Inplaats van Jaap bedoel je toch?...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.
En waarschijnlijk ook dat Brian met Nadia zat te praten, zij langs kwam om te vragen of ze hem kon spreken, en Brian antwoordde; 'Straks, ik ben met nu met Nadia in gesprek' en een uur of langer door bleef kletsen met Nadia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had een 'handgemeen' met Jaap die achter haar aan zat, en Brian trok haar weg in plaats van Brian. Daar is ze heel boos over.
Japio was een beetje (stevig) aan het dollen met Amanda en ze trokken een beetje aan elkaar. Vervolgens stoof Brian ertussen en trok Amanda weg. Daarover werd ze later kwaad, hij had Japio moeten wegduwen ipv haar wegtrekken. Pas toen Brian lulverhalen ging ophangen plofte Amanda.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Waarom is Amanda eigenlijk boos op Brian? Ze hebben toch geen woorden gehad gisteren of deed hij alleen maar aardig tegen Nadia?
Toen was de ontploffing al geweest. Amanda ging Brian roepen om het uit te praten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook dat Brian met Nadia zat te praten, zij langs kwam om te vragen of ze hem kon spreken, en Brian antwoordde; 'Straks, ik ben met nu met Nadia in gesprek' en een uur of langer door bleef kletsen met Nadia.
Ja, suf van mequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Inplaats van Jaap bedoel je toch?...
Ik hoorde bijna hetzelfde, maar hoorde niet 'Nix'. Volgens mij doelde ze op Hans Nijman.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nu? De sportman Nix wil privacy in de badkamer, daarom komt ze in de kapsalon föhnen?
Ja, dat was ook prachtig trouwens. Maar toen was ze al boos. Ik vond het leuk dat ze demonstratief een kussen tussen haar en Brian in legdequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook dat Brian met Nadia zat te praten, zij langs kwam om te vragen of ze hem kon spreken, en Brian antwoordde; 'Straks, ik ben met nu met Nadia in gesprek' en een uur of langer door bleef kletsen met Nadia.
Aangezien ze nog steeds niet 'on speaking terms' zijn....quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen was de ontploffing al geweest. Amanda ging Brian roepen om het uit te praten.
Aha, dat zou kunnen, maar Hans maakt toch nooit gebruik van de badkamer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoorde bijna hetzelfde, maar hoorde niet 'Nix'. Volgens mij doelde ze op Hans Nijman.
Geweldige capquote:
Net als Habibi alleen dan vrouwelijke vorm in het Arabisch...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is dat, 'a zina'?
Nee, heb al gewerkt zelfs en moet zo weer de regen in![]()
Nu heb je bij vrijwel alle bewoners al gezegd dat je 'ze niet meer trekt' en er niet naar kan luisteren. Ga je inmiddels ook nog eens een heleboel users negeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Weer een in de negeerstand, ruimt lekker op zo.![]()
Wisselend, afhankelijk van waar hij naar toe moet. Maar het verbaasd wel, dat hij niet altijd een douche neemt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat zou kunnen, maar Hans maakt toch nooit gebruik van de badkamer?
Oh, wat mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Net als Habibi alleen dan vrouwelijke vorm in het Arabisch...
Nee, hans.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Nada nu? De sportman Nix wil privacy in de badkamer, daarom komt ze in de kapsalon föhnen?
Leer hem spreken zou ik zeggen;), nooit oud genoeg om iets te leren toch?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat mooiPrachtige taal, ik zou hem maar wat graag willen kunnen spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |