abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51119098
Gisteren even naar de winkel om een 2 GB kaartje voor onze camera te halen voor de vakantie. We kwamen alleen terug met heel veel meer en met een Digitale filmcamera Heel leuk compact dingetje en de kwaliteit met filmen is ook erg mooi Nu zijn we alleen nog opzoek naar een tas voor de camera want die zijn we vergeten mee te nemen. Wie heeft er nog meer zo'n camera en wat voor tas gebruiken jullie?
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 09:32:03 #2
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51120310
De meeste tassen kan je zelf indelen. Kijk goed wat je er nog meer mee doet. Als je nog meer spul mee wil nemen is misschien een fotorugzak met ondercompartiment wat voor je. De meeste cameratassen zijn alleen om wat cameraspul in te stoppen en om over je schouder te hangen. Na 1 keer voorover bukken valt die tas dus al van je schouder af... IPV fotocamera, doe jij je videocam er dan in natuurlijk.

Ik bedoel een model als dit:

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 16:54:21 #3
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_51136273
Ik heb even de TT aangepast.

Je kan ook even kijken in het topic voor fototassen, want ik verwacht daar toch een overlap in.
Mocht dat teveel die kant op gaan plak ik hem daar aan vast.
Maar misschien heeft men nog specifiek tips voor videocamera-tassen

het andere topic:
Goeie cameratas ?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 16:55:03 #4
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_51136299
Owhja! Kijk ook eens bij crumpler!
die maakt er veel (wel alleen schoudertassen)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_51147122
Ik heb een Vanguard (schouder)tas voor mijn JVC camera. Fijn ding hoor! Niet te groot, niet te klein, alles past erin. En hij was ook niet al te duur, precieze prijs weet ik niet meer, maar zal zo rond de 25 euro of zo geweest zijn.

Edit: het is deze en hij was 32 euro.
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
pi_51159713
Oke dank je wel.

We hebben mooie tassen gezien van Sony voor de camera maar we zitten er nu aan te denken om een grote tas te kopen waar de foto en filmcamera in kunnen en lenzen e.d.

Als het een schoudertas is maakt dat opzich niets uit, als alle spullen er maar inpassen. Anders lopen we steeds met zoveel tassen rond
pi_51171399
Ik schuif hier ook even aan, ik ben ook opzoek naar een tas, maar ik wil er vooral één die er lief uitziet!

Onderhand bijna heel internet al afgezocht, maar nog niks kunnen vinden. Ik wil graag een tas waar een middelgrote camera in past (mn canon 400D of mn Holga camera) en waar verder ook bijvoorbeeld een boek bij zou passen en dan ook nog met een cute uiterlijk in een leuk kleurtje/motiefje. Ik denk dat ik maar eens zelf achter mn naaimachine kruip!

Maar mocht hier toevallig iemand zijn die iets weet, graag hoor ik ervan!
pi_51179743
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef freud het volgende:
De meeste tassen kan je zelf indelen. Kijk goed wat je er nog meer mee doet. Als je nog meer spul mee wil nemen is misschien een fotorugzak met ondercompartiment wat voor je. De meeste cameratassen zijn alleen om wat cameraspul in te stoppen en om over je schouder te hangen. Na 1 keer voorover bukken valt die tas dus al van je schouder af... IPV fotocamera, doe jij je videocam er dan in natuurlijk.

[afbeelding]
Wow dat is super handig. Ik zat me laatst al te bedenken hoe ik een DSRL mee ga nemen naast mijn gewone hand bagage. Vroeger was dat alleen een compact camera. Maar deze heeft zijn eigen tas.
Een tas zoals op deze foto kan meteen dienen om hand bagage in mee te nemen.
Eens ff het web af brommen voor dergelijke tassen .
pi_51187585
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef freud het volgende:

[afbeelding]
Wowawiewa...zoals Borat ooit eens zo treffend zei. Dat ziet er hendig handig uit. Ik ga maar eens kijken of die ergens te vinden is.

Voor de mensen die dit model zoeken, heb hem hier gevonden. Op zich is ¤70 nog niet zo'n heel slechte prijs voor zo'n handige tas. Ziet er ook niet al te sukkelig uit...

[ Bericht 15% gewijzigd door SuperHarregarre op 06-07-2007 00:43:17 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')