Nee, deze blik is juist perfectquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[afbeelding]
Op deze foto is ze standaard mooi, met glimlach is het nog een stukkie beter
kwam van wimbledon sitequote:
Een tennisbal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Buakaw het volgende:
het is rond....
Die bug moeten ze eens oplossen als dat kanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor het ongemak, IK zag geen nieuw topic dus heb gewacht met de OP. Thx Mitt dat je hem wilde sluiten. Dank Borisz voor het maken.![]()
En voor een eikel die meteen mij moet afzeiken :
Ik zit me hier de kleren te cappen en de wiki bij te houden. Klootzak![]()
*Proestquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Rumille het volgende:
Ana is gewoon goddelijk
Maar Misa is goddelijker
spuit11 minutenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
een bal
inderdaad..ik heb ook 10minuten gezocht naar dit topic..kon hem dus pas zien zodra er niet als laatste in was gereageerd (en dat is niet vaak zo atmquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Die bug moeten ze eens oplossen als dat kan
Je kan ook helemaal niks, stomme kluns die je bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry voor het ongemak, IK zag geen nieuw topic dus heb gewacht met de OP. Thx Mitt dat je hem wilde sluiten. Dank Borisz voor het maken.![]()
En voor een eikel die meteen mij moet afzeiken :
Ik zit me hier de kleren te cappen en de wiki bij te houden. Klootzak![]()
Des te meer liefhebbers, des te meer vreugd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:20 schreef Norrage het volgende:
wtf topic 26![]()
Vorig jaar kwamen we maar tot 10
En weer deflated...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Covers er weer op...
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niks, stomme kluns die je bent![]()
Kraai heeft de set gewonnen tegen een fitte Bartoli, dus niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we een keer wat nuttigs bespreken.
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
0909-DIVINEquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Buakaw het volgende:
Iemand msn of nummer van Ana?
Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
Laten we een keer wat nuttigs bespreken.
Iedere minuut die de regenonderbrekening nog duurt, is in het nadeel van Krajicek denk ik, Bartoli kan weer volledig bijkomen, net als gisteren tegen Jankovic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |