Wat een janksmoeltjesquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[DGK] Oproep tot BOYCOT Albert Heijn![]()
![]()
![]()
Die met die plattere knopjes? Daar hebben we wel 2 vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef Simsfan88 het volgende:
Eindelijk, de nieuwe terminals! Lekker snel zijn die, en mooi ook![]()
Ja die! Schijnt al een hele tijd geleden besteld te zijn en zijn er sinds vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die met die plattere knopjes? Daar hebben we wel 2 van
Je wordt knettergek van die dingen. Snel zijn ze inderdaad, maar je moet ze tien keer per dag rebooten om ze in de lucht te houden. Die cijfertoetsen zijn trouwens wel een vooruitgang.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ja die! Schijnt al een hele tijd geleden besteld te zijn en zijn er sinds vandaag
Wij ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die hadden wij ook, is alleen sinds een paar maanden spoorloos verdwenen. En nieuwe bestellen doen ze nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij waren er afgelopen woensdagavond ook zes kwijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die hadden wij ook, is alleen sinds een paar maanden spoorloos verdwenen. En nieuwe bestellen doen ze niet![]()
Dan moet er ergens iets aangepast worden. Geen idee wat. Bij ons pakte die terminals de schapstickers ook niet, over geklaagd, paar weken later pakken ze alle streepjescodes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:49 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wij ooknadeel vind ik zelf dat toetsenbordje dat soms gewoon niet meer naar voren komt, moet je hem weer rebooten. Schapstickers pakt hij ook 9 van de 10 keer niet.
Ik heb uit betrouwbare bron dat de firma Aldipress nooit nieuwe wise-terminals hoeft te bestellen bij de fabrikant, aangezien er voldoende meekomen tussen de retour gestuurde tijdschriften.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die hadden wij ook, is alleen sinds een paar maanden spoorloos verdwenen. En nieuwe bestellen doen ze niet![]()
Doe maar rustig aan, er is geen reet te doen.quote:
Hm, je hebt gelijk. Dat ding valt steeds uit, geen bereik ofzo.... stomquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:28 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je wordt knettergek van die dingen. Snel zijn ze inderdaad, maar je moet ze tien keer per dag rebooten om ze in de lucht te houden. Die cijfertoetsen zijn trouwens wel een vooruitgang.
quote:
dat gebeurd bij ons ook wel eens, dat mensen twijfelen, dan zeggen we dat ze het beter niet kunnen gokken, omdat we het niet ruilen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:47 schreef Brammie1 het volgende:
het verkeerde beltegoed had gekocht en toen helemaal boos werd omdat dat niet geruild mag worden
ze zijn ook wat duurder dan bijv. bonuskaarthouders waar je er zo 300 van kan bestellen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
En nieuwe bestellen doen ze niet![]()
volgende week nog werken, 2 weken vrij, 3 weken lang 40 uur per week, weekje vrij, weekje werken, einde dienstverbandquote:
de terminals die aldipress gebruikt zien er anders uit dan die ik bij ah heb gezien!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:31 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat de firma Aldipress nooit nieuwe wise-terminals hoeft te bestellen bij de fabrikant, aangezien er voldoende meekomen tussen de retour gestuurde tijdschriften.
maar je denkt toch niet dat een groot bedrijf als aldipress zich met zulke praktijken inlaat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:40 schreef chatgek het volgende:
Degene die ik heb gezien van aldipress zijn identiek. En nieuwe software is er zo opgezet![]()
als het een beetje fanatiek regent, dan hebben wij al lekkage bij onsquote:Op zondag 8 juli 2007 15:54 schreef Webgangster het volgende:
Krijg hier van 1 iemand te horen dat er lekkage bij ons in de albert heijn is geweest zaterdag avond.
Stonden 3 brandweerwagens en politie voor onze deur.
Agent zei: Lekkage
Ben benieuwd wat er aan de hand allemaal is.
que??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:29 schreef LightLuke het volgende:
Theo baalt er van dat hij deze nieuwe "doorbraak" winkel niet mag openen.
Tot zover het update'je
Filiaal: 1245
Jepquote:
Bovenaan je loonstrookje staat het aantal opneembare vakantie uren.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kan iemand mij precies uitleggen hoe het zit met die vakantierechten?
Ik heb momenteel 3 weken vakantie, en heb 40 uren vakantierechten opneembaar. Hoe kan ik zien wat ik nog op kan nemen?
En ja, de nieuwe terminals zijn klote. Als ik in het magazijn sta dan moet ik vaak het hele ding resetten voordat ik erin kom en het scannen van een product meot ik soms wel 5 keer doen voordat 'ie hem pakt.
Dus het aantal weken dat ik nu vakantie heb of het aantal contracturen maken dan niks uit? Het aantal opneembare uren (40) kan ik gewoon uit laten betalen?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bovenaan je loonstrookje staat het aantal opneembare vakantie uren.
toch maar eens kijken of dat op mijn loonstrookje ook vermeld staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:24 schreef Webgangster het volgende:
Uitbetalen doen ze niet meer tegenwoordig, je kan bijv vrij vragen en dat krijg je dan gewoon door beetaald.
Ik kan bijv 7 weken vrij nemen en toch gewoon de uren die ik werk betaald krijgen.
Niet grappig achter de counter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef Kickmaster het volgende:
Hebben er al mensen kassa gedraaid? om gek van te worden dat dp op alcohol en tabak.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |