abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66298655
Prachtige goal, maar verder bracht hij niet veel. Als hij zulke goals blijft scoren mag hij verder wel altijd spelen.
pi_68277043
quote:
Bakircioglu praat met Ajax over transfersom

Ajax spreekt later deze week met Kennedy Bakircioglu. Club en speler praten dan over de transfersom die voor de Zweedse aanvaller op tafel gelegd zal moeten worden, weet het Algemeen Dagblad.

De Amsterdamse club maakte al in een eerder stadium bekend dat de Zweed de club mag verlaten. Kennedy, die in de hoofdstad nog een contract heeft tot en met de zomer van 2011, hoopt komende week meer duidelijkheid te krijgen over het transferbedrag dat Ajax voor hem vraagt.

Bakircioglu kwam in de zomer van 2007 over van FC Twente, waar hij in de voorgaande twee seizoenen een uitstekende indruk achterliet. In Amsterdam kwam de Zweed echter nooit tot wasdom. In de twee seizoenen die hij tot op heden doorbracht in de Amsterdam Arena kwam hij in totaal tot 26 competitie-optredens.
pi_68279319
Is de zoveelste miskoop in Amsterdam.
  dinsdag 28 april 2009 @ 22:56:35 #254
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_68480577
hij heeft vlas op zijn hoofd
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_68480605
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:00 schreef Beschouw het volgende:
Hopelijk één van de laatste
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68480810
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:00 schreef Beschouw het volgende:
Hij kwam transfervrij dacht ik, dan kun je de gok nemen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68481221
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 23:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Hij kwam transfervrij dacht ik, dan kun je de gok nemen
quote:
In de zomer van 2007 maakte Bakircioglü de overstap naar Ajax. Hij tekende bij Ajax een contract voor vier seizoenen. Met de transfer was ongeveer 1.2 miljoen euro gemoeid.
Nee hoor.
pi_70281053
quote:
Bakircioglu: 'Nieuwe ronde, nieuwe kansen'

Hij verkeert al sinds zijn komst tussen wal en schip. Kennedy Bakircioglu dobbert al twee seizoenen tussen de basiself en de tribune bij Ajax. Dit seizoen moet het anders. De Zweed gaat onder Martin Jol opnieuw voor zijn kans in Amsterdam.

Na twee indrukwekkende seizoenen in het shirt van FC Twente vertrok Bakircioglu (28) in de zomer van 2007 naar Amsterdam. Zijn verblijf in de hoofdstad draaide tot op heden uit op een deceptie. De aanvaller was onder geen enkele coach een vaste waarde, mocht al twee keer uitzien naar een nieuwe club, maar is – ook aan het begin van het seizoen 2009/2010 – nog altijd Ajacied. En opnieuw legt Bakircioglu zich niet bij voorbaat neer bij een vertrek.

"Ik weet dat ik de kwaliteiten heb om te slagen bij Ajax. Ik kan hier slagen", zegt Bakircioglu vol zelfvertrouwen in gesprek met VoetbalPrimeur. "In mijn eerste jaar had ik tijd nodig om te wennen aan de club, mijn medespelers, de speelstijl. Het tweede seizoen ging het beter. Ik speelde niet veel, maar als ik speelde, speelde ik goed. Ik wil Ajax graag iets teruggeven."

Het afgelopen seizoen verdween hij al vroeg uit het beeld van Marco van Basten. De toenmalige hoofdtrainer gaf de Zweed al in de voorbereiding te kennen dat hij, wanneer er een club voor hem kwam, mocht vertrekken uit Amsterdam.

Uit het niets deed Van Basten vlak voor de winterstop – deels noodgedwongen – weer een beroep op Bakircioglu. De aanvaller schaadde het vertrouwen van zijn trainer niet en bekroonde zijn opleving met een belangrijke treffer op bezoek bij Fiorentina in de UEFA Cup. In totaal kwam hij afgelopen jaar tot acht competitie-optredens in het Ajax-shirt.

"Het afgelopen seizoen was moeilijk voor mij. Ik zat op de tribune, knokte me terug in de basis, raakte opnieuw buiten beeld en stond opeens weer op het veld. Op deze manier kan en wil ik niet doorgaan, dat is voor mij wel duidelijk", aldus Bakircioglu. Een vertrek is echter – voorlopig – niet aan de orde. De komst van Martin Jol biedt ook Bakircioglu nieuwe kansen.

Jol, die maandag zijn eerste oefensessie als trainer van Ajax afwerkte, maakt in elk geval een uitstekende indruk op Bakircioglu. "Ik ben heel blij met de komst van Jol. Je merkt aan alles dat hij een heel ervaren trainer is. Hij is actief, motiveert de spelers en belangrijker nog: hij geeft je zelfvertrouwen", aldus de Zweed.

"Het is goed voor mij dat er een nieuwe trainer voor de groep staat. Dit biedt nieuwe kansen. Het is voor mij nu belangrijk om goed te trainen en positief te denken. Ik moét doorgaan. Dit is voor iedereen een nieuwe situatie. Binnenkort praat ik met mijn manager, maar het liefst blijf ik bij Ajax. Dit is een prachtige club en ik wil nog altijd graag voor Ajax spelen."
pi_70284660

Vooral blijven Kennedy
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70286387
Hij vond zichzelf goed spelen?
pi_70286665
Is dat niet iets typisch voor een Ajax speler?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70286963
Ik zou snel wat wedstrijden regelen om die jongens aan het werk te zien en voor het sluiten van de transferwindow duidelijk te maken dat ze op moeten rotten als ze niet goed genoeg zijn.

kennedy is zo'n twijfelgeval. Vond hem bij Twente aardig goed spelen destijds maar wat ie bij Ajax heeft laten zien was zwaar onder de maat. Misschien dat jol anders gaat spelen en zijn kwaliteiten beter boven komen drijven.. ik weet het niet.
pi_70286994
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:14 schreef Chadi het volgende:
Ik zou snel wat wedstrijden regelen om die jongens aan het werk te zien en voor het sluiten van de transferwindow duidelijk te maken dat ze op moeten rotten als ze niet goed genoeg zijn.
Kunnen ze geen spetterende youtube-video van maken a la De Viktor Sikora Movie?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 13:31:43 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_70287490
In een 4-4-2 systeem zal Kennedy trouwens zelfs op Ajax niveau best lekker mee kunnen voetballen.
pi_70295478
Hopen dat deze sympathieke speler snel een leuke club heeft
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70298825
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 13:31 schreef twi het volgende:
In een 4-4-2 systeem zal Kennedy trouwens zelfs op Ajax niveau best lekker mee kunnen voetballen.
Ja, in het derde.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:51:59 #267
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_70302056
Toch mag Kennedy blijven van mij, ideale backup. Bovendien is het een top gozer die zich altijd heeft ingezet voor Ajax.
pi_72701239
Echt alleen iemand als Kennedy kan tegen een dramatische tegenstander nog slecht spelen . Veel balverlies, geen enkele goede voorzet, rare passjes.

Dat hakje was echt het toppunt !
pi_72701278
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt alleen iemand als Kennedy kan tegen een dramatische tegenstander nog slecht spelen . Veel balverlies, geen enkele goede voorzet, rare passjes.

Dat hakje was echt het toppunt !
Toch een goede assist en een doelpunt.
pi_72701338
Maar de meeste voorzetten gingen weer de 2e ring in.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_72701370
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar de meeste voorzetten gingen weer de 2e ring in.
Jup, ik ben het dan ook eens met BS hoor.
pi_72814800
Kennedy zou het Ajaxshirt niet eens aan mogen trekken. Beperkte voetballer.
pi_72814862
Ik denk dat het niveau van Ajax gewoon hard gedaald is
pi_72814913
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk dat het niveau van Ajax gewoon hard gedaald is
Juist. Je slaat de spijker op zijn kop. Maar dat komt wel door de Kennedy's en Wielaerts die ze aangetrokken hebben.
pi_72815050
En door de jeugdspelers die spelen

Spelers zoals Aldeweiereld, Vermeer, Steek, Urby, Vertonghen, Lindgren, Donald, Anita, Zegelaar en zo zouden echt nauwelijks spelen in het Ajax van 95-98 of 2002

Vd Wiel is gewoon een goede back, die zou wel veel spelen, maar veel van die spelers zouden geen eens de bank halen
pi_72815142
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En door de jeugdspelers die spelen

Spelers zoals Aldeweiereld, Vermeer, Steek, Urby, Vertonghen, Lindgren, Donald, Anita, Zegelaar en zo zouden echt nauwelijks spelen in het Ajax van 95-98 of 2002

Vd Wiel is gewoon een goede back, die zou wel veel spelen, maar veel van die spelers zouden geen eens de bank halen
Oulida, Wooter, Musampa, Tuhuteru, Dave van den Bergh, Danny Landzaat......
pi_72815193
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Oulida, Wooter, Musampa, Tuhuteru, Dave van den Bergh, Danny Landzaat......
Die speelden inderaad allemaal heel veel. Maar van dat niveau zijn ze ongeveer alleen staan ze nu in de basis en speelden ze 10 jaar geleden in het 2e
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')