Ik ook. Men wat is het nu een noodweer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef pinquit het volgende:
ik hoop toch van harte dat het weer wat meer zn best gaat doen 29 juli/5 augustus....
Het is dat ik niet zo dol ben op appeltaart, anders kon ik hier helaas niet mee instemmenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
appeltaart uiteraard eerst langs mij ter keuring![]()
Ik kom ook op tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef Jambo het volgende:
Denk vanaf ongeveer 10.30 uur en dan de rest van de dag. Sommigen komen 's ochtends en anderen 's middags. Is een beetje afhankelijk van de slaapjes van de kids.
Ja klopt, ik kan de 29e wel maar de 5e niet, tenminste, ik schat in dat ik dan te brak ben van het fotograferen op Loveland de 4equote:
ik wel als je wilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
Zijn er nog mensen in voor een pre-meet-stationsgathering?
Als ik met de trein kom wel ja...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
Ut zal dan toch wel een keer echt zomer zijn ja! Woon dan wel in mijn nieuwe hut met tuin, dus wil ik er van genieten ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef pinquit het volgende:
ik hoop toch van harte dat het weer wat meer zn best gaat doen 29 juli/5 augustus....
Ligt eraan hoe laat enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
*zwaait* Als het lekker weer is that isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef kims_mama het volgende:
Wij komen iig met de trein. We zullen dan wel met de bus moeten denk ik. Maarja, zoeken we dan wel uit.
5 minuutjes met de bus ongeveer (zonder haltes en stoppen dan)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef kims_mama het volgende:
Wij komen iig met de trein. We zullen dan wel met de bus moeten denk ik. Maarja, zoeken we dan wel uit.
Oh ja? ik ging altijd met de bus vanaf CS als ik die kant uit moest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2
Je kan bijna met de trein ín het park komen!
Station Utrecht Zuilen is geopend! Die zit op de Jozephlaan op 3 minuten afstand van het park ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja? ik ging altijd met de bus vanaf CS als ik die kant uit moest.
quote:
We kunnen mss wel carpoolen?quote:Ik houd het topic nog steeds in de gaten, lijkt me leuk te komen. Maar moet even kijken hoe ik met vervoer zit enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |