Het feit dat Tas er nog in zit bewijst dat god niet bestaat.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Ik hoop dat Natasia eens een keer echt word weggetieft.
Mejuffrouw Krajicek. Live te zien op RTL7quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
mevrouw Krajicek (18 jaartjes jong, 1/4 finale Wimbledon!)
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze moeten aangeven of ze het zouden kunnen redden zonder natasja in de kooi, zo niet dan mag natasja blijven.
En Nadia krijgt zeker littekens!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef Gigageil het volgende:
Ze zien toch dat ze het mooie gezichtje van Nadia heeft open gekrabt ?
KAN NIET ANDERS dat ze eruit moet nu.....
Ik kan DGK niet meer serieus nemen als een vrouw die lichamelijk letsel toebrengt gewoon mag blijven en door kan gaan met haar gevaarlijke gedrag.
Ze lopen echt het risico dat ze iemand de ogen uitkrabt....![]()
Strak planquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...
Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten![]()
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol![]()
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:01 schreef Ning het volgende:
16:00 - Moederskindje
Brian is een echt moederskindje; een belletje hier, een kaartje daar. De Miljonair onderhoudt een goed contact met zijn moeder, die ook al vaak de Villa heeft bezocht. Zijn moeder gaat direct van start met goed bedoelde adviezen, zodra zij zoonlief aan de lijn krijgt. “Ik wil zeggen dat je het heel goed doet. Je bent veel te intelligent voor deze soort domme gesprekken”, benadrukt zijn moeder. “Ga niet voor dit soort dingen bellen!”, zegt Brian vermoeid. “Maar je schrijft geen brieven, en ik bel hier niet speciaal voor!” De twee babbelen over Brians familie en kennissen en dan heeft moeders nog één advies voor haar zoon: "Die anderen mogen alles, je hoeft je toch niet tot één iemand te beperken." "Bemoei je met je eigen zaken", zegt de Antilliaan vermoeid. "Tien seconden!", roept Brian. Saved by the bell?
10
Volgens mij moeten ze op de internetredactie ook betalen voor de streams... en weigeren ze datquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wederom een volkomen verkeerde weergave. Dit ging over Amanda. Nettie zei dat ze Nada leuker vond dan Amanda omdat Amanda alles mocht met anderen en Brian niet.
Goed paln, jammer dat dat net tijdens mijn vakantie moet zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt ze Brian dus die mag in augustus wieberen...
Alleen een beetje jammer dat we dan tot eind september nog met Dennis opgescheept zitten![]()
Ik stel voor dat alle bewoners hem gewoon blijven negeren, dan houdt hij dat geen 3 maanden vol![]()
Pracht scenario en Nix negeren we gewoon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou toch wel geweldig zijn: Natasia de villa uit wegens fysiek geweld, Nadia begint wat met Brian en Amanda zit 26 juli op de ontslagstoel... en kan vertrekken, daarna dumpt Nadia Brian dus die mag in augustus wieberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |