quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Nou ben ik dat filmpje van Natasia die Nadia aanvalt kwijt!
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ruzie Nadia/Natasia 1
Ruzie Nadia/Natasia 2
(VAN vol)
Je bent een alles kwijt rakende prutserquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme!
Peuken kwijt!
edit: Gevonden
Nee, blijkbaar zie ik inderdaad minder dat er een enorm groot probleem is dan jij. Sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in dat bijna iedereen die per gelegenheid de COS leest of lurkt er over klaagt dat het ding onleesbaar is? En snap je dan niet dat er duidelijk iets fout is?
Je kan het niet iedereen naar het zin maken, maar het lijkt me toch duidelijk dat als er zoveel over geklaagd word dat er iets niet klopt? De mensen die er niks van zeggen zijn de mensen die zelf constant in de COS hangen en die dus niet hoeven terug te lezen.
Schande, roken op woensdag kan echt nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef Gert het volgende:
En nu... hee... heb ik zin in bier en een sigaret.
Maar ja: het is halverwege de middag en het is woensdag.![]()
Dat gefit enzo is ook irritant... Maar die lege postings met smylies is gewoon om te huilen. Ik krijg ook zo'n zin om op elke lege posting met smylies te tikken. "Jaja, ik dacht al dat je deze nuttige inbreng ging geven".quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:00 schreef Gert het volgende:
Nee, blijkbaar zie ik inderdaad minder dat er een enorm groot probleem is dan jij. Sorry.
Ik vind eerlijk gezegd het gefit op elkaar, het over élke beslissing verontwaardigd doen, het onhebbelijke reageren als mensen andere voorkeuren voor bewoners hebben,. véle malen irritanter dan het off topic gaan.
Wat niet wil zeggen dat we niets doen tegen het off topic gaan. Alleen zoals ik al zei: dat doen we vaak per PM en niet per COS. Want in de COS is dat alleen nóg maar meer off topic.
D'r posten in dit topic een paar alcoholistisch schoorstenenquote:En nu... hee... heb ik zin in bier en een sigaret.
Maar ja: het is halverwege de middag en het is woensdag.![]()
In mijn schema niet nee, ik rook al jaren alleen in het weekend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schande, roken op woensdag kan echt niet![]()
Aha... nu is het duidelijk, om je verlangen naar een sigaret te rechtvaardigen moet je eerst een biertje nemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
In mijn schema niet nee, ik rook al jaren alleen in het weekend.
En als ik aan de alcohol ga.
Ook weleens doordeweeks dus.
Hahaha... nou, zo ging het met joints altijd wèl, toen ik helemaal was gestopt met roken (maar niet met joints). Om het verlangen naar nicotine te rechtvaardigen, moest er altijd even een beetje wiet of hasj in een peuk gekorreld worden. Vaak maar héél weinig, want het ging eigenlijk gewoon om de peuk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aha... nu is het duidelijk, om je verlangen naar een sigaret te rechtvaardigen moet je eerst een biertje nemen![]()
Dat zou hier niet werken... ik rook geen joint in m'n uppie....quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha... nou, zo ging het met joints altijd wèl, toen ik helemaal was gestopt met roken (maar niet met joints). Om het verlangen naar nicotine te rechtvaardigen, moest er altijd even een beetje wiet of hasj in een peuk gekorreld worden. Vaak maar héél weinig, want het ging eigenlijk gewoon om de peuk.![]()
Ben net voor het eerst geweest, niet echt leuk, maar wel een stuk opgeknapt!quote:
Hij is erg onder de indruk van Nadia, of ze nou cup B of C heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of is Japio opvallend lief in dat laatste "aanval" filmpje?
ow, daarom is Cora nu van de baan? of althans het huwelijk. Want dat zij daar echt geld voor wilde hebben geloof ik ergens niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is erg onder de indruk van Nadia, of ze nou cup B of C heeft.![]()
Jaap heeft een zwak voor Nadia: Mooie vrouw met klasse en ook nog eens niet dom.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of is Japio opvallend lief in dat laatste "aanval" filmpje?
Het staat zelfs in de Televaag van vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, daarom is Cora nu van de baan? of althans het huwelijk. Want dat zij daar echt geld voor wilde hebben geloof ik ergens niet.
of zit ik nu in het verkeerde topic?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Veulen het volgende:
Ben ik weer![]()
Een record gebroken![]()
3 paarden in bijna een half uur op stal, met droogdeken.
En alle 5 ( + 2 baby's) voorzien van een arm hooi...
Ik ben goed (en ze wilde erg graag naar binnen)![]()
Alle 3 tegelijk mee genomenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:06 schreef Leandra het volgende:
Das wel heel rap gedaan Veulen... 3 paarden in een half uur op stal![]()
Ik uhhhhhhhhhh, heb uhhhhhhhhhh een meesterwerk van een andere hele bekende kunstenaar gekocht, en die hangt nu op de plek waar jij ging, en uhhhhhhhh, ik woon dus klein dus uhhhhh ja.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik uhhhhhhhhhh, heb uhhhhhhhhhh een meesterwerk van een andere hele bekende kunstenaar gekocht, en die hangt nu op de plek waar jij ging, en uhhhhhhhh, ik woon dus klein dus uhhhhh ja.![]()
Maar wel voor een echte Brood.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben ik zó snel uit je woonkamer verdreven!?
Broodquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel voor een echte Brood.
Dus dat is eigenlijk een enorm uhhhhhh compliment.
Ja, een compliment dus.quote:
Heb je er een plaatje van?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een compliment dus.![]()
Deze reprodukties zijn voor ¤ 9,99 te koop bij de Blokker, maar niet verder vertellen hoor, er staat op de achterkant dat het een beperkte oplage is. Dus eigenlijk extreem exclusief.
Ze zijn zo exclusief dat ze niet eens in de Blokkerfolder staan.quote:
Als het nog een paar dagen zulk rotweer is dan is het gras en dergelijke toch al verpest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
Je hebt er best kans van dat het nog een paar dagen zulk rotweer is, en dan zul je zien dat er in augustus zo'n droogte is dat er gevaar voor bosbranden enz. is.....
Nou moet ik wel zeggen dat ik hoop dat het een beetje snel opdroogt, want zoonlief is met een vriend van hem hier in de tuin bezig een border te maken, en dat ligt nu al dagen stil omdat het zulk weer is.
In een kroeg hier vlakbij kwan Herman vaak.. En ook vaak zonder centjes. Daar heeft ie een lange tafel als schilderij gebruikt ...quote:
Hij betaalde wel vaker zijn rekening in natura.... bij een camping in Amersfoort idemquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
In een kroeg hier vlakbij kwan Herman vaak.. En ook vaak zonder centjes. Daar heeft ie een lange tafel als schilderij gebruikt ...En de rekening er mee betaald
Ik ben nooit stoned!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
Ik snap niet dat zo iemand echt een grote indruk achterlaat op de wereld. De ene helft van de tijd was ie dronken en de andere helft van de tijd zo stoont als het maar kan.
En hij was nog is onbeschoft ook. Schilderen kan ie ook niet... Maar dat is persoonlijk natuurlijk![]()
Markant figuur ... Ik kan nu ff geen ander levend persoon verzinnen !! Hij was super en geweldig met zijn band (rock an roll) Muziek was in eerste instantie zijn leven maar ik kan zijn schilderwerk ook wel waarderen. We moeten meer van dit soort helden hebben hier in Nederland i.p.v. Dries Roelvink of Peter Beensequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
Ik snap niet dat zo iemand echt een grote indruk achterlaat op de wereld. De ene helft van de tijd was ie dronken en de andere helft van de tijd zo stoont als het maar kan.
En hij was nog is onbeschoft ook. Schilderen kan ie ook niet... Maar dat is persoonlijk natuurlijk![]()
De uploader van het filmpje kom iig van VOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
Check dat commentaar...
Toppie?
Alsin: Toppie Joppie?
Mootie, lees je mee?
SUPERDEPUPER!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9eLg-MAQmZ4
Check dat commentaar...
Toppie?
Alsin: Toppie Joppie?
Mootie, lees je mee?
D'r zijn zat mensen die meer voor de Nederlandse cultuur hebben gedaan dan hij. En die waren niet constante zat of stoned.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef Soury het volgende:
Markant figuur ... Ik kan nu ff geen ander levend persoon verzinnen !! Hij was super en geweldig met zijn band (rock an roll) Muziek was in eerste instantie zijn leven maar ik kan zijn schilderwerk ook wel waarderen. We moeten meer van dit soort helden hebben hier in Nederland i.p.v. Dries Roelvink of Peter Beense![]()
Veulenpesterquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ianmishandelaarst!
Heb ook mijn zachte kanten... (Kleine huis op de prairie)quote:
Volgens mij komt of is die uit op DVDquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:06 schreef Soury het volgende:
Heb ook mijn zachte kanten... (Kleine huis op de prairie)![]()
Genoeg gejankt destijdsquote:
En er zijn in Nederland nog vééél meer mensen met slechtere scores.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef Veulen het volgende:
Brood is opzich niet eens interessant voor de muziek. Denk dat meer dan de helft van Nederland z'n muziek niet kent of niet mooi vind. Er zijn er in Nederland toch wel een paar met betere scores.
Echt welquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef Veulen het volgende:
Brood is opzich niet eens interessant voor de muziek. Denk dat meer dan de helft van Nederland z'n muziek niet kent of niet mooi vind. Er zijn er in Nederland toch wel een paar met betere scores.
Ja en? Daar word toch ook niet mee gedweept? Het gaat om die engerdquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:13 schreef Gert het volgende:
En er zijn in Nederland nog vééél meer mensen met slechtere scores.![]()
Noem 1 nummer wat echt interessant was voor de wereld? Wat dus een echte hit was of minstens een paar keer gecoverde of waar veel over gepraat word.quote:
Gedweept? Je doet net alsof iedereen het de hele tijd maar over Herman Brood heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en? Daar word toch ook niet mee gedweept? Het gaat om die engerd![]()
*Rilt*
Saterday night ... feat. Trijntje Oosterhuis... Kijk en die kon het dan weer welquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:20 schreef Soury het volgende:
Saterday Nighttututututuututu..................
Trijntje Oosterhuis I rest my casequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Saterday night ... feat. Trijntje Oosterhuis... Kijk en die kon het dan weer wel![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Saterday night ... feat. Trijntje Oosterhuis... Kijk en die kon het dan weer wel![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:29 schreef Gert het volgende:
[..]Ik geef het op. Jij bent echt volkomen hopeloos.
![]()
Maak van uw scheet [afbeelding]
Een donderslààààg [afbeelding]
Rettededetè-tedede [afbeelding]
Nederlands kleinburgerlijk. Ik ben de eerste om het toe te geven. Maar ik denk dat er Nederlandse bands zijn die beter presteren/presteerde in de wereld. Wel is waar niet allemaal rock & roll maar hoe erg is dat?quote:
Als ie zichzelf niet zo verzopen en verjunked had wel ja.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Herman Brood was toch gewoon tof!?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
Als ie zichzelf niet zo verzopen en verjunked had wel ja.....
Integendeel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ie zichzelf niet zo verzopen en verjunked had wel ja.....
Hoezo in tegendeel?? Hij kon presteren wat hij presteerde omdat hij zich verzoop en versnoof??quote:
Het alcohol en drugs gebruik heeft bijgedragen en zijn huidige status als rock "legende".quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo in tegendeel?? Hij kon presteren wat hij presteerde omdat hij zich verzoop en versnoof??
Dan is de vraag nog maar hoe zo'n goede artiest het was.... als hij dat alleen onder invloed kon
Ja, want alles wat je onder invloed maakt dat "telt eigenlijk niet".quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo in tegendeel?? Hij kon presteren wat hij presteerde omdat hij zich verzoop en versnoof??
Dan is de vraag nog maar hoe zo'n goed artiest het was.... als hij dat alleen onder invloed kon
Speed niet volgens mijquote:
Dat zeg ik niet, maar ik vind het geen reden om er dan maar automatisch een cult-status aan te hangenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, want alles wat je onder invloed maakt dat "telt eigenlijk niet".![]()
Die keuzes maken hem een zwak figuur. Ik kan niet genieten van zulke dingen als ik weet wat er achter zit...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef Soury het volgende:
Op drugs en drank hoe triest ook was ie op zijn best qua muziek. Hij is er niet meer maar anders zou ie een ziek behulpzaam figuur zijn nu. Moet bekennen dat ie langer leefde dan ik had gedacht, maar dat leven was zijjn eigen keus..........
MUZIEK !!!!! Ieder zijn eigen smaak maar hij was en is Neerlands Rock and Rollquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik vind het geen reden om er dan maar automatisch een cult-status aan te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |