Het komt recht over utrecht heenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef liiszle het volgende:
nee aub, laat t vanacht niet bij onweren aub aub aub
weer een nacht niet slapen
ongeveer in mn voortuin jaquote:
U Kan niet slapen van onweer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef liiszle het volgende:
Laat het in een flinke boog om IJsselstein heen gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef liiszle het volgende:
stel je niet aan..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het komt recht over utrecht heen![]()
Whehe, chillquote:
Ik vind het tof, onweer, maar hier komt het niet langsquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
stel je niet aan..
het is een mooi verschijnsel
neem anders wat pillen in... werkt best..
goed.. dan ben ik pretty fucked.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het komt recht over utrecht heen![]()
Onweer is inderdaad wel een van de vetste natuurverschijnselen die er zijn ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
stel je niet aan..
ik ben ee behoorlijk bang voorquote:
ik stel me niet aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
stel je niet aan..
Mensen die het broeikaseffect onder tafel wimpelen moeten doodquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
het onweert laatste tijd wel erg vaak btw
ik vind t ook vet! zolang t ver weg is..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Onweer is inderdaad wel een van de vetste natuurverschijnselen die er zijn ja.
Je hebt niks te vrezen... maar ik denk niet dat ik de eerste ben die dat zegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind t ook vet! zolang t ver weg is..
maar zodra t dichtbij is vind ik t dood eng
tis meer, dat doro onweer 2 ponies zijn overleden.. en sindsdien ben ik dr gewoon bang voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je hebt niks te vrezen... maar ik denk niet dat ik de eerste ben die dat zegt.
Succes alvast dan maar, met slapen en met spaansquote:
Ah, ja, das wel een logische verklaring danquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
tis meer, dat doro onweer 2 ponies zijn overleden.. en sindsdien ben ik dr gewoon bang voor
succes en probeer te slapen lieverdquote:
Rond half 3 zit het boven utrechtquote:
Succes morgenquote:
Ik slaap dr altijd lekker doorheenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben ee behoorlijk bang voor+ ik word overal wakker van
Weet niet, gewoon.. Respect ofzo...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nijnja,,,, waarom spreek jij anderen altijd aan met U ?
Komop gekquote:
?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mensen die het broeikaseffect onder tafel wimpelen moeten dood.
Komt wel door broeikaseffectquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
?
ik zeg alleen dat et vaak voor komt.. komt heus niet door dat broeikaseffect.. komt gewoon door de vroege zomer..
Mocht je willenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat hele broeikas effect boeit mij niet
Zijn wij toch allang dood als dat er ooit komt
Das niet waarquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
mwa idd.. maar al die veranderingen waren er 50jaar geleden ook al
zolang het leefbaar blijftquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Komt wel door broeikaseffectEn het wordt de komende jaren nog veel erger
. De vroege zomer wordt daar ook door veroorzaakt. Ook het 'grovere' weer en de flauwe winters.
Ja die lui zo zeggen jaaah de zeespiegel stijgt 1 meter de komende 100 jaar ofzoquote:
Zit er gewoon in, zo praat ik ook tegen kinderen uit groep 3 t/m 8...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komop gek![]()
Je gaat leeftijdsgenoten toch niet aanspreken met U![]()
De sneeuw is snel zat weg, en leefbaarheid... valt weinig over te zeggen. Probleem is dat als we over een bepaalde grens heen gaan het effect zichzelf gaat versterken. Dan ben je dus de lul aangezien het onomkeerbaar wordtquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zolang het leefbaar blijft
en er sneeuw blijft
Springvloed wordt ook 2x zo erg ofzo. Maar die zeespiegel boeit me niet zo, meer het weer en de temperaturen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja die lui zo zeggen jaaah de zeespiegel stijgt 1 meter de komende 100 jaar ofzo![]()
Nou boeiend.... als de zeespiegel 3 meter + NAP staat gaan de sluizen pas dicht dus like boeiend![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit er gewoon in, zo praat ik ook tegen kinderen uit groep 3 t/m 8...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja die lui zo zeggen jaaah de zeespiegel stijgt 1 meter de komende 100 jaar ofzo![]()
Nou boeiend.... als de zeespiegel 3 meter + NAP staat gaan de sluizen pas dicht dus like boeiend![]()
quote:Ik ging dat laatst eens nakijken... Klopt geen zak van.... Ik kwam tot een stijging van 10 meter in 6 uur...
En daarmee komende tropische stormen en dergelijke, uiteraard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Springvloed wordt ook 2x zo erg ofzo. Maar die zeespiegel boeit me niet zo, meer het weer en de temperaturen.
Je trekt er wel mee hoor, ik zeg die kinderen gewoon waart op slaat, ze hoeven mij ook niet per se meester / meneer te noemen (meneer sowieso niet, ik ben niet oudquote:
Greenpeace m'n aars inderdaad, maar wat sommige dingen betreft hebben ze wel een puntquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:09 schreef VlaDje het volgende:
stelletje greenpeace barbaren
Moet je maar eens zelf proberen, moet je het wel goed doen, als je het precies verkeerd doet kom je op een stijging van precies 0, is ook goedquote:
VLADI de enige neger zonder kleurtjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:09 schreef VlaDje het volgende:
stelletje greenpeace barbaren
moah, beetje kleur wel, maar dat zit tussen mn billenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
VLADI de enige neger zonder kleurtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |