Waarom reageren zo weing mensen op deze Topic.
Ik was bijna in staat een extra topic te openen voor meer info. Maar niet gedaan
anders krijg ik Danny op m'n nek.
Na dit bericht staat hij weer bovenaan wellicht helpt dat.
ik weet er helaas geen antwoord op maar ben wel nieuwsgierig!!!!!
ik heb ruud ook niet gezien en ik heb gehoord dat hij in het ziekenhuis in opgenomen...
Een half uurtje geleden is Willem naar de dagboekkamer geroepen, ze wilden weten wat er aan de hand was. Willem heeft gezegd dat ze dat toch hebben kunnen zien
Toen kwam Bart erbij en hield Willem op.
Even later zaten Bart en Bianca over het geruzie te praten. Het was slecht verstaanbaar helaas maar Bianca zei iets over Karin, dat Karin zich het hele gedoe erg aantrok. Bianca had daar een duidelijke mening over: Weet je, Bart, wat we hier de hele dag doen, 24 uur per dag? We letten op elkaar, en daar zullen we mee moeten leren leven.
De hele avond heb ik Sabine, Mona, Maurice en Karin niet gezien......
Zouden ze er alle vier uit zijn?
Ik denk dat Karin en Maurice op de heren slaapkamer zitten en Mona en Sabine op de dames slaapkamer. Heeft Mona eindelijk een vriendinnetje gevonden!
En nu mag ik dus weer naar de tuin kijken, helaas, even zoeken of ik op een van de andere camera's nog iets te zien krijg.
Kan je de flarden al ontrafelen, wordt de naam van Karin genoemd?
"Heeft Karin het huis verlaten???"
Bel de BB-informatie lijn voor meer informatie!
Tel: 112 (99ct/m)
ik hoop het echt niet... stel je voor dat zij daluk in de Panorama staat...
Dan kunnen ze beter 'Una Paloma Blanca' dan 'Little Green Bag' draaien.
Dora, waar komen die mailtjes van jou vandaan? Wie zijn je bronnen? Of is dit alleen maar gebaseerd op Karin's afwezigheid op de streams?
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 Oktober 1999).]
quote:
op 10-10-1999 om 09:04 PM schreef Dora het volgende:
Ik krijg net een paar mailtjes binnen waar in staat dat karin het huis heeft verlaten....... weet iemand hier iets meer over?
Dora... 'een paar mailtjes'? Kun je iets specifieker zijn over je bronnen en, belangrijker nog, vertellen of het betrouwbare bronnen zijn? Is er verder een bevestiging beschikbaar van iemand die haar heeft gezien? Want dit kan natuurlijk een groot gerucht zijn...
Ben het eens met Jay Taph: eerst zien dan geloven.
Het wordt weer eens tijd voor een goed geplande aktie... Hit-The-Cam-With-A-Shotgun ofzo..
Lekker bezig vandaag.
Al 4 topics gespendeerd aan Karin vandaag!
Hoezo obsessie?
Had je er niet beter 1 van kunnen maken?
(Om het overzichtelijk te houden)
Iedereen is aan het tukken.
De afgelopen nacht waren de dames weer eens ouderwets met nietszeggende discussie bezig.
(Het enige wat ik grappig aan de hele discussie vond is dat Mona zich volgens mij speciaal heeft opgemaakt om half 5 's ochtends om goed over te komen op de TV)
Dus snaveltjes toe en .........
Het kon niet goed blijven gaan. Na drie weken met zijn achten op elkaars lippen moest het een keer fout gaan. Iedereen heeft weleens kleine irritaties over een ander, maar de kunst is om het allemaal van je te schudden en gewoon verder te gaan.
Sabine kan het niet echt van zich afschudden. Al sinds gisteren loopt ze met Mona te smoezen over een bepaalde persoon in het huis. Het woord ‘stiekem’ viel een paar keer, maar waar het nou precies om ging was niet echt duidelijk. Later blijkt dat het om Karin gaat. Het lijkt alsof Sabine, net als Tara, geen waardering heeft voor de humor van Karin.
Vanochtend vroeg kwam het tot een uitbarsting. Bart kruipt bij Sabine in bed. Karin heeft commentaar en wordt een beetje melig. Mona kan de grappen niet echt waarderen en vraagt: “Karin , hoe oud ben jij nou eigenlijk?” Karin blijft doorgrappen en Mona loopt kwaad weg. Als ook Sabine naar buiten stapt krijgt Karin berouw. Ze komt zich verontschuldigen en vraagt of ze weer naar bed komen.
Voor Mona schijnt het over te zijn, maar Sabine heeft nog iets op haar lever. Ze neemt geen blad voor de mond. “Karin, je zegt dat ik altijd alles zo serieus neem. Ik kan heel ver meegaan met die grappen van je, maar soms kan je te ver gaan.”
De woordenwisseling heeft zijn weerslag op de sfeer in het huis. Iedereen hangt er maar een beetje bij. Karin en Bianca gaan Sabine en Mona uit de weg. De mannen slapen.
Karin gaat van de ellende maar koken. Als het eten klaar is gaat ze de mannen wekken. De sfeer in huis blijft een beetje gespannen. Sabine is weer zeer complimenteus over de maaltijd, een soort erwtensoep, een zelfgebakken kaas-ui broodje en spekjes. “Het smaakt beter dan het er uit ziet.”
Vooral aan tafel blijkt de beladen sfeer. Het gesprek gaat alleen over het eten. Hekele onderwerpen gaan ze maar uit de weg.
Na het eten trekken Karin zich samen met Bianca terug in de slaapkamer. Het is duidelijk dat het akkefietje met Sabine haar niet lekker zit. “Het was een grapje ik heb het gevoel dat het opgeblazen is.”
Bianca doet luchtig: “Je moet je er niet te veel zorgen om maken. Het is hun probleem.”
Karin kan het niet loslaten, ze trekt het zich erg aan: “Ik kan niet tegen dit soort dingen. Als mensen iets tegen me zeggen, denk ik altijd dat het aan mij ligt. Ik heb nu het gevoel dat ze achter alles iets zoekt. Terwijl het helemaal niet zo is.”
Bianca: “Omdat we vierentwintig uur op elkaars lip zitten, zoeken ze iets om zich op te winden.”
Karin: “Ik heb geprobeerd het uit te leggen maar Sabine accepteert het niet.”
Bianca: “Voel je je nog steeds verantwoordelijk dan?”
Karin blijft het antwoord schuldig, want Maurice stapt binnen.
Big Brother-huis in ruste
Het is stil in villa Big Brother. De bewoners gaan vandaag met de kippen op stok. Karin en Bianca doken als eersten hun bedje in. Ook Sabine houdt het vroeg voor gezien. De emoties van de afgelopen dag hebben hun tol geëist.
Als na Sabine ook Maurice zijn bed opzoekt, is voor Bart de lol er af. Hij spreekt met Willem af brood te gaan bakken, maar loopt de keuken voorbij. Hij moet Sabine natuurlijk nog welterusten kussen.
Het duurt Willem allemaal wat te lang. Samen met Ruud gaat hij nog even een balletje trappen in de tuin. Als twee kleine kinderen rennen ze achter elkaar aan. Van Bart is geen spoor te bekennen.
Pas als Mona te kennen geeft dat ze nu wel wil gaan slapen geeft hij Sabine nog een laatste kus. Buiten krijgt hij de wind van voren van Willem. “Waar bleef je nou, we zouden toch brood gaan bakken. Zeg het dan dat je nog even naar je…” Bart draait er een beetje omheen, wil niet echt reageren. “Ja ik wist niet dat ze nog wakker was.”
Bianca wordt wakker en gaat nog even koffie zetten. Willem vindt het maar een magere afsluiting van de avond. “Rond deze tijd moet je met een lekker glas rode wijn en een stukje kaas op de bank zitten.”
Kun je ons (tuin-allergische woedende internetters) de formule eens geven ?
quote:
op 10-11-1999 om 12:09 AM schreef JayTaph het volgende:
ze zit er nog, live op de streams
Het waren mailtjes uit een mailinglist, en ik wou heel graag weten hoe het zat en aan gezien dat de boys en girls van het fok forum meestal alles weten.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |