en met de regen is dit een verkapte slowchat gewordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Norrage het volgende:
wtf topic 26![]()
Vorig jaar kwamen we maar tot 10
Ik hoop het ook! Van mij mag ie wat minder zenuwslopend dan haar vorige wedstrijden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ohh absoluut, maar ik zou t erg zwak vinden van Misa als ze dit verliest en het dan aan de regenonderbreking zou wijten... (Ik verwacht gewoon een 2-0 winst trouwens)
Dr glazen bol is zeker kapot?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Buakaw het volgende:
Misa gaat verliezen, dat zegt mij tante (is waarzegster)
kusje is dat ook gratis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik haar bovenbeen aangeraakt en een hand gegeven, helemaal gratis!
Zijn tante is zeker Jomanda...quote:
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef ScudRaket het volgende:
1524: And now it's sunny... I give up.
1523: Scrap the 1511 entry. It's started to rain again...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
1527: The voice of Wimbledon says they will uncover the courts as the rain has stopped - a nanosecond later, the rain begins again. The weather is now tormenting us.
In Rosmalen 2 weken terug was dat. Toen moest ze op court 1 spelen en na afloop worden ze met een bodyguard voorop door de vertrekkende mensenmassa geloodst. Op centre court heb je daar geen last van. Plotseling stond ze tegen me aan (zag ik toen ik me omkeerde) en ging mn hand per ongeluk tegen haar dijquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Buakaw het volgende:
[..]
maar je hetb haar bovenbeen aangeraakt? Hoe meot ik me dat voorstellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |