dit is interessant joh!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En daarvoor lees je een wetenschappelijk artikel?Ik had van jou als academicus toch wel verwacht dat dit soort zaken door de wetenschap veelal niet begrepen worden
![]()
Je hebt er last van?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:31 schreef Emel het volgende:
[..]
misschien begrijp ik wat meer van verliefdheid![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef Emel het volgende:
[..]
dit is interessant joh!
ik zal het met jullie delen![]()
quote:
dat is lust, geen liefdequote:Op donderdag 5 juli 2007 19:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
die neuropsychologische dingen zoals stofjes die aangemaakt worden in de hersenen hoef ik niet te weten. Ik merk het echt wel als ik een lekkere vrouw zie
![]()
Niet goed als je het wilt voorkomen.quote:
juist hartstikke goedquote:
voor jou geldt voornamelijk lust...onthoud dat goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik verwar die twee altijd, sorry![]()
Maakt niet uit, er stroomt te weinig bloed naar je hersenen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik verwar die twee altijd, sorry![]()
Lust is lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef Emel het volgende:
[..]
voor jou geldt voornamelijk lust...onthoud dat goed![]()
![]()
Zaten we niet ergens begin 60?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef Emel het volgende:
is de nieuwe OP nou bijna af, Selim?
we zitten bijna in deel 72![]()
Ja, daar heb ik wel last vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er stroomt te weinig bloed naar je hersenen.
Ik ben net thuis, vrouwmensch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef Emel het volgende:
is de nieuwe OP nou bijna af, Selim?
we zitten bijna in deel 72![]()
wat loop jij achterquote:
dan vergeef ik het jequote:
Je begrijpt het verkeerdquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:14 schreef saban het volgende:
[..]
Je gaat er 7 aug heen ipv 13? Of begrijp ik het niet?
Hoe ze het noemen? ik behandel jou zoals jij mij behandelt misschien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je bent zelf een idioot. Dus om mij een idioot te noemen maakt mij normaal. Jij bent degene die een aanval ziet op jou terwijl ik het totaal niet over jou heb en me totaal niet tot jou richt. Hoe noemen ze dat ook alweer.... moet jij wel weten als psycho
Verliefd zijn is dus helemaal niet gezondquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:34 schreef Emel het volgende:
nou wat een artikel zeg
verliefdheid vertoont overeenkomsten met een dwangstoornis (verlies van controle over jezelf) en verslaving. Je bent verslaafd aan die persoon.
vroeger werd verliefdheid als een ziekte beschouwd he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Verliefd zijn is dus helemaal niet gezond![]()
Zo, en nu is het tijd voor een lekkere bak koffie![]()
Welke idioot heeft dan bedacht dat we ooit van die wijsheid af moesten stappen en zelfs mensen gerechtelijk aan elkaar vast moesten binden via een of ander wazig vehikel genaamd 'trouwen'?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:44 schreef Emel het volgende:
[..]
vroeger werd verliefdheid als een ziekte beschouwd he.
koffie![]()
inderdaad, dat vraag ik me nou ook af.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Welke idioot heeft dan bedacht dat we ooit van die wijsheid af moesten stappen en zelfs mensen gerechtelijk aan elkaar vast moesten binden via een of ander wazig vehikel genaamd 'trouwen'?![]()
Wat zijn mensen toch ook een stel kuddedieren hè![]()
Nou nou, als het al een ziekte is dan valt ziek zijn nog wel meequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef Emel het volgende:
[..]
inderdaad, dat vraag ik me nou ook af.
Het is een ziekte!![]()
nee, daar hadden ze het niet over..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:49 schreef -scorpione- het volgende:
En als je dan een zwak voor iemand hebt, is dat dan de eerste fase van verliefdheid, of ging dat artikel daar niet op in?![]()
Eerst neem je af een toe een jointje en dan opeens 5 per dagquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:51 schreef Emel het volgende:
[..]
nee, daar hadden ze het niet over..
maar je weet het toch..het begint met zwak hebben voor iemand.. en dat gaat maar verder..
het is een psychische stoornis waar je lichamelijk ook goed ziek van wordtquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou nou, als het al een ziekte is dan valt ziek zijn nog wel mee![]()
precies! jij snapt hem..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Eerst neem je af een toe een jointje en dan opeens 5 per dag![]()
Och, dat valt best. Ik heb wel het idee dat vrouwen vooral ook veel zelfmedelijden hebben als ze verliefd zijn en zich allerlei dingen aanpraten geholpen door een stel vriendinnen. Mannen nemen het vaak veel lichter op, of ze slaan helemaal door natuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:52 schreef Emel het volgende:
[..]
het is een psychische stoornis waar je lichamelijk ook goed ziek van wordt![]()
Haha, nou dan ben ik maar verslaafd hoor, het leven is ook om van te genietenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:53 schreef Emel het volgende:
dus wat hebben we geleerd? niet verliefd worden..vooral geen zwak hebben voor iemand![]()
ach, wij vrouwen verliezen onszelf in de verliefdheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, dat valt best. Ik heb wel het idee dat vrouwen vooral ook veel zelfmedelijden hebben als ze verliefd zijn en zich allerlei dingen aanpraten geholpen door een stel vriendinnen. Mannen nemen het vaak veel lichter op, of ze slaan helemaal door natuurlijk![]()
nou succes hequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Haha, nou dan ben ik maar verslaafd hoor, het leven is ook om van te genieten![]()
Nee hoor, de emoties worden gewoon gekanaliseerd naar een volgende vrouw.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:55 schreef Emel het volgende:
[..]
ach, wij vrouwen verliezen onszelf in de verliefdheid![]()
mannen kunnen de knop na twee dagen omdraaien en verder gaan met hun leven..zijn de mannen emotieloos ofzo?![]()
Och god, ben je bang om verliefd te wordenquote:
nu snap ik alles beterquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nee hoor, de emoties worden gewoon gekanaliseerd naar een volgende vrouw.![]()
ben ik ook..ik trap er steeds weer inquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och god, ben je bang om verliefd te wordenIk dacht dat je wel aardig stevig in je schoenen stond?
![]()
Dat is idd om gek van te worden. Van die vrouwen die opscheppen over hun vriend en dan zie je die gast een keer en dan is het enorme jokerquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:58 schreef Emel het volgende:
[..]
nu snap ik alles beterjullie stappen van persoon A snel naar persoon B..en dan naar C.
wij zien A on-uitwisselbaar![]()
hahahaquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat is idd om gek van te worden. Van die vrouwen die opscheppen over hun vriend en dan zie je die gast een keer en dan is het enorme joker![]()
het is vrij snel te laatquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een keuze maken voordat je verliefd wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |