Dat is een intern netwerk.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Ok dan nu gelijk een stomme vraag, wat is de site van WinkelWeb? In ons filliaal staat die op de computers al startpagina ingesteld, en Google zegt alleen http://www.winkelweb.net/ , maar die wil ik niet![]()
Staat morgenochtend wel op winkelwebquote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef waterreus23 het volgende:
Maandagochtend lekker de worp Frisdrank Kleinverpakking doen
10 Meter, en per meter 1,5 uur
Een probleem .... geen posttas met worpschetsen ontvangen, en op winkelweb staat nog steeds de oude worpschets
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:56 schreef Dupje het volgende:
Dupje meldt zich:
Dupje, 5814 Nijmegen Nijmegen AH to go Allround
Jezus, 10 meter, hadden wij dat ook maar! Wij hebben helaas maar 5 metertjes, en dat is echt een drama. Op donderdag, vrijdag en zaterdag staat continu de helft van de schappen leeg omdat er gewoon veel te weinig in kan staan. Vooral bij het water is dat echt een probleem. Bv, AH water licht bruisend 0,5 liters, kunnen 4 sixpacks (precies 1 colli) in het vak. Terwijl we er op een normale zaterdag gemmiddeld 20 verkopen.....quote:Op zondag 15 juli 2007 00:11 schreef waterreus23 het volgende:
Maandagochtend lekker de worp Frisdrank Kleinverpakking doen
10 Meter, en per meter 1,5 uur
Een probleem .... geen posttas met worpschetsen ontvangen, en op winkelweb staat nog steeds de oude worpschets
Jij ligt morgen gewoon nog te slapenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:57 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Jezus, 10 meter, hadden wij dat ook maar! Wij hebben helaas maar 5 metertjes, en dat is echt een drama. Op donderdag, vrijdag en zaterdag staat continu de helft van de schappen leeg omdat er gewoon veel te weinig in kan staan. Vooral bij het water is dat echt een probleem. Bv, AH water licht bruisend 0,5 liters, kunnen 4 sixpacks (precies 1 colli) in het vak. Terwijl we er op een normale zaterdag gemmiddeld 20 verkopen.....![]()
Maar goed, ik ga er morgen ook mee aan de slag. Over 2 weken heel dierenvoer (14 meter!!)![]()
Hmm, nog even en ik moet écht gaan oppassen wat ik zeg hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:56 schreef Dupje het volgende:
Dupje meldt zich:
Dupje, 5814 Nijmegen Nijmegen AH to go Allround
Ik vrees dat er wel wat energydrinks door mij zullen sneuvelen gedurende de ochtend ja, maar das het voordeel dat ook die onder het klein fris vallenquote:
ik zit ook in nijmegen, maar sta niet in de opquote:
Oh? Ik ben blij dat ik niet snachts hoef te werkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Brammie1 het volgende:
zo dat 's nachts werken was echt niet relaxtkeihard werken en een baas die constant zegt dat je harder moet werken, dronken mensen in de winkel, een winkel waar het veel te heet is
Waarom dan snachts?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Brammie1 het volgende:
zo dat 's nachts werken was echt niet relaxtkeihard werken en een baas die constant zegt dat je harder moet werken, dronken mensen in de winkel, een winkel waar het veel te heet is
Mijn baas heeft mij echt nog nooit gezegd dat ik harder moet werkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:24 schreef Brammie1 het volgende:
welke AH werk je?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:50 schreef appelsjap het volgende:
Druk druk druk hier in nijmegen, weinig personeel en veel schappen wachtend om gevuld te worden.. pff![]()
Ik wil ook wel eens weten in welk filiaal je werkt jaquote:Op maandag 16 juli 2007 13:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik zit ook in nijmegen, maar sta niet in de op
Gelukkig?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:54 schreef Webgangster het volgende:
Gadverdamme.... hoop alleen wel dat het brood is dat weggegooird nu.
Maar over het algemen bekend probleem hootr muizen in zulke gebieden.
Gelukkig is het de albert heijn to go van de ns en niet die op de oudegracht dus wel echt van albert hiejn is.
Aanvulling op dit bericht:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
Excusses voor mijn afwezigheid de laatste dagen / weken.
Ben nu een vernieuwde lijst voor de OP aan het maken.
Komt er aan dus. :-)
Verse (?) broodjes bij de Albert Heijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:26 schreef Justinn het volgende:
Muizen bij AH-to-go in Utrecht Centraal Station!
http://youtube.com/watch?v=Lt7ftrzkxgg
Ja dat is ook zo, maja wel naaistreek nu want nu gaat de naam vna albert heijn zelf eraan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Gelukkig?
Er staat wel gewoon AH op de gevel. Weinig klanten die het verschil zullen weten...
Nou dat hoort toch ook, dan hoort AH maar controles te doen om te kijken of ze zich wel aan de kwaliteitsrichtlijnen houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:10 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maja wel naaistreek nu want nu gaat de naam vna albert heijn zelf eraan.
Ik welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Brammie1 het volgende:
Bij de To Go waar ik werk heb ik nog nooit muizen/ratten gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |