Ik noem alleen onbekende mensen u en dan hangt het ook nog van het soort gesprek af...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je trekt er wel mee hoor, ik zeg die kinderen gewoon waart op slaat, ze hoeven mij ook niet per se meester / meneer te noemen (meneer sowieso niet, ik ben niet oud), als ze gewoon normaal praten vind ik het prima...
Zo is hij dan ook wel weerquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
moah, beetje kleur wel, maar dat zit tussen mn billen![]()
inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo is hij dan ook wel weer![]()
Ik zeg het ook TE vaak IRLquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo is hij dan ook wel weer![]()
Naja dat is toch ook prima, maakt mij niet uit wie me hoe of wat aanspreekt, schoolkinderen mogen ook gewoon Léon zeggen, maar zodra het gaat van 'Heej Léontje' ofzo zeg ik wel van, ho ho ho, en dan verwachten ze weer cadeautjes... mjaquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik noem alleen onbekende mensen u en dan hangt het ook nog van het soort gesprek af...
Ik veeg daar altijd na de grote jongen uitgelaten te hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
moah, beetje kleur wel, maar dat zit tussen mn billen![]()
Bed gek!quote:
hey leeontje, met je skiere smalle kontjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naja dat is toch ook prima, maakt mij niet uit wie me hoe of wat aanspreekt, schoolkinderen mogen ook gewoon Léon zeggen, maar zodra het gaat van 'Heej Léontje' ofzo zeg ik wel van, ho ho ho, en dan verwachten ze weer cadeautjes... mja
omdat je zolen van rubber zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Wat is dat met onweer, ik heb met ijzeren noppen op kunstgras gespeeld terwijl het onweerde, trekt het aan maar merkte er geen moer van hoor![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bed gek!
morgen komen de nieuwe vakantiekrachten![]()
![]()
Ik zal er 1 bewaren voor jouquote:
dan nog is je ster enkel mooi roze wanneer je de poepert bleektquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik veeg daar altijd na de grote jongen uitgelaten te hebben
maak pics danquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal er 1 bewaren voor jou![]()
Precies, dan is het ee naantal regels overschrijven, goed voorbeeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hey leeontje, met je skiere smalle kontje
ik ben goed in het verkeerde voorbeeld uithangenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies, dan is het ee naantal regels overschrijven, goed voorbeeld
Ga zo doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik ben goed in het verkeerde voorbeeld uithangen
En daar mag je trots op zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben degene die je moeder als verkeerde omgang zou bestempelen
Ja, en hij wordt steeds vetterquote:
iig stuk beter dan die emo shit wat ze nu hebbenquote:
Oi, bootloader is doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef ericajax het volgende:
wat houd het in als je laptop de volgende melding geeft?
NTLDR ontbreekt
druk ctrl alt del om opnieuw op te starten
en die melding geeftie steeds
Haiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |