Dennis is de bewoner die er al bijna 2 weken zit hè... die weet precies hoe het gaat in de villaquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
waarom behandelt dennis nadia alsof ze zelf niet kan nadenken, wat zal zij gek worden van die gast
Slettebak amanda en natasja met haar rioolbek zijn geen vrouwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel mooi dat de neptieten zich meer zorgen maken over die flinke B-cup dan Lieke zich daar zorgen over maakt
Maar goed, Natasia en Amanda hadden dan ook neptieten nodig om zich vrouw te voelen![]()
Altijd prettig liedje om weer te horenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
Mooooi Huubie.... uit zijn hoofd... Titanic song!!
Truste....
Heb vandaag genoten van Syl & Huubie samen (jammer dat ze zo bot tegen Lieke was) maar het was "ouderwets" vertrouwd tussen hun twee
zeker betalende streamer sinds vanmiddag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
de eerste keer dat ik huub lief zie doen tegen lieke
Ja pech dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
Mooooi Huubie.... uit zijn hoofd... Titanic song!!
Truste....
Heb vandaag genoten van Syl & Huubie samen (jammer dat ze zo bot tegen Lieke was) maar het was "ouderwets" vertrouwd tussen hun twee
vanavond pasquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:01 schreef patist het volgende:
[..]
zeker betalende streamer sinds vanmiddag?
Erger nog: toen ze Lieke aan het terroriseren waren heeft Natasia dat zelf geroepen, Lieke zag er niet uit met haar kleine borsten (manwijf, manwijf, manwijf) en Natasia en Amanda hadden tenminste hun borsten laten vergroten zodat ze zich vrouw konden voelen....quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Slettebak amanda en natasja met haar rioolbek zijn geen vrouwen.Het zijn klonen met siloconen.
![]()
Omdat Japio hem moet steunen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:01 schreef patist het volgende:
Denniemand denkt echt dat hij een sterke band heeft met onze japio
? <- en dan ben ik nog een serieuze streamer ook!quote:
Zo denkt elke man met een penisverlenging, dat hij ook meer man is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: toen ze Lieke aan het terroriseren waren heeft Natasia dat zelf geroepen, Lieke zag er niet uit met haar kleine borsten (manwijf, manwijf, manwijf) en Natasia en Amanda hadden tenminste hun borsten laten vergroten zodat ze zich vrouw konden voelen....
Japio is de back up van die niksnut.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:03 schreef patist het volgende:
[..]
? <- en dan ben ik nog een serieuze streamer ook!
Volgens mij gebeurt er niet zo gek veel als Jaap tegen achter zou zeggen: rot maar op met die kneus. Ik ga geen team met hem vormen.quote:
Ze vraagt aan Dennis of hij zich wel wil verlagen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:06 schreef farceman het volgende:
Die Nadia gaat het daar niet lang trekken; die doet alsof ze in een nest van wolven terechtkomt
Geen idee of dat komt omdat ze nog nieuw zijn, maar op dit moment lijkt het wel of ze van een andere planeet komen. Op deze manier kan Nadia het onmogenlijk vol houden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:07 schreef Day het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Dennis en Nadia. Die 2 weten totaal niet waar ze terecht zijn gekomen. Zeker Nadia niet.
Japio zal effe niet zo hard schreeuwen tegen achter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt er niet zo gek veel als Jaap tegen achter zou zeggen: rot maar op met die kneus. Ik ga geen team met hem vormen.
Zo zijn ze allemaal begonnen. Maar je hebt wel wat steun nodig daar, dus het kan haast niet anders of Nadia en Dennis trekken naar elkaar toe. Zeker omdat Lieke een enorme kans heeft laten liggen om Nadia naar zich toe te trekken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:07 schreef Day het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met Dennis en Nadia. Die 2 weten totaal niet waar ze terecht zijn gekomen. Zeker Nadia niet.
Ik denk ook niet dat 'achter' verplicht teams samensteltquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt er niet zo gek veel als Jaap tegen achter zou zeggen: rot maar op met die kneus. Ik ga geen team met hem vormen.
ja en dan samen naar buiten lopen en uren wegblijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Kijk, het probleem is, dat als ik jou steun, ik meteen een reactie bij de anderen oproep"
[afbeelding]
Precies! Er klopt gewoon geen reet van zijn redenering.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:12 schreef rooie3 het volgende:
Dennis is gewoon te laf om Nadia te helpen.
Samen kunnen ze toch sterk zijn.
Die back up verpest het hele spel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef cobain94 het volgende:
Backup backup backup b.....
Maar iemand is stom, heel stom!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Er klopt gewoon geen reet van zijn redenering.
Ze zijn met z'n 2-en het zwakst. Het meest logische is met z'n 2-en een band aangaan.
Maar Dennis pint zich helemaal vast op Jaap. Stom, heel stom!
Die Dennis praat ook al over dingen afwachten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn met z'n 2-en het zwakst. Het meest logische is met z'n 2-en een band aangaan.
Nadia een onveilig gevoel over alle anderen geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
waar is hij mee bezig??
ach komop, dennis doet alsof hij beter weet hoe zij nu in het spel staat, terwijl ze net best een goed gesprek heeft gehad met brian etc. zij doet het beter dan hem. Zij neemt het ook totaal niet serieus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia een onveilig gevoel over alle anderen geven.
Zo ziet Dennis dat natuurlijk niet, hij vind zichzelf heel erg sterk en Nadia maar zwak. Dus hij denkt waarom zou ik haar back-up geven als ik Jaap heb.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ze doet het nu al VEEL beter dan hij inderdaad. Ik weet alleen niet of hij dat door heeft en daarom zijn 'backup' aanbiedt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
ach komop, dennis doet alsof hij beter weet hoe zij nu in het spel staat, terwijl ze net best een goed gesprek heeft gehad met brian etc. zij doet het beter dan hem. Zij neemt het ook totaal niet serieus.
Ja ik heb het gezien en gehoord.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: toen ze Lieke aan het terroriseren waren heeft Natasia dat zelf geroepen, Lieke zag er niet uit met haar kleine borsten (manwijf, manwijf, manwijf) en Natasia en Amanda hadden tenminste hun borsten laten vergroten zodat ze zich vrouw konden voelen....
Nou, dan zal Dennis flink zijn best moeten doen want Huub gunt hem die aandacht niet eensquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:20 schreef rooie3 het volgende:
Nou van de week dus weer een ruzie tussen Huub en Dennis.
Dat word weer spannend.
Dennis durft natuurlijk alleen als Japio aan zijn kant staat.
Nee idd. Jaap zegt over Dennix dat hij een Huub-Wannabe is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je merkt dat Dennix niet helemaal zeker is van de steun van Japio. Hij blijft maar herhalen dat hij eerst met Japio moet praten voordat hij iets kan zeggen. Alsof Japio ooit 'n keer de echte waarheid zal vertellen in zo'n gesprek.
Huub trapt daar wel in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan zal Dennis flink zijn best moeten doen want Huub gunt hem die aandacht niet eens![]()
ik denk dat hij te trots is, ze heeft 2 uur met brian zitten praten waarvan dennis langer dan een uur buiten heeft zitten wachten op haar, en hij heeft niet 1 x gevraagd waar dat gesprek over ging of wat dan ook. Verder loopt ie op te scheppen over zijn eigen positie en inzicht, hij wilde niet dat nadia jaap erbij haalde zodat hij niet voor het blok gezet zou worden, en door haar zo dominant te behandelen probeert hij haar afhankelijk van hem te maken maar zij trapt er absoluut niet in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doet het nu al VEEL beter dan hij inderdaad. Ik weet alleen niet of hij dat door heeft en daarom zijn 'backup' aanbiedt.
Jaap is allang bekomen van Nix. Als er één onzekere back-up in dat huis rondloopt, dan is het wel Jaap. Jaap is een ongeleid projectiel dat op ieder ogenblik in een onverwachte richting kan schieten. Huub weet dat, en dealt daarmee. Het maakt voor Huub op dit moment in het spel ook niet heel veel uit dat Jaap zo onberekenbaar is, want hij heeft Lieke als rots in de branding.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:20 schreef rooie3 het volgende:
Nou van de week dus weer een ruzie tussen Huub en Dennis.
Dat word weer spannend.
Dennis durft natuurlijk alleen als Japio aan zijn kant staat.
Hoe kom je daar nou bij! Hij zegt toch steeds Huub!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
IemandKomt gewoon niks zinnigs uit zijn krater.
Zijn uitleg (voor zover dat iets waard is) is dat hij in een groep altijd de sterkste wil aanvallen om op die manier meteen het leiderschap te kunnen overnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:24 schreef Gert het volgende:
Dennis is echt to-taal gefixeerd op Huub. Ik ben zo benieuwd wat daar toch achter zit..
Ik kan het eigenlijk niet eens opschrijven..... Nix wil nog niet iedereen laten weten dat hij Nada back-up geeft, hij wil dat wel, maar doet het niet, want dan geeft tie Huub de aanleiding om hem te pakken... en dat zal wel knallen zijn echt vette shit.. maar nu kan dat nog niet, al wil die heel graag. ppppfffffffff enzo gaat het eindeloos door..quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
IemandKomt gewoon niks zinnigs uit zijn krater.
Dat werkt idd..... als je daar de capaciteiten voor hebt.... Nathanael had ze wel, maar Dennis?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zin uitleg (voor zover dat iets waard is) is dat hij in een groep altijd de sterkste wil aanvallen om op die manier meteen het leiderschap te kunnen overnemen.
Hij heeft steeds de streams gevolgd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:24 schreef Gert het volgende:
Dennis is echt to-taal gefixeerd op Huub. Ik ben zo benieuwd wat daar toch achter zit..
Jammer! Het zou toch wel eens goed zijn voor haar eigendunk en dat bossie stro op dr koppie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:28 schreef Prospera het volgende:
Nada wil Amanda's haar eraf knippen als ze boos is.
Nix was toch een vriend van een ex van Lieke? Wellicht heeft Lieke die vriend de bons gegeven en is hij daarom zo anti Lieke en Huub? Iets anders (meer voor de hand liggends) kan ik niet direct verzinnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:24 schreef Gert het volgende:
Om het woord voor de derde keer te gebruiken, iemand heeft last van contraminatiequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk niet eens opschrijven..... Nix wil nog niet iedereen laten weten dat hij Nada back-up geeft, hij wil dat wel, maar doet het niet, want dan geeft tie Huub de aanleiding om hem te pakken... en dat zal wel knallen zijn echt vette shit.. maar nu kan dat nog niet, al wil die heel graag. ppppfffffffff enzo gaat het eindeloos door..
Maar Huub is geen eens de leider.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn uitleg (voor zover dat iets waard is) is dat hij in een groep altijd de sterkste wil aanvallen om op die manier meteen het leiderschap te kunnen overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |