Quote!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:19 schreef zarGon het volgende:
Guitig.
Oh, ik heb het nu gelezen. Guitig inderdaadquote:
1 buik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik heb het nu gelezen. Guitig inderdaad
Hhahahhaaha.a..a.......quote:
Ik keek er net ook even rond en het is wel van een lekkere chick ja. Verzin eens wat er moet gebeuren in het treintopic, want ik ben erg inspiratieloos.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:35 schreef Sai het volgende:
[..]
edith: wacht, ze is echt ontiegelijk lelijk! Wat doet dat wijf met mijn naam?!
Moet je niet in R&P wezen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:31 schreef Sai het volgende:
Mijn lijstje van labiele ex-acties is vandaag verdubbeld!.
1. Een meisje met wie ik in een filmpje speel verbieden nog verder met me om te gaan omdat ik dat alleen doe om Ex zoveel mogelijk pijn te doen. Natuurlijk dreigend met repercussies als ik haar nog wel blijf zien.
2. Met een gestolen sleutel mijn kamer binnendringen en zich vervolgens in mijn bed nestelen terwijl ik slaap.
Ik kijk uit naar nummer drie. [14.gif].
Wat ben je ook typisch een hokje 3 vrouw.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet je niet in R&P wezen?
OT: Vliespinda.
Kasta.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:42 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat ben je ook typisch een hokje 3 vrouw.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:35 schreef Sai het volgende:
[..]
edith: wacht, ze is echt ontiegelijk lelijk! Wat doet dat wijf met mijn naam?!
Ik zie alleen één foto van een meisje met een scheiding die je normaliter zelden buiten de EO-jongerendag ziet en een jongetje naast haar die zijn leukste knuffel-op-een-ongepast-moment-gezicht trekt.quote:
Ja. Vooral rekel. Of kwajongen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Deugniet is ook leuk, en rekel ook.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:59 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik zie alleen één foto van een meisje met een scheiding die je normaliter zelden buiten de EO-jongerendag ziet en een jongetje naast haar die zijn leukste knuffel-op-een-ongepast-moment-gezicht trekt.
Nu kan ik niet meer slapenquote:Op woensdag 4 juli 2007 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verder zoeken heeft ook geen nut. Ik geef je gelijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |