een muis, een eend, een meisje en een varken .... dat hoor je niet vaakquote:
met pijn in mijn hart dat niet in woorden uit te drukken isquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Juist nu je in je picloze periode zit
Het kleine huis op de prairiequote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een muis, een eend, een meisje en een varken .... dat hoor je niet vaak![]()
ik had de hele garage vol liggen... later rookte ik nog alleen maar koeienmest om bij de tijd te blijvenquote:
Wakker gemaaktquote:
Dat rolt goed waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik had de hele garage vol liggen... later rookte ik nog alleen maar koeienmest om bij de tijd te blijven![]()
Is die kutcupido weer bezig?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met pijn in mijn hart dat niet in woorden uit te drukken is![]()
Je harem slankt afquote:
Goeie shitquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik had de hele garage vol liggen... later rookte ik nog alleen maar koeienmest om bij de tijd te blijven![]()
quote:
Oepsquote:
Zeg dat wel, Henk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef henkmobiel het volgende:
Nou kan iedereen wel proberen de aandacht van de straf van Natasia af te leiden, maar dat gaat niet lukken! Elke keer waarschuwen, geldstraffen en een officiele waarschuwing voor de gehele tijd in DGK. Het mag allemaal niet baten.
Natasia naar huis !
Dat is de enige juiste maatregel. Als die niet genomen wordt gaat het van kwaad naar VEEL erger en dat past niet in het voornemen van RTL.
Nu handelen is straks voorkomen. Of is TIEN behalve een illusie ook z'n ballen kwijt?
Oog om oog, tand om tandquote:
Bellen Zou het gelijk doen........quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:50 schreef henkmobiel het volgende:
Nou kan iedereen wel proberen de aandacht van de straf van Natasia af te leiden, maar dat gaat niet lukken! Elke keer waarschuwen, geldstraffen en een officiele waarschuwing voor de gehele tijd in DGK. Het mag allemaal niet baten.
Natasia naar huis !
Dat is de enige juiste maatregel. Als die niet genomen wordt gaat het van kwaad naar VEEL erger en dat past niet in het voornemen van RTL.
Nu handelen is straks voorkomen. Of is TIEN behalve een illusie ook z'n ballen kwijt?
WTS?! Heb je Cupido vermoord???quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand![]()
[afbeelding]
Dat zal haar leren![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Lach je om je eigen kut geintjes .... Zielig
Lang leve de lustquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTS?! Heb je Cupido vermoord???![]()
![]()
![]()
Geen wonder dat m'n liefdesleven zo beroerd is![]()
Fuck Liefdequote:
waar is de redbull?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oog om oog, tand om tand![]()
[afbeelding]
Dat zal haar leren![]()
Hier op de bank ligt te slapenquote:
Fucking kek idee, Polo!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
henk de tank... gaan we streaken?
KUT!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
mod alert!
let op uw taalgebruik... alle schunnige teksten worden verwijderd... bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen....
Fucking kut zooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
mod alert!
let op uw taalgebruik... alle schunnige teksten worden verwijderd... bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen....
BANNEDquote:
Mijn brouwerij dient mij op me wenkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn brauwen gaan op mijn wenken![]()
godsamme! teringlijers... fucking kutzooi... teringlijers...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef Polonium-120 het volgende:
mod alert!
Dit kan echt niet ....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
godsamme! teringlijers... fucking kutzooi... teringlijers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |