Huub zijn laatste agressie kwam toch echt doordat Dennis Lieke duwde en haar daarna tot 2x toe bij de strot greep. Dus hoezo opzoeken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:31 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Onzin, Jaap heeft flinke geestelijke problemen, dat is niet te vergelijken met de agressieregulatie die Brian zichzelf eigenlijk oplegd, waar Huub de agressie zelf opzoekt. Bovendien vind ik het veel erger als je mentaal helemaal 'gezond' bent zoals Huub, maar de meest smerige dingen verzint, doet en zecht en hier ook nog eens van geniet, maar als je zelf eens op je nummer gezet wordt gaat janken![]()
Ik vind het iigquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:30 schreef Houtspeer het volgende:
Is zeker normaal voor Natas om tijdens een gesprek haar tieten te wrijven.
gaat fries al vervelen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
huub gaat vreemd met ellie volgende week
Elke keer dat wij iemand die deur zien dichtknallen, roepen mijn wederhelft en ik "niet met de deuren slaan!!!".quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat expres gedaan heeft.
Het verbaast mij sowieso dat dit de 1e keer was. Had wel eerder 1 zien sneuvelen.
In het geval van Brian, Dennis pakt Huub nu op zijn eigen 'vakgebied' aan. Ook niet te prijzen maar iig wel te begrijpen gezien Huubs verleden in de kooi.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zijn laatste agressie kwam toch echt doordat Dennis Lieke duwde en haar daarna tot 2x toe bij de strot greep. Dus hoezo opzoeken?
quote:
Daar snap ik nou helemaal niks van. Eerst zoekt hij het zelf op en nu is het logisch dat Dennis hem aanvalt omdat Huub een verleden in de kooi heeft?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
In het geval van Brian, Dennis pakt Huub nu op zijn eigen 'vakgebied' aan. Ook niet te prijzen maar iig wel te begrijpen gezien Huubs verleden in de kooi.
vertel ff wanneer dat aanpakken psies begint danquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
In het geval van Brian, Dennis pakt Huub nu op zijn eigen 'vakgebied' aan. Ook niet te prijzen maar iig wel te begrijpen gezien Huubs verleden in de kooi.
Dwangbuis passen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef De_Moester het volgende:
brian wordt naar de febo geroepen..
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Villalux het volgende:
Edit
Ja Zuster, Nee Zusterquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Elke keer dat wij iemand die deur zien dichtknallen, roepen mijn wederhelft en ik "niet met de deuren slaan!!!".
Nu ga de deur stuk terwijl Brian het volgens mij niet eens expres deed.
Ik moet zeggen dat ik het humor vind.
Preciesquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub zijn laatste agressie kwam toch echt doordat Dennis Lieke duwde en haar daarna tot 2x toe bij de strot greep. Dus hoezo opzoeken?
Hier dus, bij het bewust aanvallen van een persoon in het huis, met als doel hem/haar tot verbaal geweld aan te zetten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vertel ff wanneer dat aanpakken psies begint dan![]()
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Elounda het volgende:
Brulaap is inderdaad een normaal woord, waar geen "kleurtje"aanzit, om het zo maar eens te noemen. Zelfde als schreeuwlelijk of breedbekkikker.
Een waarschuwing hiervoor is imo niet gepast.
Tomatenketschup!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef eeff het volgende:
Hé streamerz..
Ik log in en zie dat er van alles is gebeurd..
Wat ik niet begrijp is dat van Jaap, zag een cap met allemaal bloed op z'n gezicht enzo..
Kan ook niet echt een filmpje terugvinden.
Hellup?![]()
weinig kans op .......jammer genoegquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef tutjehola het volgende:
Hoe laat gaat Natas, moet dringend wat dingen doen, maar ben bang dat ik het mis
Dit zou een mooi einde van de kooi zijn, de hele boel in de hens, een waardig afscheidquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha..het strijkijzer rookt...één van onze geliefde miljonairs heeft een stuk uit zijn/haar kledingstuk gesmolten....hahahahaha
Eensch, heb hier wel ergere dingen gelezen over de 'dame' in kwestiequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Elounda het volgende:
Brulaap is inderdaad een normaal woord, waar geen "kleurtje"aan zit, om het zo maar eens te noemen.
Zelfde als schreeuwlelijk of breedbekkikker.
Een waarschuwing hiervoor is imo niet gepast.
Ketchup....quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef eeff het volgende:
Hé streamerz..
Ik log in en zie dat er van alles is gebeurd..
Wat ik niet begrijp is dat van Jaap, zag een cap met allemaal bloed op z'n gezicht enzo..
Kan ook niet echt een filmpje terugvinden.
Hellup?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Belangrijke mededeling mbt het posten hier.
Ik geniet in stilte!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
Amanda is ook zo hypocriet als de neten. Eergisteren moest zijn kop er nog afgeschoten worden maar vandaag als ze ruzie met Brian heeft, weet ze niet hoe snel ze naar Huub toe moet.
Dat doet ze de hele dag al. 's Middags tegen DOB nog vertellen dat Lieke het meest achterlijke wijf ooit is maar ze heeft ruzie met Nadia en opeens moet ze bij Lieke haar verhaal kwijt.
Stom wijf!
dat doet ze toch altijd maar goed dat laat Huub toch ook toequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
Amanda is ook zo hypocriet als de neten. Eergisteren moest zijn kop er nog afgeschoten worden maar vandaag als ze ruzie met Brian heeft, weet ze niet hoe snel ze naar Huub toe moet.
Dat doet ze de hele dag al. 's Middags tegen DOB nog vertellen dat Lieke het meest achterlijke wijf ooit is maar ze heeft ruzie met Nadia en opeens moet ze bij Lieke haar verhaal kwijt.
Stom wijf!
wie heeft het strijkijzer....aan laten staan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Katewalker het volgende:
Hahahaha..het strijkijzer rookt...één van onze geliefde miljonairs heeft een stuk uit zijn/haar kledingstuk gesmolten....hahahahaha
en wie ben JIJ...........ook een modquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hij zei het wel van te voren......quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef Elounda het volgende:
[..]
Elke keer dat wij iemand die deur zien dichtknallen, roepen mijn wederhelft en ik "niet met de deuren slaan!!!".
Nu ga de deur stuk terwijl Brian het volgens mij niet eens expres deed.
Ik moet zeggen dat ik het humor vind.
Mijn man noemt mij brulaap als ik boos ben. Hij is een Surinamer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ketchup....
"Strafmaatregel" van Huub vannacht omdat Jaap tijdens twister onder Lieke d'r rokje probeerde te gluren...
Ben ik blauw?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:41 schreef Villalux het volgende:
[..]
en wie ben JIJ...........ook een mod
ja hoeveel dagen is dat inmiddels geleden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
[..]
Hier dus, bij het bewust aanvallen van een persoon in het huis, met als doel hem/haar tot verbaal geweld aan te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |