Tsjah ze zoeken gewoon een reden om te rellen, triest natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:01 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik vind het wonderbaarlijk hoe snel die maroks zo'n grote groep bijeen krijgen. Hoe kansloos zijn die gasten wel niet?
"Ey Rachida belde, kleine Mo werd gedissed, wij ingrijpen"
Zoek een baan verdomme!
Dat zin mensen die nooit buitenkomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mensen die nog geloven in de goedheid van Marokkanen![]()
En ondertussen betalen wij hun uitkering want werken doen ze ook niet... anders kunnen ze niet zo 1-2-3 op de stoep staan namelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Slasher het volgende:
[..]
Tsjah ze zoeken gewoon een reden om te rellen, triest natuurlijk
Die villa in de zandbak moet ergens van betaald wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ondertussen betalen wij hun uitkering want werken doen ze ook niet... anders kunnen ze niet zo 1-2-3 op de stoep staan namelijk.
Kan wel, ze reizen ontzettend georganiseerd het land door, om steeds (vermomd) weer iets nieuws te doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef LasTeR het volgende:
Nee idd. Als het blijkbaar vaker voorkomt kán het geen kleine groep meer zijn.
Even iets eten halen gelijk uit eten noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Polydeukes het volgende:
met je vriendin uit eten in een snackbar![]()
Misschien zit dit in de weg, en kan het er daarom niet meer in?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef boyv het volgende:
kan het er nu al wel in, of zeg je van nee..?
Nee met wilders komt het goed wou je zeggen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:56 schreef BaajGuardian het volgende:
"op wilders gaat stemmen dit keer"
Ik snap hem nu ... kijk jullie zeggen, het is maar een kleine groep, maar jullie bedoelen een kleine groep van de total bevolking in nederland ... wat de marokkanen ook zijn oftewel het is een hele grote groep van de marokkanen ...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Theodoric het volgende:
Tja, geen uitzondering
Islam (en bijbehorende bergvolkeren) = vrede![]()
Het is maar een klein groepje die het verpest voor de andere marokkanen
vraag me toch dan af waarom het zo klote is in die landen in het middenoosten....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Theodoric het volgende:
Tja, geen uitzondering
Islam (en bijbehorende bergvolkeren) = vrede![]()
Het is maar een klein groepje die het verpest voor de andere marokkanen
Politiek kan etnische problemen dan ook niet oplossen. Tijd en geduld is de oplossing.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee met wilders komt het goed wou je zeggen?
Al die politieke lui zijn hetzelfde...
Je bedoelt wachten tot heel Nederland moslim is en zich zo gedraagt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Politiek kan etnische problemen dan ook niet oplossen. Tijd en geduld is de oplossing.
Respect voor je oomquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn oom was eens naar de bioscoop geweest met een paar familieleden en lui je weet wel...
Dus hij zat te kijken naar de film kwam er op eens een morrokaan aan wandelen met zijn gangstah petje. Hij greep mijn tante vast en in een keer zag ik mijn oom opstaan en naar die morrokaan grijpen. In een greep die ik niet kan benoemen maar die gast kraaide het uit van de pijn. De beveiligingsgast die bij de deur stond greep mijn oom en nam hem mee naar buiten. Maar mijn oom pikte het niet en legde die gast neer op de grondje moest het gewoon zien wij waren gaan kijken dus wij zo naar die vent gaan en legde het uit daarna had mijn oom een hele reeks vrij kaartjes gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |