Waarom?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef bijdehand het volgende:
ik hoop dat je een ongeluk krijgt en nèt niet sterft!
spam zuigtquote:
ook fan van scrubs?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef TheJanitor het volgende:
DARWIN AWARD
Ja, hoi.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:48 schreef Infantje het volgende:
Hey, der zijn dus degelijk wel manieren om geld te verdienen op internet.
Enigste wat je moet doen is commentaar geven op een site. Je krijgt 2 sites, en daar moet je commentaar op geven en krijg je 6$ voor. Ik heb nu al 36$ door wat commentaar in te vullen.
Dit is de link:
[ code verwijderd ]
Gebruik alstublieft deze link als je je registreert, want dan krijg ik 1.25$ erbij EN krijg jij er 1$ bij omdat je het via iemand anders weet. Als je je geld wilt heb je paypal nodig.
Omdat zijn familie hem dan nog even kan uitlachen als ze rond zijn sterfbed staan, ofzo?quote:
Oeh, dat is best een goeie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Omdat zijn familie hem dan nog even kan uitlachen als ze rond zijn sterfbed staan, ofzo?
zal niet veel schelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een grotere fan dan ik bestaat er niet![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Anders is het een doodsverwensing.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef Infantje het volgende:
lol jullie wenen allemaal dat het spam is, wat denk je dat jullie doen? jullie spammen hier ook maar wat voor post count. dus ween niet als je het zelf doet
jong, jij reageert overal opquote:
Belg, zeker...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef Infantje het volgende:
lol jullie wenen allemaal dat het spam is, wat denk je dat jullie doen? jullie spammen hier ook maar wat voor post count. dus ween niet als je het zelf doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |