Dat komt meestal doordat mensen meteen gaan bellen, er niet doorkomen en het dan blijven proberen. Ondertussen hebben ze dan vast de radio uit/zacht gezet zodat ze niet galmen als ze op de radio komen, of is de telefoon in een andere ruimte dan de radio.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:57 schreef BdR het volgende:
klacht: mensen die tig keer hetzelfde foute antwoord geven
Oh, bij Q-music is het zelfs maar 1 antwoord per uur. Tja, dat is het helemaal niet verwonderlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef 700MB het volgende:
Dat komt meestal doordat mensen meteen gaan bellen, er niet doorkomen en het dan blijven proberen. Ondertussen hebben ze dan vast de radio uit/zacht gezet zodat ze niet galmen als ze op de radio komen, of is de telefoon in een andere ruimte dan de radio.
Het is in ieder geval wel beter dan al die andere commerciele pauper zenders zoals 538. Het Geluid vond ik in het begin wel leuk, je vroeg je iedere keer af wat het was. Nu is het al niet leuk meer.quote:
met Nienke Discoquote:
Ik ben toch erg nieuwsgierig wat het nu is hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:26 schreef BdR het volgende:
hm het bedrag staat nu toch wel vrij hoog..weet iemand misschien welk geluid dit is?
het_geluid_qmusic.mp3
staat toch op internet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:16 schreef Devlinsect het volgende:
En luisteraars die midden in het programma vallen? Die hebben het eerste gedeelte met al die antwoorden niet gehoord!
Ja, maar je moet SMSen en dan is het maar de vraag wanneer je wordt gebeld en dan bestaat de kans dat je ergens zit waar je geen internet hebt, en je de antwoorden van de afgelopen paar uren ook niet gehoord hebt.quote:
Dan heb je pechquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar je moet SMSen en dan is het maar de vraag wanneer je wordt gebeld en dan bestaat de kans dat je ergens zit waar je geen internet hebt, en je de antwoorden van de afgelopen paar uren ook niet gehoord hebt.
Wat is het dan ??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Milkmannetje het volgende:
Bagger... ik weet het geluid. Alleen nu nog teruggebeld worden...
Ik hoorde laatst ook iemand zeggen dat het kleerhangers waren die opgehangen werden en dan tegen elkaar aankwamen, vond ik ook wel een goede.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef Ticootje het volgende:
zoveel mensen dachten het geluid te weten. Zondag was er 1 die dacht aan een ijslepel. Die vond ik echt heel goed, ik dacht echt dat ze het goed had.
Misschien het 'opzetten' van een muizenval?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:37 schreef Woffel het volgende:
Een muizenval![]()
TJa zo haal je de 100k wel
Dat dacht een collega van me ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:36 schreef Trommeldaris het volgende:
Het geluid van een ijzeren schepje dat langs tegels schraapt (tuinschepje)
Misschien is Trommel dan wel je collegaquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat dacht een collega van me ook![]()
Eerder een nietmachinequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is het trouwens een Zippo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |