Bij voorkeur welquote:Op woensdag 4 juli 2007 02:16 schreef Zyggie het volgende:
Ik stem PvdA, word ik nou ook gelynched?
Bet and raise 10quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:25 schreef Dibble het volgende:
ik wed voor 10 marrokanen dat dit een broodje aap verhaal is.
Strot doorsnijden en in de wond neuken klinkt beter in dit gevalquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:34 schreef Harajuku. het volgende:
Schoppen
nee, dat denk ik niet neequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
bla bla bla
Marokkanen
bla bla bla
Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
Uhh nee die hebben echt helemaal maar dan ook echt helemaal niets beters te doen. Want die mensen werken namelijk niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
20 tot 30 Marokkanen komen opdraven omdat jij een jongetje beetpakt? Denk je niet dat die mensen wel wat beters te doen hebben?
Lijkt me een enorm opgeklopt verhaal.
Hou je oogjes maar dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:44 schreef static het volgende:
Geloof er geen reet van.
dan zou je het al helemaal moeten weten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:45 schreef static het volgende:
[..]
Knul, mijn thuisbasis is Amsterdam. En zullen we het hebben over Nederlanders hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |