Als ik me niet vergis is MaJo vandaag of gisteren teruggekomen. Asmo komt ook ergens vandaag terug. De SM's hebben geloof ik 25 punten gehaald, maar maf genoeg 7 punten waren van de sports-ronde! Had ermee te maken dat ze nu 3 heren in het team haddenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:26 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]Was MaJo niet terug van haar omzwervingen?
En hoe hebben de SM's het een maandag gedaan trouwens?
Ik heb hier ook alles van 1 en 2 liggen
Maar het meeste vind ik niet leuk zonder de serie te kijken
Waarschijnlijk wel jaquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ga jij nog weg dan?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is MaJo vandaag of gisteren teruggekomen. Asmo komt ook ergens vandaag terug. De SM's hebben geloof ik 25 punten gehaald, maar maf genoeg 7 punten waren van de sports-ronde! Had ermee te maken dat ze nu 3 heren in het team hadden![]()
En ik ben zo gek op filmmuziek/soundtracks, dat ik me alles kan visualiseren zonder de film/serie erbij![]()
en nu ga ik wat werk doen => broodbakken
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:![]()
voor bijna niks naar school gekomendocent heeft op het laatste moment afgezegd
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef LadyBlack het volgende:vrij dom ja.
Ik heb mijn moeder een keer achteruit vol tegen een afvalcontainer zien rijdenIk stond echt te kijken: WTF???
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ben dit weekend Bob geweest na een barbecue ergens hier in de buurt, helemaal netjes naar huis gereden in iemand anders dr auto, zijn we bij dr huis waar ik even de auto om de hoek moest parkeren, krijg ik nog even commentaar dat ik geen richting aangaf bij het hoekje omgaan![]()
diamondquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
had ze maar zelf moeten rijden hoor
wat is trouwens 'ruit' in het engelsdus niet window
maar de vorm ruit
Yvonne ge-pmed. Die had naar eigen zeggen geen email ontvangen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
jaaaa
hoe heb je het voorelkaar gekregen?
Dat heeft er niets mee te maken. Het ging hier om kloons.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:40 schreef Etcetera het volgende:
wat dat betreft loop ik een aardig risico: ik heb plekken waar ik standaard ingelogd sta
mjah okquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Het ging hier om kloons.
op school log ik altijd uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta over het algemeen ook overal ingelogd... FF is daar heel makkelijk mee
Kan me ook nooit voorstellen waarom iemand mij zou willen hacken ofzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
* Ane Brun luistert
afgewisseld met The Pipettes![]()
![]()
Ik volle gloriequote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef iamredleader het volgende:
* luistert soundtrack van Star Trek![]()
voelt zich nerd...![]()
hoi Nem
je bent er weer!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |