Wow dat is super handig. Ik zat me laatst al te bedenken hoe ik een DSRL mee ga nemen naast mijn gewone hand bagage. Vroeger was dat alleen een compact camera. Maar deze heeft zijn eigen tas.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef freud het volgende:
De meeste tassen kan je zelf indelen. Kijk goed wat je er nog meer mee doet. Als je nog meer spul mee wil nemen is misschien een fotorugzak met ondercompartiment wat voor je. De meeste cameratassen zijn alleen om wat cameraspul in te stoppen en om over je schouder te hangen. Na 1 keer voorover bukken valt die tas dus al van je schouder af... IPV fotocamera, doe jij je videocam er dan in natuurlijk.
Ik bedoel een model als dit:
[afbeelding]
Wowawiewa...zoals Borat ooit eens zo treffend zei. Dat ziet er hendig handig uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef freud het volgende:
De meeste tassen kan je zelf indelen. Kijk goed wat je er nog meer mee doet. Als je nog meer spul mee wil nemen is misschien een fotorugzak met ondercompartiment wat voor je. De meeste cameratassen zijn alleen om wat cameraspul in te stoppen en om over je schouder te hangen. Na 1 keer voorover bukken valt die tas dus al van je schouder af... IPV fotocamera, doe jij je videocam er dan in natuurlijk.
Ik bedoel een model als dit:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |