abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51136380
Natasia heeft weer een lichte woedeaanval gehad. De vraag blijft of de deze keer echt vertrekt.
pi_51136401
Ik kots dat wijf uit. So, let it be!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51136430
Nee natuurlijk geen exit, Talpa leeft gewoon de regels niet na die er zijn, anders zat er nu niemand in de Goudenkooi, alleen Nadia misschien nog.
............................
pi_51136443
En die slabek moet niet alles 10x herhalen, duurt uren voordat je zo'n filmpje terug hebt gekeken, terwijl het ook in een paar minuten kan.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51136480
Eruit met dat stuk tuig, en gelijk de Bijlmer Bajes in.
pi_51136484
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef itsme het volgende:

[..]

wie is mischa? Mitch?
mevrouw Krajicek (18 jaartjes jong, 1/4 finale Wimbledon!)
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 17:01:19 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_51136524
Nix krijgt een brief met een zwarte balk, hij baalt. Get used to it, creep.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51136526
16:00 - Moederskindje

Brian is een echt moederskindje; een belletje hier, een kaartje daar. De Miljonair onderhoudt een goed contact met zijn moeder, die ook al vaak de Villa heeft bezocht. Zijn moeder gaat direct van start met goed bedoelde adviezen, zodra zij zoonlief aan de lijn krijgt. “Ik wil zeggen dat je het heel goed doet. Je bent veel te intelligent voor deze soort domme gesprekken”, benadrukt zijn moeder. “Ga niet voor dit soort dingen bellen!”, zegt Brian vermoeid. “Maar je schrijft geen brieven, en ik bel hier niet speciaal voor!” De twee babbelen over Brians familie en kennissen en dan heeft moeders nog één advies voor haar zoon: "Die anderen mogen alles, je hoeft je toch niet tot één iemand te beperken." "Bemoei je met je eigen zaken", zegt de Antilliaan vermoeid. "Tien seconden!", roept Brian. Saved by the bell?

10
pi_51136527
Post voor Natasia, wil je nu je koffers gaan pakken?
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_51136534
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Ik hoop dat Natasia eens een keer echt word weggetieft.
Het feit dat Tas er nog in zit bewijst dat god niet bestaat.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51136552
Natasia is het kindje van God.,
pi_51136553
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:

[..]

mevrouw Krajicek (18 jaartjes jong, 1/4 finale Wimbledon!)
Mejuffrouw Krajicek. Live te zien op RTL7
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:02:09 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51136555
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze moeten aangeven of ze het zouden kunnen redden zonder natasja in de kooi, zo niet dan mag natasja blijven.
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...

Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51136633
Die wordt dan de back up van
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:05:01 #15
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_51136641
Ze zien toch dat ze het mooie gezichtje van Nadia heeft open gekrabt ?

KAN NIET ANDERS dat ze eruit moet nu.....
Ik kan DGK niet meer serieus nemen als een vrouw die lichamelijk letsel toebrengt gewoon mag blijven en door kan gaan met haar gevaarlijke gedrag.
Ze lopen echt het risico dat ze iemand de ogen uitkrabt....
pi_51136643
Kan die Lieke niet opzouten, wat haat ik dat mens
pi_51136659
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef Gigageil het volgende:
Ze zien toch dat ze het mooie gezichtje van Nadia heeft open gekrabt ?

KAN NIET ANDERS dat ze eruit moet nu.....
Ik kan DGK niet meer serieus nemen als een vrouw die lichamelijk letsel toebrengt gewoon mag blijven en door kan gaan met haar gevaarlijke gedrag.
Ze lopen echt het risico dat ze iemand de ogen uitkrabt....
En Nadia krijgt zeker littekens!
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:05:49 #18
165511 Sporti
Fietsmuts
pi_51136662
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...

Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol
Strak plan
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 17:05:57 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_51136665
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Ning het volgende:
16:00 - Moederskindje

Brian is een echt moederskindje; een belletje hier, een kaartje daar. De Miljonair onderhoudt een goed contact met zijn moeder, die ook al vaak de Villa heeft bezocht. Zijn moeder gaat direct van start met goed bedoelde adviezen, zodra zij zoonlief aan de lijn krijgt. “Ik wil zeggen dat je het heel goed doet. Je bent veel te intelligent voor deze soort domme gesprekken”, benadrukt zijn moeder. “Ga niet voor dit soort dingen bellen!”, zegt Brian vermoeid. “Maar je schrijft geen brieven, en ik bel hier niet speciaal voor!” De twee babbelen over Brians familie en kennissen en dan heeft moeders nog één advies voor haar zoon: "Die anderen mogen alles, je hoeft je toch niet tot één iemand te beperken." "Bemoei je met je eigen zaken", zegt de Antilliaan vermoeid. "Tien seconden!", roept Brian. Saved by the bell?

10
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.
― Mark Twain
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:06:10 #20
130755 Kinga
versier hier
pi_51136678
Weet de rest trouwens dat Nadia en dinges gezoend hebben?
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:06:50 #21
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51136693
Brian en Amanda terug van een bezoek aan 'achter'. Dat was een snelle echtscheiding
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:06:52 #22
130755 Kinga
versier hier
pi_51136695
Wat is Lieke toch lelijk met die krullen.. kan iemand haar dat niet zeggen?
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:07:11 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51136705
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.
Volgens mij moeten ze op de internetredactie ook betalen voor de streams... en weigeren ze dat
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51136708
quote:

[..]

Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt ze Brian dus die mag in augustus wieberen...

Goed paln, jammer dat dat net tijdens mijn vakantie moet zijn
als je niets doet kan er niets gebeuren
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2007 @ 17:07:36 #25
135305 beequeen
Lost.
pi_51136724
quote:

[..]

Pracht scenario en Nix negeren we gewoon.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')