Ik vind dat ze wel afschuwelijk onderdanig is naar Brian toe maar niet bang.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
Ze gaat eerst "even" een sigaret roken.
Zwemmen in de regen, niks mee mis, maar onweer erbij idd gevaarlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap met regen in het zwembad, zou hier nu niet kunnen, bij elke bui onweert het hier ook.
Van VOL.quote:Mandel geeft nu toe dat haar haar net een bosje stro is..
Ik heb nog wel geprobeerd om verslag te brengen van het gesprek tussen Brian en Nadia gister...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
Kan er helaas geen fimpje over terugvinden.
Dat zal wel weer een uur overloes gezwam worden waarbij ze brutaal is en uit haar fucking kutnek lult..de afsluiter wordt: we gaan weer verder met onze relatie! Reactie: Oké
Ik kan er maar niet over uit. Je zal in een relatie zitten waarbij er zo gecommuniceerd wordt en dan heb ik het vnl over de afsluiter. Dan pies je toch in je broek als je dat iemand hoort zeggen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook en daarna verwacht ik uiteraard een perfect en woordelijk verslag va nde communicatie tussen deze twee lovebirds. Dat zal dus wel iets zijn als:
"Je lult uit je kutnek!"
"Sterruf, jonguh, echt!"
"Houd je mond! We gaan verder met deze relatie!"
"Okay."
Nee hoor, alleen dat ze boos is dat er teveel afgeknipt is volgens mij.quote:
Waarvoor dankquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geprobeerd om verslag te brengen van het gesprek tussen Brian en Nadia gister...![]()
Maar ik heb echt niet meegekregen dat Amanda en Brian ruzie hadden. Ligt niet aan jou/jullie hoor, ligt aan mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geprobeerd om verslag te brengen van het gesprek tussen Brian en Nadia gister...![]()
Je vergeet watquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook en daarna verwacht ik uiteraard een perfect en woordelijk verslag va nde communicatie tussen deze twee lovebirds. Dat zal dus wel iets zijn als:
"Je lult uit je kutnek!"
"Sterruf, jonguh, echt!"
"Houd je kutmond! We gaan verder met deze relatie!"
"Okay."
Brian stelt zich zo te zien ook echt open voor een goed gesprek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig gesprek van Amanda en Brian, alleen bulderen Natasia en Palma er overheen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Del en Brain praten ook niet met elkaar tot de 1 zegt zullen we even praten.
Gelijk heeft ze wel, als Natasja maar liefst 5 X heeft mogen schoppen zoals ze zelf beweerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke legt de regels uit m.b.t. fysiek geweld.
Nada: Ach , en schop uitdelen doe ik gewoon als het nodig is, moet kunnen.
Dat gaat lekker zeg.
Ze zei: Als ik het niet met de tang doe is het net stro.quote:
Juist, en wisselen geen enkel woord met elkaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zit er dus gewoon zwijgend bij terwijl hij zijn bordje leeg eet?
Kijk, dat is nou net die 'gemaakt onnozelheid', die ik niet kan plaatsen. Zeker weten dat ze een uitgebreide briefing heeft gehad voordat ze binnen kwam. En een regelboek, en haar 'huiswerk' vooraf ........quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef beequeen het volgende:
Lieke legt de regels uit m.b.t. fysiek geweld.
Nada: Ach , een schop uitdelen doe ik gewoon als het nodig is, moet kunnen.
Dat gaat lekker zeg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |