En slim van Lieke (en Huub ook). Natasia zal Nadia namelijk nog meer afstoten en buitensluiten. Dat is precies wat Huub wil, waardoor via Japio Nadia in hun groepje getrokken kan worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja slinks, zo heeft ze wel gemerkt dat ze Lieke niet kan vertrouwen
Ik snapte dat totaal niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja slinks, zo heeft ze wel gemerkt dat ze Lieke niet kan vertrouwen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Merk op hoe Amanda een kussen tussen haar en Brian heeft gelegd .....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
Amanda heeft een kussen tussen haar en Brian gelegd![]()
Dat moet Nadia dan wel willen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En slim van Lieke (en Huub ook). Natasia zal Nadia namelijk nog meer afstoten en buitensluiten. Dat is precies wat Huub wil, waardoor via Japio Nadia in hun groepje getrokken kan worden.
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet Nadia dan wel willen.
En of Jaap zo trouw is aan Huub (en Lieke)? Ik weet het niet. Heb 'm toch bepaalde uitspraken horen doen, waardoor ik daar niet meer automatisch van uitga.
Japio heeft niet zo veel keuze. Hij ziet echt wel in dat hij met Dennix samen niet ver zal komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat moet Nadia dan wel willen.
En of Jaap zo trouw is aan Huub (en Lieke)? Ik weet het niet. Heb 'm toch bepaalde uitspraken horen doen, waardoor ik daar niet meer automatisch van uitga.
Wat kijk jij dan? Discovery?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wel fantastische televisie dit eigenlijk
Hmmm, weet niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio heeft niet zo veel keuze. Hij ziet echt wel in dat hij met Dennix samen niet ver zal komen.
Dennix is idd zwakker in de eindfase, maar er zitten nog te veel sterke spelers in. Het is gewoon te vroeg om nu al om te schakelen naar het eindspel, ze weten niets eens hoe dat er uit gaat zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet.
Dennis zou een aardig hulpje kunnen zijn. Die is nog fris en werkt als een rode lap op Huub.
Daarbij is Dennis een zwakkere tegenstander later in het spel.
Gisteren deed ze nog even mascara op voor ze in bed staptequote:Op woensdag 4 juli 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
Afschminken is er ook niet meer bij
[afbeelding]
Ze gebruikt wel veegvast spul, anders zou ze er 's-morgens wel anders uitzien ......quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren deed ze nog even mascare op voor ze in bed stapte![]()
Omdat je een keer te laat was, nou shit happens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat weet je inmiddels wel ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |