Ja, gek dat ze zo moe is hèquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:55 schreef leejow het volgende:
Laat iemand die zeug eens stoppen met bewegen![]()
Gaaf hequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef Reya het volgende:
Op de BBC wordt Krajicek flink de hemel in geprezen.
Ik volg het ook liever op BBC, maar ik durf de stream van Venus - Sharapova niet uit te zetten, ben bang dat de stream het dan niet meer doet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef Reya het volgende:
Wie doen het commentaar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef Reya het volgende:
Maar dat lijkt me evident.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef Daklem het volgende:
Inderdaad!
BBC commentaar is veel beter dan het Nederlandse...
Tegen Majorie, zoals ze gister zei.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:03 schreef Misanthroopia het volgende:
BB:
"En Michella Kraijeck won de eerste set met 6-2"
*zucht* ....... zoveelste fout
Heeeee ik krijg ineens een vermoeden!! Is Babs familie van Frits Barend?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef BB-boy het volgende:
6-2
Dat is nog het ergste van die regen. Barend.
Damn he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heeeee ik krijg ineens een vermoeden!! Is Babs familie van Frits Barend?![]()
Hoezo? Aardige dame lijkt mequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Falco het volgende:
Ik kijk alleen nog omdat Krajicek zo goed speelt, maar als persoon vind ik haar ook zwaar zuigen.
Dat noemen ze concentratie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef vivelafete het volgende:
godverdomme regen!
Zou die Sharapova nou enig plezier hebben in het tennissen? Ik geloof er helemaal niets van!
Volgens mij verschijnt er alleen een glimlachje als ze ziet dat er weer wat bedragen met een paar nullen op haar rekening zijn bijgeschreven.
Dom chagrijnig aanstellerig kind dat het is!
BAH!
Dat is dan wel weer lekker....quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Falco het volgende:
Barbara zuigt, Wimbledon zuigt, het weer zuigt. Ik kijk alleen nog omdat Krajicek zo goed speelt, maar als persoon vind ik haar ook zwaar zuigen.
Tja zonder RTL zou Micha niet te zien zijn,,quote:
Nee, da's puur toeval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heeeee ik krijg ineens een vermoeden!! Is Babs familie van Frits Barend?![]()
Ik heb anders gewoon op BBC2 Micha gekeken..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja zonder RTL zou Micha niet te zien zijn,,
Ik denk dat ie doelt op de eerdere rondes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb anders gewoon op BBC2 Micha gekeken..
Hele set ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb anders gewoon op BBC2 Micha gekeken..
Welles op de BBCquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Tja zonder RTL zou Micha niet te zien zijn,,
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb Barbara niet hoeven zien, daar ging het om.
Ik heb het net even nagekeken op google en ze is wel de dochter van Frits Barendquote:
Dat is allebei toch al heel erg bekend?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb het net even nagekeken op google en ze is wel de dochter van Frits Barend![]()
En daarnaast is ze ook nog eens lesbisch![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is allebei toch al heel erg bekend?.
Ik kende heel dat mens nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is allebei toch al heel erg bekend?.
Dat waren twee open deuren zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb het net even nagekeken op google en ze is wel de dochter van Frits Barend![]()
En daarnaast is ze ook nog eens lesbisch![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |