hoezo heb je interesse dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[afbeelding]
Problemen met je geaardheid, TS?
nee geen problemen mee.. maar als jij dat bent in jouw fobo dan kan ik me voorstellen dat jij je afvraagt in welk lichaam je nou geboren bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:03 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[afbeelding]
Problemen met je geaardheid, TS?
ik vind hem wel lekker ja!quote:
brrrrrrrquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee geen problemen mee.. maar als jij dat bent in jouw fobo dan kan ik me voorstellen dat jij je afvraagt in welk lichaam je nou geboren bentben je een verwijfde vent of een vermand wijf?
Ik ben tevreden met m'n uiterlijk, ik hoef niet zonodig m'n kraag overeind te zetten om indruk te maken als corpsballetjequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee geen problemen mee.. maar als jij dat bent in jouw fobo dan kan ik me voorstellen dat jij je afvraagt in welk lichaam je nou geboren bentben je een verwijfde vent of een vermand wijf?
hehe ga mensen lastig vallen op speurders oidquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met m'n uiterlijk, ik hoef niet zonodig m'n kraag overeind te zetten om indruk te maken als corpsballetje
en ik ben niet tevreden met mn uiterlijk? en je maakt jezelf belachelijk met die opmerking, mongooltje!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met m'n uiterlijk, ik hoef niet zonodig m'n kraag overeind te zetten om indruk te maken als corpsballetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |