Heeft hij zijn gevoel voor humor al genoemd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:28 schreef Tweek het volgende:
Brian zei net dat hij hoopt dat als mensen kijken dat ze dan zien dat er nog een normale leerzame jongen in zit, die een goed voorbeeld is voor jonge gevoelige kinderen.
Ja hij had het over zichzelf.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:29 schreef Tweek het volgende:
Brian heeft sinds Nena niemand voor k-nogwat uitgemaakt.
En? Nog wat interessants?quote:
Ik blijf het idioot vinden, zolang je maar geen kanker zegt mag je mensen blijkbaar voor alles uitscheldenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:29 schreef Tweek het volgende:
Brian heeft sinds Nena niemand voor k-nogwat uitgemaakt.
Oh nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef pony_pak het volgende:
volgens mij begint nadia het gebazel van brian al zat te worden.
Nee klopt....een doorsnee hoer heeft een kut maar geen kankerquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het idioot vinden, zolang je maar geen kanker zegt mag je mensen blijkbaar voor alles uitschelden
Kuthoer is dus lang niet zo erg als kankerhoer.
Nog eventjes.....en hopelijk barst Nadia in geschater uit......quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft hij zijn gevoel voor humor al genoemd?![]()
Ze kunnen het wel met elkaar vinden.quote:
Gij zult niet pestenquote:
Als m'n dochter met een Brian thuis zou komen dan stuurde ik haar naar een Nonnenschool... op IJsland.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
Brian scheldt te pas en te onpas Lieke uit voor hoer dit, hoer dat, laat hem maar het goede voorbeeld voor de jeugd zijn. En dring vooral niks op.
Gewoon een uit het verband gerukt quoteje.quote:
Een cursus nederlands zou hem misschien wel helpen voor zijn loopbaan,quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:33 schreef Mokum020 het volgende:
Ik offer mij wel op hoor........
B:Als mensen kijken dat ze kunnen zeggen dat er 1 jongen in zit, niet zo spraakmakend maar wel als een leerzame persoon die een voorbeeld is voor gevoelige kinderen...
geef mij maar fysiek geweld, weetje, want dat is al fout...je ziet niet wat verbaal geweld voor fygologies effect heeft...
ik help mijzelf erbij dat ik weer niet dezelfde uitspraken maak...ik ben hier zelf de piloot in..
Waarom pest je ons hiermee ???quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gij zult niet pesten! [afbeelding]
Hee, hou eens op met pesten! Die plaatjes doenutnie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wilde je net een compliment geven voor je verslag van het gewauwel van Brian....quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Had je nu maar streams he....ik snap hem wel
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom pest je ons hiermee ???
Huh?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:38 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft lieke d r voet gebroken??
Hij zou daar eens een curcus voor moeten aanvragen, ipv al die onzin die hij nu belangrijk acht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een cursus nederlands zou hem misschien wel helpen voor zijn loopbaan,
.
Toevallig heb ik daar een paar jaar gewoond en het baren van kinderen wordt daar erg bevorderd, zo erg dat ze daar geen morning after pill hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als m'n dochter met een Brian thuis zou komen dan stuurde ik haar naar een Nonnenschool... op IJsland.
Gelukkig heb ik geen dochterquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toevallig heb ik daar een paar jaar gewoond en het baren van kinderen wordt daar erg bevorderd, zo erg dat ze daar geen morning after pill hebben.
Een nonnenschool hebben ze daar niet![]()
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zou daar eens een curcus voor moeten aanvragen, ipv al die onzin die hij nu belangrijk acht.
Is het op IJsland altijd licht? Vandaar dat ze geen morning-after pil hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toevallig heb ik daar een paar jaar gewoond en het baren van kinderen wordt daar erg bevorderd, zo erg dat ze daar geen morning after pill hebben.
Een kindervriend of een vrouwengek....quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Edit: die is daar verboden...
Wie/wat is daar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:43 schreef farscapevr6 het volgende:
kan er iemand bij de rand van t zwembad gaan kijken?
begin t een beetje zielig te vinden
Duiker onderweg..quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:43 schreef farscapevr6 het volgende:
kan er iemand bij de rand van t zwembad gaan kijken?
begin t een beetje zielig te vinden
Stuur je zoon dan daar niet heen...quote:
Naar Rogierquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef mazaru het volgende:
Ik vraag me af naar wie Amanda toe gaat trekken als Brr straks met Nadia is
nieuwe sexslaaf van jaapquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef mazaru het volgende:
Naar de golden gatequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef mazaru het volgende:
Ahgossiequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennix loopt daar rondjes...of hij ligt op de bodem met zijn handen in zijn zakken![]()
Zwemmen met je handen in je zwembroek is best lastig...quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dennix loopt daar rondjes...of hij ligt op de bodem met zijn handen in zijn zakken![]()
Een vikingquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een kindervriend of een vrouwengek....![]()
ligt staat er toch =Dquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zwemmen met je handen in je zwembroek is best lastig...
In San Franciscoquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze zal nog denken dat het een dure shop is ook![]()
![]()
![]()
Ik denk 't niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:45 schreef burtbeej het volgende:
Is het nu echt over tussen Jaap en Cora?
heeft dennis streams aan de hand? dan heeft ie ze in zijn zak....quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat is er met die streams aan de hand
Hij zei : als Nadia Dennix naar Brian toetrekt heb je ruimte tussen Dennis en Nada.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:48 schreef Prospera het volgende:
Huub: als Nadia naar Brian toetrekt heb je ruimte tussen Dennis en Nada.
Dat is het ook! Hij kan er alleen in de verste verte niet aan tippen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:51 schreef farceman het volgende:
Jaap noemt Deniks nu ook een Huub wannabe
Op wat of wie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
DENNIS HEEFT EEN UUR STAAN WACHTEN
Met Nadia erbij staat Jaap weer wat gelijkwaardige tegenover Huub.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:49 schreef rooie3 het volgende:
Vind Lieke knap hinderlijk in dit gesprek.
Zie toch liever Huub en Japio samen praten.
Kan me best voorstellen dat Japio daarom niet voor stelletjes wilde gaan.
Wel mooi dat de neptieten zich meer zorgen maken over die flinke B-cup dan Lieke zich daar zorgen over maaktquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zei : als Nadia Dennix naar Brian toetrekt heb je ruimte tussen Dennis en Nada.
Omdat Nadia niet door Amanda en Natasia in hun groepje wordt geaccepteerd. Dennix kan wel bij hun gaan zitten, maar dan moet Nadia ergens anders gaan zitten.
Dat is pas liefdequote:Op woensdag 4 juli 2007 01:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
DENNIS HEEFT EEN UUR STAAN WACHTEN
Dank voor je aanvullingquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zei : als Nadia Dennix naar Brian toetrekt heb je ruimte tussen Dennis en Nada.
Omdat Nadia niet door Amanda en Natasia in hun groepje wordt geaccepteerd. Dennix kan wel bij hun gaan zitten, maar dan moet Nadia ergens anders gaan zitten.
Oehh koetsiekoetsiekoe, het is een brave hondquote:
Dennis is te klein, te dom en te saai voor Nadia... dat gaat m niet wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:56 schreef F04 het volgende:
Dennis en Nadia is het volgende stelletje in de kooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |