Goals uit corners tellen niet volgens Ten Catequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:40 schreef BB-boy het volgende:
Hij telt even zwaar hoor.
Je hebt niet goed opgelet vorig seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goals uit corners tellen niet volgens Ten Cate
Oh jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goals uit corners tellen niet volgens Ten Cate
Met haar was het niet veel beter!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat haar ziet er niet uit, maar dat interesseert me niet.
Heeft ritme nodigquote:Op maandag 3 december 2007 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na de eerste drie maanden toch wel behoorlijk tegenvallend. Krijgt de laatste weken ook minder speelttijd, zeker onder Koster. Wordt niet gezien als een echte 10, wordt niet gezien als een echte buitenspeler. Komt eigenlijk nergens echt nog heel goed uit de voeten bij Ajax.
Vind hem ook veel te veel rare acties maken, terwijl het soms allemaal veel eenvoudiger kan. Zijn het aanpassingsproblemen? Is het de verkeerde trainer? Of kan Kennedy het niveau toch niet aan?
De weg daar naartoe is voorlopig nog onhaalbaar kan ik je vertellenquote:Over een volgende stap na Ajax heeft Kennedy ook nagedacht. “Als je er bij Ajax vijftien maakt, dan komen de topclubs vanzelf. Dat moet ik eerst realiseren. Als ik hier wegga, wil ik trots zijn op mezelf en moeten de supporters blij met me zijn.”
quote:
quote:
Ik zou er voor tekenen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Hij moet gewoon terug.
Ruilen voor Denneboom
Ik denk alleen niet dat hij terug wil. Hij vindt de PC Hooftstraat zo leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Hij moet gewoon terug.
Ruilen voor Denneboom
Falende glasbak.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kalende glasbak.
Dat durf ik zo een twee drie niet te zeggen. Misschien doet hij het wel heel goed als glasbak.quote:
Dat zijn spelers zonder zelfkennis over hun spel, kijk naar Makaay hoe hij zijn teams koos!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
Hij lijkt inderdaad niet te kunnen aanhaken. Blijft toch een merkwaardig fenomeen, die spelers die net onder de top uitblinken en dan bij Ajax, Feyenoord of PSV toch mislukken.
Op dezelfde basis waarom Ten Cate Colin naar Ajax heeft gehaald.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Waarom blijft Koster in Kennedy geloven
Op basis van wat?
Als jullie klaar met hem zijn mag je hem wel terugdoenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Op basis van wat?
Moet hij ook een voorzet kunnen geven?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als jullie klaar met hem zijn mag je hem wel terugdoen. Hier missen we nog een rechtsbuiten die een bal aan kan nemen.
Denk op basis van wat er in zou moeten zitten gezien zijn spel bij Twente. En hij zal niet echt vertrouwen hebben in Rommedahl.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Op basis van wat?
En die voorzetten danquote:Op zondag 2 maart 2008 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die corners weer... Jongens, jongens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |