Dat is wel slimquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
volgt mits niet te laat
Bewijsmateriaal wegmoffelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub heeft Natasia het bloed op haar handen staan, maar ik zie haar gewoon rustig bij Tillie zitten, die haar nagels doet.
Ik snap t niet, dat is klanten wegjagen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia tegen Huub : "Ze denkt zeker dat ik bang van haar ben. Die kop is wel angstaanjagend, maar verder niets. Ik snap wel dat ze haar aan de deur zetten"
Natasia roept altijd dat het zo laag is om over haar kinderen te beginnen. Bij de eerste mogelijkheid begint ze dus over de weggelopen vader van Nadia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef noekje het volgende:
Nadia: jouw vader is weg he. Ik ga straks weer terug naar mijn kinderen zei Natas. Nou, ze schamen zich kapot voor je. Natas zei, begin jij nu ook weer over mijn kinderen???
Daar kun je op wachten. Vandaag of morgen krijgt ook Nadia te horen dat ze op moet passen als ze buiten de kooi komt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
Het valt me nog mee dat ze Nadia niet óók op de lijst heeft gezet van bewoners die eenmaal buiten de villa, te grazen worden genomen.
Lief naïefjequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik verwacht nu wel sancties tegen Natasia.![]()
HLJN (Huub, Lieke, Jaap & Nadia)?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef Liess het volgende:
Nou, dat is iig geen Nadia in het Ban groepje
mooie dagdroomquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik verwacht nu wel sancties tegen Natasia.![]()
Hoe verrassend.quote:14:58 - Kemphanen
Het kon natuurlijk niet al te lang uitblijven! Natasia, de Miljonair die denkt dat de hele wereld om haar draait, heeft vandaag haar eerste clash met Nadia. Aan de hele woordenwisseling is geen touw vast te knopen, maar Nadia is het duidelijk niet eens met de aantijgingen van Natasia. Niet heel gek ook, de Surinaamse verwijt de 22-jarige alleen maar van zaken waar Natasia zich ook dagelijks schuldig aan maakt. Pas als Nadia wegloopt en Jaap navraag doet naar de oorzaak van de ruzie, geeft Natasia een beetje opheldering. “Ze heeft iets tegen Lieke gezegd, dat ze schijt heeft aan wat ik zeg. Dat soort shit zit me gewoon dwars, dat moet je gewoon niet zeggen!”, roept de donkere diva verontwaardigd. Ze stevent af op de kapsalon, waar beide kemphanen de ruzie voortzetten. Het eindigt zelfs met heus duw- en trekwerk! “Je bent gewaarschuwd!”, zeggen beide dames tegen elkaar, waarna Jaap ze uit elkaar trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |