Wij zijn maar pubers, atb. Wij begrijpen dat niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je brengt wel altijd een vrolijke noot in ShowChat hè.
Altijd leuk hè, om iets onverwachts te krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik had een PM.
Ik ben altijd blij met PM'squote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd leuk hè, om iets onverwachts te krijgen.
Dat had ik nou níét verwacht!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef MissBliss het volgende:
Die had ik dus verwacht.
Immer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je brengt wel altijd een vrolijke noot in ShowChat hè.
What's new, homeboy?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Ik ben er nog mee bezigquote:
Yo yo yo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:38 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
tsja, het is dat FF nogal eens gebruikt wordt anders had het van mij geboycot mogen wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben er nog mee bezig. Heb wat gevonden eindelijk dat werkt. Maar dat i s Gods straf. Want het is fucked up veel meer werk
![]()
'Ssup bitch?quote:
Valt best mee, toch? Ik had eigenlijk een hoger bedrag verwacht...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:03 schreef Re het volgende:
[..]
tsja, het is dat FF nogal eens gebruikt wordt anders had het van mij geboycot mogen worden
ik kijk er naar uit
ondertussen moet ik beslissen of ik een advertentie ga plaatsen in de gouden gids, etters willen daar 290 euro voor![]()
Nothing... And I mean really nothingquote:
een paar regeltjes jahquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Valt best mee, toch? Ik had eigenlijk een hoger bedrag verwacht...
Of is het zo'n heel klein, onopvallend advertentietje?
Adverteren is overrated.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Re het volgende:
[..]
een paar regeltjes jah, als ik er 4 shoots uit krijg dit jaar dan heb ik het er wel weer uit maar ja... dat kan ook wel zonder hen dacht ik...
Mis je je stage?!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nothing... And I mean really nothing
Ik doe echt niks enzo
Vind ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |