...als ultieme vraag natuurlijk: HOE WANHOPIG moet je zijn als man om hierop te reageren? Jezus christus.... daar krijg je toch bij voorbaat al jeuk van, zelfs als je deze topkrasser niet kent?quote:>> UPDATE 4 juli, 14.44uur
Vanwege de vele reacties gaat het me jammergenoeg niet lukken om iedereen persoonlijk terug te mailen.
Ik wil een ieder bedanken voor de genomen moeite en veel succes hier toewensen + veel geluk in de liefde.
Ciao!
Christen, moeder, alleenstaand (mijn zoon woont niet bij me). *TRIIIIIIIIIIINGGGGGGGGG* Hoi, mien.quote:
Dr. Phil fanquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Christen, moeder, alleenstaand (mijn zoon woont niet bij me). *TRIIIIIIIIIIINGGGGGGGGG* Hoi, mien.
Ja Krea!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:09 schreef Ripley het volgende:
Wat deed jij trouwens op die niet nader te noemen datingsite, krea?![]()
Een vastberaden twijfelaar. Gouden combiquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Kreator het volgende:
twijfelaar, vastberaden
Ja, dat geloof je nu toch niet meer...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:09 schreef Ripley het volgende:
Try mequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je nu toch niet meer...
Hier krijg ik trouwens enorme jeuk vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Kreator het volgende:
(prettig) gestoord
Dat heb ik met het woord spontaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier krijg ik trouwens enorme jeuk van
was het eerste wat me te binnen schoot, nog voor ik de OP lasquote:
Haar mailbox schijnt over te stromen aan de update te lezen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
was het eerste wat me te binnen schoot, nog voor ik de OP las
ik kan me niet voorstellen dat er een man is, die naar aanleding van al die trefwoorden denkt 'ha, gezellig, dat lijkt me een leuk persoon om mee om te gaan!'
Ha, een gekke meidquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier krijg ik trouwens enorme jeuk van
Ik stuur Sun wel langs, dan kunnen we allemaal "genieten" van het item op Fok!tvquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet je d'r eens zien als ze "tipsy" is
dat zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:43 schreef PeeJay1980 het volgende:
Of zullen al die mannen denken dat ze makkelijk een wip kunnen regelen? Zal wel dan....
En wanneer ga je daten met Mien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik wilde een vriendin die ziek thuis zit en waarvan ik wist dat ze daar geregged was even een glimlach bezorgen door een leuk profieltje aan te maken en te reageren. (maar dat was ik dus vergeten na het lezen van deze)quote:
Mijn droom komt uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Dipkip het volgende:
En dan woeste neuqsex met haar terwijl het griepsnot in het rond vliegt?![]()
Wat ben je toch een altruist, Kquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde een vriendin die ziek thuis zit en waarvan ik wist dat ze daar geregged was even een glimlach bezorgen door een leuk profieltje aan te maken en te reageren. (maar dat was ik dus vergeten na het lezen van deze)
Lees de OP eens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 05:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wie is Mien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |