Laterquote:
Draadloos ook goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet je ff internet inpluggen in je oor.
Opwarmen?quote:
Ja, duh. Als je speelt (na dat je net thuis bent) word ie warmer en raakt ie ontstemt. Dus ik knuffel m eerst warm, dan stem ik m en dan ga ik pas echt spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Opwarmen?
Magnetron?
Mijne doet het ook koud.. is dat normaal?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, duh. Als je speelt (na dat je net thuis bent) word ie warmer en raakt ie ontstemt. Dus ik knuffel m eerst warm, dan stem ik m en dan ga ik pas echt spelen.![]()
Gitaarknuffelaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, duh. Als je speelt (na dat je net thuis bent) word ie warmer en raakt ie ontstemt. Dus ik knuffel m eerst warm, dan stem ik m en dan ga ik pas echt spelen.![]()
Yoquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gitaarknuffelaar.Och ja als er niets anders in de buurt is waarom niet.
![]()
Hoi allemaal.
Precies. Ik knuffel liever meisjes maar je bent niet hier, hé.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gitaarknuffelaar.Och ja als er niets anders in de buurt is waarom niet.
![]()
Hoi allemaal.
Photosoep creatie nummero uno, from very far in the past. Het is het oog van Cloud Strife in een mooi rondje met wolkjes er omheen en dan groen negatief.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.
Wat moet die avatar van jou eigenlijk zijn? Word er wel wat dizzy van.
sjiek sjef! 14.gifquote:
Nee, vriendin van mijn vriendin is getrouwd heute!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
sjiek sjef! 14.gif
Netwerken?
Met Lies?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Nog meer trouwerij onzinquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, vriendin van mijn vriendin is getrouwd heute!![]()
netwerken is zóó overrated...![]()
Je hebt het bijna dagelijks over Lies.quote:
idd, we worden nu wel enigzins benieuwd lenny...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt het bijna dagelijks over Lies.
Ik ben wel hier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. Ik knuffel liever meisjes maar je bent niet hier, hé.
Misschien is het zijn virtuele vriendinnetje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd, we worden nu wel enigzins benieuwd lenny...
Uitgeslapen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
zo.
Jurkquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
geen zin om hier verder op in te gaan
al lang en breed.quote:
* knuffelt Bengelquote:
Maar wel om te Fok!en?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vergeef me, ik heb een kater en andere dingen aan mijn hoofd. Geen tijd voor onzin.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vergeef me, ik heb een kater en andere dingen aan mijn hoofd. Geen tijd voor onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |