Jawel toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:02 schreef Marble het volgende:
Zit er eigenlijk DNA in kots?
http://bayimg.com/tag/grossquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar goed, wat een ranzig verhaal TS. Ik kan me niet voorstellen dat het waar is, maar je weet tegenwoordig maar nooit.
Gadver, straks kan ik helemaal niet meer slapen vannacht.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:54 schreef -Nederlander het volgende:
volgens mij geloof ik er niets van. Ik heb nog nooit een vrouw zien overgeven. Ouwe lul!
als jij ooit een vrouw hebt zien poepen ben je gewoon ziek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:59 schreef mike4141 het volgende:
[..]
en vrouwen poepen zeker ook niet he', kut mongool
ik ben onderhand een beetje kankerziek aan het worden van dat perverse chatliberalisme. Even heel eerlijk, zou je dit soort dingen ook openbaren tijdens een familie reunie, laffe tyfushond? Ik geloof er niets van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:01 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
als jij ooit een vrouw hebt zien poepen ben je gewoon ziek.
Was je maar kankerziek.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:03 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ik ben onderhand een beetje kankerziek
zou het zo'n zielige sitcom veronica campingzender amerikaanse humor liefhebber zijn, met de complete Friends Dvd collectie? Ja, of laten we lekker harde humor doen, The king of queens. NEE, dat is godverdomme lachen.quote:
Beter ga je eeuwig slapen maat, je lult echt teveel onzinquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:07 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
zou het zo'n zielige sitcom veronica campingzender amerikaanse humor liefhebber zijn, met de complete Friends Dvd collectie? Ja, of laten we lekker harde humor doen, The king of queens. NEE, dat is godverdomme lachen.![]()
als je dan zo nodig iets moet typen, dan vind ik dit wel een mooi antwoord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:08 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Beter ga je eeuwig slapen maat, je lult echt teveel onzin
Dank jequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:09 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
als je dan zo nodig iets moet typen, dan vind ik dit wel een mooi antwoord.![]()
nu is het wel duidelijk, jij ziet alle nederlanders aan voor man. Kijk hoe kleinburgelijk je bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:11 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dank je.
En krijg nu maar gauw teelbalkanker, huilebalk.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:14 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
nu is het wel duidelijk, jij ziet alle nederlanders aan voor man. Kijk hoe kleinburgelijk je bent![]()
![]()
![]()
Je bent een beetje door je bijdehandte opmerkingen heen, niet?quote:Geslacht: Man
Ik meen me een aflevering te herrineren van iemand die geil werd als er over hem heen gekotst werd.. Wat dus ook live gebeurdequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:16 schreef Double-Helix het volgende:
jaren geleden was er een persoon bij jerry springer die kots verzamelde!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:20 schreef -Nederlander het volgende:
[quote]Op woensdag 4 juli 2007 04:16 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
[..]
Je bent een beetje door je bijdehandte opmerkingen heen, niet?.
[/quote
slappe lul! ik zei al eerder, als je niets beters te verzinnen heb dan dat rancuneuze gezwam kan je beter je energie bewaren voor andere dingen.![]()
Jij zit hier overduidelijk voor bekvechten
Over rancuneus gezwam gesprokenquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:03 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ik ben onderhand een beetje kankerziek aan het worden van dat perverse chatliberalisme. Even heel eerlijk, zou je dit soort dingen ook openbaren tijdens een familie reunie, laffe tyfushond? Ik geloof er niets van.
ja nee, smilies gaan de zaak oplossen. Eerlijk, ga eens normaal antwoord geven als iemand je wijst op je terkortkomingen. Echt volwassen ben je niet volgens mij, woon je nog bij je ouders?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:23 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
[..]
Over rancuneus gezwam gesproken![]()
![]()
.
En leer eens quoten, aap
Ga je me nu onderwerpen aan een van je scherpe persoonlijke psycho-analyses?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:25 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ja nee, smilies gaan de zaak oplossen. Eerlijk, ga eens normaal antwoord geven als iemand je wijst op je terkortkomingen. Echt volwassen ben je niet volgens mij, woon je nog bij je ouders?
moet ik weer zo een zieligkijkende smilie plaatsen? Nee, toch? Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:27 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ga je me nu onderwerpen aan een van je scherpe persoonlijke psycho-analyses?
Kansloos
Doe wat je wil, een intellectueler voorkomen krijg je er toch niet meer vanquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:29 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
moet ik weer zo een zieligkijkende smilie plaatsen? Nee, toch? Precies
Je vind die smiley wel erg leuk hèquote:
"quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:32 schreef -Nederlander het volgende:
de waarheid is. Jij bent in je leventje een middelmatige loser, die zich optrekt aan tv comedies als Friends en The King of Queens, en daarom leen je even een naam van een sarcastische klootzak uit een serie, genaamd arthur spooner. En je denkt bij jezelf: goh, die gast, daar moet ik om lachen, als ik nu ook eens die naam ga gebruiken op internet dan lacht iedereen om mij.
FOUT
Dan verwacht ik eerst een vraag, en geen kansloos en gefrustreerd psycho-gezwetsquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:33 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
antwoord geven is wel zo beleefd
En jij lacht zeker om kees&co?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:32 schreef -Nederlander het volgende:
de waarheid is. Jij bent in je leventje een middelmatige loser, die zich optrekt aan tv comedies als Friends en The King of Queens, en daarom leen je even een naam van een sarcastische klootzak uit een serie, genaamd arthur spooner. En je denkt bij jezelf: goh, die gast, daar moet ik om lachen, als ik nu ook eens die naam ga gebruiken op internet dan lacht iedereen om mij.
FOUT
je lacht nog om je eigen {"grappen" ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:33 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eerst een vraag, en geen kansloos en gefrustreerd psycho-gezwets![]()
Heb je jezelf niet afgevraagd uit wat voor levensloos stuk materie je bent geschapen op aarde na dit nietszeggende stukje vocabulaire proloog hier op deze site om dit tijdstip neer gezet te hebben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:32 schreef -Nederlander het volgende:
FOUT
ik hoop dat je zelf begrijpt dat je poging best wel niet waardig was. JEZUS, is dit nederland?quote:
Elke keer dat nederlander hier post gaat er een puppy dood.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb je jezelf niet afgevraagd uit wat voor levensloos stuk materie je bent geschapen op aarde nadat dit nietszeggende stukje vocabulaire proloog hier op deze site om dit tijdstip neer gezet te hebben?
zitten hier alleen van die wraakzuchtige voorspelbare kutkneuzen die zich elke avond afrukken op vrouwen die ze nooit kunnen krijgen, zo laat opblijven omdat ze morgen niet hoeven te werken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:36 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ik hoop dat je zelf begrijpt dat je poging best wel niet waardig was. JEZUS, is dit nederland?
Duuuuude, hoe maak ik je duidelijk dat je een kansloos hoopje atomen bent ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:35 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
je lacht nog om je eigen {"grappen" ook.
Arthur, als dat je echte naam is, ik heb geen medelijden met je
ok, je gooit het nu ineens in de quantumfysische hoek: dat pleit voor je.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:37 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Duuuuude, hoe maak ik je duidelijk dat je een kansloos hoopje atomen bent ?
.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:37 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
zitten hier alleen van die wraakzuchtige voorspelbare kutkneuzen die zich elke avond afrukken op vrouwen die ze nooit kunnen krijgen, zo laat opblijven omdat ze morgen niet hoeven te werken?![]()
Ga dood?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:38 schreef Dibble het volgende:
uit taalgebruik is te leiden dat jullie allemaal alto's zijn.![]()
![]()
ja sorry, ik kan er niet om lachen. Misschien dat dit humor is in Den Haag, of Rotterdam Krooswijk.quote:
Heel makkelijk,ik wens dibbel doodquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:41 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ja sorry, ik kan er niet om lachen. Misschien dat dit humor is in Den Haag, of Rotterdam Krooswijk.
leg nou eens uit wat je bedoelt
ik vind je maar een klein zieltje, vind je dat erg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heel makkelijk,ik wens dibbel dood![]()
en nee ik kom niet uit Rotterdam of Den haag
Een anonieme man vind me een klein zieltje,boohoo ik ga huilenquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:46 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ik vind je maar een klein zieltje, vind je dat erg?
Ik vind je maar een trieste en mislukte relkloon, mag dat ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:46 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
ik vind je maar een klein zieltje, vind je dat erg?
goh, de essentie van het alles is je niet ontgaan. Hou je je dat zelf ook voor als je andere mensen te kijk zet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Een anonieme man vind me een klein zieltje,boohoo ik ga huilen![]()
sterf.
sterf,quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:49 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
goh, de essentie van het alles is je niet ontgaan. Hou je je dat zelf ook voor als je andere mensen te kijk zet?
is het godverdomme niet zo dan? onzekere kneus, kan je niet normaal met mensen omgaan ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:50 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
sterf,en huilie <-----hoe herken ik een internetmiet die zich niet kan uiten en bang is zijn emoties te tonen. TADA!!!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:49 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
goh, de essentie van het alles is je niet ontgaan. Hou je je dat zelf ook voor als je andere mensen te kijk zet?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:50 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
sterf,en huilie <-----hoe herken ik een internetmiet die zich niet kan uiten en bang is zijn emoties te tonen. TADA!!!
Schizofrenie is een psychiatrische ziekte die zich kenmerkt door het optreden van langdurige of meerdere psychoses. Psychoses zijn perioden waarin mensen beelden zien of stemmen horen die er voor anderen niet zijn. Tussen de psychoses door functioneren ze sociaal en psychisch minder goed. Schizofrenie is niet te genezen, wel te behandelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:51 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
is het godverdomme niet zo dan? onzekere kneus, kan je niet normaal met mensen omgaan ofzo?
schizofrenie is niet iets waar jij enig benul van hebt, kutboer, jij moet het waarschijnljik doen met het pesten van dyslectische soortgenoten, on-randstadse werklozequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:54 schreef -Nederlander het volgende:
volgens mij ben je in de war met MPS, simpelmans
"mps, wiki" in google
Ik zit hier in een hoekje te huilenquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:54 schreef Dibble het volgende:
Double_Helix, deze lui zijn doorgedraait denk ik, ben bang wat nu?![]()
Ik kom bij jequote:Op woensdag 4 juli 2007 04:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik zit hier in een hoekje te huilen![]()
Ahaha wtf... somebody call 911quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:55 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
schizofrenie is niet iets waar jij enig benul van hebt, kutboer, jij moet het waarschijnljik doen met het pesten van dyslectische soortgenoten, on-randstadse werkloze
Falende kloonquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ahaha wtf... somebody call 911![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
wat dat betreft ben je zo voorspelbaar, arthur.spoonerquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ahaha wtf... somebody call 911![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:00 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik wacht even tot je jezelf weer uit gaat schelden, dan snap ik je punt misschien.
hoe meer ik reageer hoe meer ik ongelijk heb? Is dat nu ineens je filosofie? Jammer, je komt niet echt labiel over op mij, en meestal is dat dan ook niet voor de meeste andere posters.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:00 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik wacht even tot je jezelf weer uit gaat schelden, dan snap ik je punt misschien.
Wil je dat ik labiel over kom op je ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:03 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
hoe meer ik reageer hoe meer ik ongelijk heb? Is dat nu ineens je filosofie? Jammer, je komt niet echt labiel over op mij, en meestal is dat dan ook niet voor de meeste andere posters.![]()
m.a.w. je weet dus wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:03 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Als verdere schizofrene acties, danwel pseudo-intelligente persoonanalyses uitblijven, dan zie ik geen rede mij te weerhouden van een degelijke nachtrust.
of carl gustav jungquote:Op woensdag 4 juli 2007 05:06 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
m.a.w. je weet dus wat ik bedoel.![]()
over hoeveel minuten ga je over Sigmund Freud beginnen?
jij ben een neukfout, wat is er nou erger, ik ben tenminste nog geluktquote:Op woensdag 4 juli 2007 05:09 schreef Double-Helix het volgende:
nederlander is een kloon,don't feed the troll.....
[afbeelding]
jezus, verlaag jij je nu ook al tot dit soort adremheid?quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:11 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
jij ben een neukfout, wat is er nou erger, ik ben tenminste nog gelukt
liever niet, maar dit moest, dit moest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:12 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
jezus, verlaag jij je nu ook al tot dit soort adremheid?
oink wat moeten je ouders ongelukkig zijn omdat post-natale abortus verboden is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 05:11 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
jij ben een neukfout, wat is er nou erger, ik ben tenminste nog gelukt
And another one bites the dustquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Elke keer dat nederlander hier post gaat er een puppy dood.
Ach die twee hebben elkaar lekker wakker gehouden... Zo heeft dit topic ook nog nut gehad. Ik heb wel medelijden met de kleuterjuf die zometeen 2 kindjes in diepe slaap aantreftquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:19 schreef Allanon666 het volgende:
@ -Nederlander en Arthur.Spooner: woensdagochtend 04:00, waarom slapen als je anderhalf uur anonieme verwensingen kan doen op Fok![]()
![]()
![]()
Maar ik vind de reacties van die mensen altijd zo leuk wanneer ze de wc deur open doen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:15 schreef Maikuuul het volgende:
Das bijna net zo ranzig als mensen die het leuk vinden een openbare plee met hun eigen stront onder te smeren
Hoe wil jij dat nou zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Maar ik vind de reacties van die mensen altijd zo leuk wanneer ze de wc deur open doen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |