mp3tjes downloaden MAG, het verspreiden ervan alleen nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef CySt het volgende:
BREIN is inderdaad kansloos, ze lopen constant te dreigen met boete's e.d. en o wee als je een mp3tje download, dan zul je branden in de hel! Het meeste lullige is nog, dat BREIN en Buma/Stemra alle heffingen op CD's en DVD's innen en dat de artiesten er niets van terug zien.. Zo ook de commotie rond Buma/Stemra laatst, dat ze met het geld van de heffingen hadden belegd en miljoenen hadden verloren..
BREIN krijgt geen geld voor het verkoop van cd's hoor. ( of zeg ik nu iets heel doms? )quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:04 schreef CySt het volgende:
BREIN is inderdaad kansloos, ze lopen constant te dreigen met boete's e.d. en o wee als je een mp3tje download, dan zul je branden in de hel! Het meeste lullige is nog, dat BREIN en Buma/Stemra alle heffingen op CD's en DVD's innen en dat de artiesten er niets van terug zien.. Zo ook de commotie rond Buma/Stemra laatst, dat ze met het geld van de heffingen hadden belegd en miljoenen hadden verloren..
Ik gok dat ze geboren worden met een heel klein pieleke. Net als die mensen die met 100 op de linker baan rijden op een 3 baans weg, zo van je mag toch niet harder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stichting BREIN is kansloos. Zijn vast dezelfde mensen die naar inspreekavondeop het gemeentehuis gaan
Een reactie van BREIN?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:24 schreef bijdehand het volgende:
Als je een box koopt met een seizoen van een serie, krijg je voor elke aflevering een reclame van BREIN en Kijkwijzer die je niet vooruit kan spoelen. Dat is dus een goede reden dat ik veel download (deze reden heb ik ook naar BREIN gestuurd)
neequote:
Goh, echt waar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
mp3tjes downloaden MAG, het verspreiden ervan alleen niet
wat doet brein dan trouwens met dat geldquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:13 schreef Crashcat het volgende:
Een boete opeisbaar door brein van een som van 3 miljoen euro...
Heeft Brein nu eik al een transparante omgeving waar men kan zien of de geinde boetes daadwerkelijk worden afgevloeid naar de artiesten en producers?
Volgens mij zijn die 2 releasegroups nog steeds deel van de grotere hoor, dit zijn ze allemaal dacht ik (die veel invloed hebben dan);quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:43 schreef W00fer het volgende:
Totdat Brein je voor de rechter daagt, dan piep je wel ff anders. Ik weet zeker dat jullie broekplassers wel anders piepen als de FIOD-ECD met een huiszoekingsbevel je ff van je bed komt lichten. En nee dat is nog niet bij mij gebeurd maar wel bij bekenden.
Veel GROTE hackers en releasegroups zoals Fairlight, Razor1911 etc werden maar wat klein toen de wed over ze kwamn.
Zie maar aan de torrent sitetjes hier in NL. Die webmasters allemaal roepen ja hahaha kut brein mij pakken ze toch niet. Totdat dat wel gebeurde...
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat veel mensen roepen HAHAHAHAA takke Brein, totdat ze ECHT aan je bed staan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:45 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die 2 releasegroups nog steeds deel van de grotere hoor, dit zijn ze allemaal dacht ik (die veel invloed hebben dan);
DEVIANCE - HOODLUM - RELOADED - GENESIS - BACKLASH - HATRED
DELIGHT - FAIRLIGHT - RAZOR1911 - IMMERSION - POSTMORTEM
Toch nogal wat hoor imo.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |