Gewoon omdat ze zwart is zeker he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef ForumGek het volgende:
Die Serena Williams, die mogen ze wat mij betreft ook wel stenigen. Is toch verdulleme geen tennis meer !!
En daarom moet Barbara ook plaats maken voor Dione de Graafquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar Jan probeerde het geheel nog een beetje te nuanceren met Chakvetadze. Die Barbara bleef maar doorgaan met het belachelijk maken van haar.
Neen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zwart is zeker he.
Rassist !
Hantuchova.... Dat wijf kan toch niet tennissen. Snap niet dat zij top 30 speelt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Neen.
Omdat ze kuitkramp krijgt, het 1e wat ze doet is er 3 keer vol tegenaan meppen (). Ze krijgt fysiotherapie. Na 5 minuten roept de scheidsrechter om dat ze medical break krijgen van 3 minuten. Het heel publiek lacht hem uit (
). Vervolgens jankt die serena aan 1 stuk door, loopt ze nog een paar keer en gaat ze (als een manke
) verder "spelen" . Ze verzet geen stap en wacht het allemaal maar af. en mept elke bal vol terug en wacht gewoon totdat het gaat regenen om de wedstrijd te kunnen pauzeren. En het gekke is, het lukt d'r ook nog !
![]()
Neemt niet weg dat haar tegenstander gewoon dom deed daar nog steeds ballen naar haar toe te slaan en geen ballen in de hoek of mooie korte drops![]()
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef postmortum het volgende:
Hantuchova heeft mooie benen
Bartoli studeert voor Kangeroe volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef ForumGek het volgende:
Ik vond die Bartoli wel een grafkut anders !
Met d'r gehups en d'r opslag als een syndroom van down hebbende fransoos.
Jammer dat Michaela niet gewonnen heeft, maar ze heeft wel bewezen dat ze een aardig potje kan tennissen !
Die van jou zijn vieze harige mannenbenenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Wil dat zeggen dat ik goed kan tennissen.
NEE
niet waar ik scheer mijn benenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Die van jou zijn vieze harige mannenbenen![]()
-sandstorm- komt uit de kastquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan je nu ook vlugger zwemmen en fietsen, -s-?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |