ziet er inderdaad niet slecht uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Zet die asap voor m'n deur neer aub...
Wat een brute wagen vind ik dat zeg
tofste alfa allertijden als je 't mij vraagt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ziet er inderdaad niet slecht uit
Die zijn zo gayquote:
Ga 5 minuten slapen!quote:
Groot gelijk heb je ook.quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:
Muckiequote:
Ik hoop et voor dr....quote:
haiquote:
ja, gelukkig welquote:Weer opgeknapt?![]()
MPGeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
[..]
Muckie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop het niet voor jequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop et voor dr....
Ben alleen bang dat ik het van dr heb overgenomen *Hatsjiee!!!*
Ik vrees het ergste....quote:
nah, dan heb ik je niet aangestokenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste....
Al 3 dagen snipverkouden, en voel me met de dag beroerder. Begon met neus verstopt en keelpijn, inmiddels ook gammel gevoel en hoofdpijn.
Je hebt het ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste....
Al 3 dagen snipverkouden, en voel me met de dag beroerder. Begon met neus verstopt en keelpijn, inmiddels ook gammel gevoel en hoofdpijn.
Mwaa dan valt et hier nog reuze mee. Zit vooralsnog alleen te snotteren, hoesten en niezen. Net nog uitgebreid gelunst en dat is vooralsnog prima binnen te houdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, dan heb ik je niet aangestoken
ik was (en ben) niet verkouden (gelukkig)
het begon met een barstende hoofdpijn, en toen begon het overgeven en diarree
een sneetje witbrood was al teveel om binnen te houden
Gaat beter dus!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
hai
[..]
ja, gelukkig wel
nog wel een beetje gammel van een paar dagen niks eten, maar ach, dat gaat wel over
via MM?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop et voor dr....
Ben alleen bang dat ik het van dr heb overgenomen *Hatsjiee!!!*
je moet je gewoon 1 keer de tyfus zuipen deze week, dan is het wel weer overquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste....
Ben alleen wel weer zo eigenwijs om gewoon overal mee door te gaan, en niet ff een dagje (of 2) ziek te vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |