ja sorry, ik kan er niet om lachen. Misschien dat dit humor is in Den Haag, of Rotterdam Krooswijk.quote:
Heel makkelijk,ik wens dibbel doodquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:41 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ja sorry, ik kan er niet om lachen. Misschien dat dit humor is in Den Haag, of Rotterdam Krooswijk.
leg nou eens uit wat je bedoelt
ik vind je maar een klein zieltje, vind je dat erg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heel makkelijk,ik wens dibbel dood![]()
en nee ik kom niet uit Rotterdam of Den haag
Een anonieme man vind me een klein zieltje,boohoo ik ga huilenquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:46 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ik vind je maar een klein zieltje, vind je dat erg?
Ik vind je maar een trieste en mislukte relkloon, mag dat ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:46 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ik vind je maar een klein zieltje, vind je dat erg?
goh, de essentie van het alles is je niet ontgaan. Hou je je dat zelf ook voor als je andere mensen te kijk zet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Een anonieme man vind me een klein zieltje,boohoo ik ga huilen![]()
sterf.
sterf,quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:49 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
goh, de essentie van het alles is je niet ontgaan. Hou je je dat zelf ook voor als je andere mensen te kijk zet?
is het godverdomme niet zo dan? onzekere kneus, kan je niet normaal met mensen omgaan ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:50 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
sterf,en huilie <-----hoe herken ik een internetmiet die zich niet kan uiten en bang is zijn emoties te tonen. TADA!!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:49 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
goh, de essentie van het alles is je niet ontgaan. Hou je je dat zelf ook voor als je andere mensen te kijk zet?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:50 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
sterf,en huilie <-----hoe herken ik een internetmiet die zich niet kan uiten en bang is zijn emoties te tonen. TADA!!!
Schizofrenie is een psychiatrische ziekte die zich kenmerkt door het optreden van langdurige of meerdere psychoses. Psychoses zijn perioden waarin mensen beelden zien of stemmen horen die er voor anderen niet zijn. Tussen de psychoses door functioneren ze sociaal en psychisch minder goed. Schizofrenie is niet te genezen, wel te behandelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:51 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
is het godverdomme niet zo dan? onzekere kneus, kan je niet normaal met mensen omgaan ofzo?
schizofrenie is niet iets waar jij enig benul van hebt, kutboer, jij moet het waarschijnljik doen met het pesten van dyslectische soortgenoten, on-randstadse werklozequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:54 schreef -Nederlander het volgende:
volgens mij ben je in de war met MPS, simpelmans
"mps, wiki" in google
Ik zit hier in een hoekje te huilenquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:54 schreef Dibble het volgende:
Double_Helix, deze lui zijn doorgedraait denk ik, ben bang wat nu?![]()
Ik kom bij jequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik zit hier in een hoekje te huilen![]()
Ahaha wtf... somebody call 911quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:55 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
schizofrenie is niet iets waar jij enig benul van hebt, kutboer, jij moet het waarschijnljik doen met het pesten van dyslectische soortgenoten, on-randstadse werkloze
Falende kloonquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ahaha wtf... somebody call 911![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wat dat betreft ben je zo voorspelbaar, arthur.spoonerquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ahaha wtf... somebody call 911![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:00 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik wacht even tot je jezelf weer uit gaat schelden, dan snap ik je punt misschien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |