Pics.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Mijn tieten melden zich.
Puike tieten K! Jij moet ook nog in de OP he?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Mijn tieten melden zich.
Nonmoving fotoboek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef GI het volgende:
Pics.
Bij voorkeur zo bewegend als mijn icoontje.
Ohquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Puike tieten K! Jij moet ook nog in de OP he?
Ik zal een update overwegen, speciaal voor jou. Maar thuis heb ik voorlopig nog geen internet en hier kan ik niets uploaden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:14 schreef GI het volgende:
Een foto waar alleen JOUW tetten opstaan. Die zie ik niet in je fotoboek.
Had er al iemand "Picsquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Mijn tieten melden zich.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:16 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben homofoob. Laten we dat maar niet doen.
Jij gisterenavondquote:
Jammer dat ik geen cijfers in kan voeren vanuit thuis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Thuis werken heeft z'n voordelen.
Goede espresso bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:21 schreef Kreator het volgende:
Unibrauw wel in de OP en de überuser Krea niet hè. Vieze homo.
Wehehe, ik heb je laatst aan iemand omschreven als iemand die RL schattig kijkt en dezelfde ironische, sarcastische doch grappige opmerkingen maakt.quote:
Wat een gek toetsenbord heb jij dan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen cijfers in kan voeren vanuit thuis.
Krea-Promotie is altijd goed, op het schattig kijken na dan. Was het een lekker wijf?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:25 schreef GI het volgende:
Wehehe, ik heb je laatst aan iemand omschreven als iemand die RL schattig kijkt en dezelfde ironische, sarcastische doch grappige opmerkingen maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |