En slim van Lieke (en Huub ook). Natasia zal Nadia namelijk nog meer afstoten en buitensluiten. Dat is precies wat Huub wil, waardoor via Japio Nadia in hun groepje getrokken kan worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja slinks, zo heeft ze wel gemerkt dat ze Lieke niet kan vertrouwen
Ik snapte dat totaal niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja slinks, zo heeft ze wel gemerkt dat ze Lieke niet kan vertrouwen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Merk op hoe Amanda een kussen tussen haar en Brian heeft gelegd .....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
Amanda heeft een kussen tussen haar en Brian gelegd![]()
Dat moet Nadia dan wel willen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En slim van Lieke (en Huub ook). Natasia zal Nadia namelijk nog meer afstoten en buitensluiten. Dat is precies wat Huub wil, waardoor via Japio Nadia in hun groepje getrokken kan worden.
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet Nadia dan wel willen.
En of Jaap zo trouw is aan Huub (en Lieke)? Ik weet het niet. Heb 'm toch bepaalde uitspraken horen doen, waardoor ik daar niet meer automatisch van uitga.
Japio heeft niet zo veel keuze. Hij ziet echt wel in dat hij met Dennix samen niet ver zal komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet Nadia dan wel willen.
En of Jaap zo trouw is aan Huub (en Lieke)? Ik weet het niet. Heb 'm toch bepaalde uitspraken horen doen, waardoor ik daar niet meer automatisch van uitga.
Wat kijk jij dan? Discovery?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wel fantastische televisie dit eigenlijk
Hmmm, weet niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft niet zo veel keuze. Hij ziet echt wel in dat hij met Dennix samen niet ver zal komen.
Dennix is idd zwakker in de eindfase, maar er zitten nog te veel sterke spelers in. Het is gewoon te vroeg om nu al om te schakelen naar het eindspel, ze weten niets eens hoe dat er uit gaat zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet.
Dennis zou een aardig hulpje kunnen zijn. Die is nog fris en werkt als een rode lap op Huub.
Daarbij is Dennis een zwakkere tegenstander later in het spel.
Gisteren deed ze nog even mascara op voor ze in bed staptequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
Afschminken is er ook niet meer bij
[afbeelding]
Ze gebruikt wel veegvast spul, anders zou ze er 's-morgens wel anders uitzien ......quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren deed ze nog even mascare op voor ze in bed stapte![]()
Omdat je een keer te laat was, nou shit happens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat weet je inmiddels wel ......
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het gaat nog wel eens iets worden met die twee kinderen. Ontdeugende Nadia neemt het initiatief.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of zou het kunnen liggen aan de manier waarop jij reageerde ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Omdat je een keer te laat was, nou shit happens.
op zich is dit van nada wel een slimme zet, na haar warme kennismaking met brain vanavond. als brian hoort dat nada en nix vorderingen maken, zal hij zich misschien wat gehaaster gaan voelen om íets met haar te doen (als hij dat van plan was...)quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zo te zien wordt Dennix ook bang van haar pikante voorstellen .......
[afbeelding]
Ik had net zoveel moeite als jij gedaan in een nieuwe post.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of zou het kunnen liggen aan de manier waarop jij reageerde ?
Ja, beetje triest van de redactie dat Huub altijd meteen op z'n donder krijgt en het hier gewoon is toegestaan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:39 schreef tipsch het volgende:
is dit al de hele tijd zo, nada en nix zonder audio?
zeker nu dit allemaal gebeurtquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, beetje triest van de redactie dat Huub altijd meteen op z'n donder krijgt en het hier gewoon is toegestaan.
Het was voor de rtl-showquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
hoe lang hebben nada en nix gezoend? ik bedoel - waarom ligt nix nu (al) met z'n rug naar nada toe?
Ongeveer 3 keer 1 seconde ....... Initiatief Nadia, Dennix is waarschijnlijk bang van meisjes .......quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:43 schreef tipsch het volgende:
hoe lang hebben nada en nix gezoend? ik bedoel - waarom ligt nix nu (al) met z'n rug naar nada toe?
Wat ben je een lafaard dat je de discussie niet aandurft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ongeveer 3 keer 1 seconde ....... Initiatief Nadia, Dennix is waarschijnlijk bang van meisjes .......
Nix laf, je probeert maar ergens anders ruzie te zoeken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat ben je een lafaard dat je de discussie niet aandurft.
quote:Op maandag 2 juli 2007 07:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, volgend topic ..... Er zijn ook voor mij grenzen waarop Prospera een topic kan afdwingen. Het maakt me echt niet veel uit hoor, maar wat mij betreft zoekt Prospera het even lekker uit in dit topic.
quote:Op maandag 2 juli 2007 07:59 [quote][b]Op maandag 2 juli 2007 08:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een beetje van Prospera en een beetje van Palma ........ Klinkt niet echt als een uitnodiging .......![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar sommigen hier op FOK zien het openen van topics kennelijk als een halszaak. Ik hoop niet dat ik, door het maken van een TT, iemand heb weerhouden van het verwerven van een inkomen. Hoe kon ik weten dat Prospera op stukloon stond .....
Maak je geen zorgen, ik zal echt geen TT meer aanmaken.
Je zit te miepen omdat je COS te laat wasquote:Op woensdag 4 juli 2007 04:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nix laf, je probeert maar ergens anders ruzie te zoeken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 04:05 schreef avonne het volgende:
huh BSOL.... je had even moeten checken of je de eerste was... was je dus niet.... helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |