Ik zie dat Brain een arm is kwijt geraakt op 't moment dat ie door de deur liep.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Scherven brengen geluk. En dat kan dit happy couple wel gebruiken![]()
[afbeelding]
Ze is er ook echt klaar voor en mee , dat was ze vorige keer ook alquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
Ik hoorde Natasja tijdens het opruimen van het glas zeggen: Ik hoop dat ik naar huis mag, ik trek dit niet meer.
Sjezus, zulk dik glas en hij is er gewoon doorheen gelopen??quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
Scherven brengen geluk. En dat kan dit happy couple wel gebruiken![]()
[afbeelding]
Met de aanvulling dat terwijl hij door de deur loopt Amanda uitmaakt voor kankerhoer en nog meer van dat fraais.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natas en Amanda zaten Brian gek te maken dat ie niet met Nadia had mogen praten nadat Nadia had gezegd dat ze Amanda een ordinaire hoer vond. Brian had voor Aman moeten opkomen. Brian zei dat het een ordinaire catfight was waar iedereen elkaar voor hoer uitmaakte. Amanda zegt neeeee je luisterde niet goed want ik heb geen naar woord gezegd over Nadia, zij scheldt mij uit en jij praat daarna gewoon met haar. Brian zegt dat ie voortaan voor Amanda zal opkomen. Nats en Aman zeggen dat het daar niet om gaat. Brian flipt, daar gaat het wel om en lopt woest door de deur om vervolgens in de sauna te gaan zitten.
ja maar je quote het verkeerde postjequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn antwoord nog hebt gezien![]()
Maar hoe komt Nadia dan aan die krassenof is die cap geshopt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28933&sess=664
veel plezier........eerst ff op pauze zetten en laten bufferen anders hapert het filmpje zo![]()
dat vind ik nou weer niet leuk ...ze moet het wel ERG vinden als ze eruit wordt gezetquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze is er ook echt klaar voor en mee , dat was ze vorige keer ook al
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, zulk dik glas en hij is er gewoon doorheen gelopen??![]()
heeft onze bokito gedaan..........quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar hoe komt Nadia dan aan die krassenof is die cap geshopt?
Die zit in Spanje met een crimineel als vriendje dus die ziet echt niks van haar dochter hoor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef milk-shake het volgende:
ja Amanda ..je moeder zal blij zijn met weer een agressieve schoonzoon![]()
Die cap is verduidelijkt met photoshop denk ik, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar hoe komt Nadia dan aan die krassenof is die cap geshopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |