eigenlijk gewoon slecht geregeld dat alles zaterdag nog moetquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Populaire biatch.(ja ik weet dat je een man bent)

Taxiservice Miedema is aanwezig voor als mensen thuisgebracht moeten wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef teigan het volgende:
moet je dan thuisgebracht worden ChipsZak. ?

Niet persé.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef teigan het volgende:
moet je dan thuisgebracht worden ChipsZak. ?

Ik zag vandaag een leuk busje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Taxiservice Miedema is aanwezig voor als mensen thuisgebracht moeten worden
DaD en Do2 willen wel mee naar de film in de bios, maar niet naar de marathon er voor (ik haal ze vrijdag van Schiphol).... En ik moet zelf ook nog wat bijlezen....

Lief he?quote:

Niet zo lastig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet persé.
Maar tis sowieso wel handig als iemand mij even uitleg hoe ik uberhaupt bij teigan kom![]()
![]()

Super dat je aan me denktquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en Alexxxxx komt ook naar HP marathon dan alssie doorgaat.

10 uur lang naar CZ kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom niet bij de HP-marathon. Naar CZ. kijken is wel éven leuk, maar niet 10 uur lang. Als jullie gaan karten, hoor ik het graag
.

Ik WÍST gewoon dat je daar een opmerking over zou makenquote:

ja, het was een wit hippiebusje met zebrapatroon.quote:

idem hier, maar waar sapje staat mag je cola invullenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@ dat drinken: Ik drink iig geen alcohol, dus voor mij kan een sapje wel.
En pizza lust ik nietpatat wel 14.gif

Omdat je weet hoe graag ik naar je kijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik WÍST gewoon dat je daar een opmerking over zou maken![]()

quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
ja, het was een wit hippiebusje met zebrapatroon.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |