Guillermo Coriaquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef aerodynamic het volgende:
Leukste was nog toen zo'n kereltje een keer geraakt werd door zo'n tennisspeler.
Lag die ook nog in het ziekenhuis._!
Waarom zou je hogerop willen komen als ballenvangerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Bastoenie het volgende:
Dat moeten ze om hogerop te komen. Niet oordelen als je er niets vanaf weet he
Weet ik veel, dat was laatst op tv. Was een hele eer als je daar mocht staan en je werd daar ook compleet voor getraind en alles. En er waren speciale mensen die letten op die mannetjes, als ze alles foutloos deden mochten ze bijv. ballenrapen tijdens de finalequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom zou je hogerop willen komen als ballenvanger
Je ziet toch niks want je moet strak voor je uitkijken.
Lijkt me echt wel een eerquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat was laatst op tv. Was een hele eer als je daar mocht staan en je werd daar ook compleet voor getraind en alles. En er waren speciale mensen die letten op die mannetjes, als ze alles foutloos deden mochten ze bijv. ballenrapen tijdens de finale1 foutje was cruciaal dan werden ze lager geplaatst en soms zelfs vermoord..
Bedoel je niet : in de stromende regen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef El_Rolando het volgende:
Beetje in de brandende zon slaafje spelen.
Whatever. Met kutweer in ieder geval.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:53 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Bedoel je niet : in de stromende regen ?
link ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef aerodynamic het volgende:
Leukste was nog toen zo'n kereltje een keer geraakt werd door zo'n tennisspeler.
Lag die ook nog in het ziekenhuis._!
beerquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:23 schreef beertenderrr het volgende:jordeeeh
zonder die josti's moeten ze hun eigen ballen pakken, dan gaat het spel nog trager
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef stijgende_ster het volgende:
Je kan wel zeggen "ik heb een tennisbaan" hihi.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef Bramzz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vbQx92ZJJvg
Wie noemt zijn kind nou Riemerquote:
Dat ook nog weten, 5 jaar na dato en inmiddels 5.324.671 tenniswedstrijden verder.quote:
Heb je ze geteld?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat ook nog weten, 5 jaar na dato en inmiddels 5.324.671 tenniswedstrijden verder.
Kzou er trots op zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben 3 jaar ballenjongen geweest bij het NK tennis![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:26 schreef Bramzz het volgende:
omg![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GDy0fVtPhkA
http://www.youtube.com/watch?v=Cta2ERkpMYA
http://www.youtube.com/watch?v=vbQx92ZJJvg
Bedoel je niet De Treffers - NEC in de Amstel Cup, toen de verzorger van De Treffers een schot op doel van NEC met z'n hoofd weghaalde?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef ballieking het volgende:
hahaha weet ik nog paar jaar terug, bij een voetbalwedstrijd uit de eredivisie, de bal rolde richting zijlijn, komt er zon ballenjongen het veld opgerend, paast zo de bal terug naar de keeper, hahaha als excuus zei hij toen ´ja de bal zou toch uitgegaan zijn´
Dan deed jij het niet professioneel, want je moet strak voor je uit kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja, waren nog mooie tijden. Beetje tennis kijken, gratis freten en drinken en squashen
Coriaquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat ook nog weten, 5 jaar na dato en inmiddels 5.324.671 tenniswedstrijden verder.
Ik wou inderdaad ook ff flnk m'n gal gaan spuien hier maarneequote:Op donderdag 5 juli 2007 03:23 schreef CySt het volgende:
Ik dacht dat dit topic over irritante studentenvereniging "ballen" zou gaan. Viel dat eens even tegen..
Ach, het kan alsnog. Ik heb een hekel aan de ballen van de IO Vivat. Altijd met hun wit/blauw gestreepte trui, alsof ze ontzettend trots moeten zijn dat ze bij de vereniging horen. Echt van die "hé geuzer!" en "Zuipuhhhh!" en "Ik ging helemaal kapot gisteren in Noah!"-gasten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wou inderdaad ook ff flnk m'n gal gaan spuien hier maarnee
En wat als je achter staat? Dan kijk je rechtvooruit de baan opquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan deed jij het niet professioneel, want je moet strak voor je uit kijken
Buh wat hier soms rondloopt daar krijg je spontaan allergische reacties vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 04:18 schreef CySt het volgende:
[..]
Ach, het kan alsnog. Ik heb een hekel aan de ballen van de IO Vivat. Altijd met hun wit/blauw gestreepte trui, alsof ze ontzettend trots moeten zijn dat ze bij de vereniging horen. Echt van die "hé geuzer!" en "Zuipuhhhh!" en "Ik ging helemaal kapot gisteren in Noah!"-gasten.
Lollernas.. Waarom rakel jij steeds dezelfde verhalen op..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben 3 jaar ballenjongen geweest bij het NK tennis![]()
Misschien omdat dit topic over ballenjongens gaat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:14 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Lollernas.. Waarom rakel jij steeds dezelfde verhalen op..Deze heb je echt al 9619369163961396981535913569199,12 x verteld
![]()
Als je dan iets oprakelt .. Doe het dan goed --> "Zullen we gaan spelen?" Na Audacia samen te hebben opgerold..
DAT ZIJN PAS MOMENTEN DIE JE MAG OPRAKELEN!![]()
Ja, en niet over jou dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien omdat dit topic over ballenjongens gaat?
Val mij dan niet lastig met je oprakelingen als ik rustig een topique aan het doorlezen ben..quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien omdat dit topic over ballenjongens gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |