quote:
Dan kan ik wel begrijpen dat er geen fatsoenlijke shoarmatent in de buurt is. Hier in Utrecht kun je 24/7 shoarma halen. Je kunt zo kiezen uit de 20 tentjes op de Amsterdamsestraatweg.quote:Woonplaats: leunen
hier is een hele goeie tent in de buurtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef CySt het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik wel begrijpen dat er geen fatsoenlijke shoarmatent in de buurt is. Hier in Utrecht kun je 24/7 shoarma halen. Je kunt zo kiezen uit de 20 tentjes op de Amsterdamsestraatweg. [afbeelding]
dus neem je maar magnetron-shoarma... jij spoort niet helemaal....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hier is een hele goeie tent in de buurt![]()
ik hoef zelfs alleen mijn naam te zeggen,en dan weten ze wat ik wil hebben en waar het heen moet![]()
maar daar heb ik vrijdag en zondag ook al besteld,dus vandaag wou ik eens iets anders![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
gewoon je kwakkie erin spuiten en dan bakken!
![]()
Dus je dacht, ik heb zin in wat anders, laat ik eens geen lekkere net gebakken shoarma eten. Ik doe een broodje magnetronshoarma.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik hoef zelfs alleen mijn naam te zeggen,en dan weten ze wat ik wil hebben en waar het heen moet![]()
maar daar heb ik vrijdag en zondag ook al besteld,dus vandaag wou ik eens iets anders![]()
ik ben luiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef CySt het volgende:
[..]
Dus je dacht, ik heb zin in wat anders, laat ik eens geen lekkere net gebakken shoarma eten. Ik doe een broodje magnetronshoarma..
Koop dan shoarma die je nog moet bakken en een pita in de oven, dan smaakt het nog fatsoenlijk..
In de broodrooster werkt ook prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef CySt het volgende:
een pita in de oven, dan smaakt het nog fatsoenlijk..
Sandalen die krakenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In de broodrooster werkt ook prima.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:56 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Mensen die achter zich moeten kijken van anderen.
Dan mag ik hopen dat er een 35% korting sticker op zat. Indien ja, dan had je kunnen weten dat wanneer je het broodje kocht, je het officieel dezelfde dag nog diende te nuttigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Waardeloos inderdaad. Ik had er vorige week ook eentje gekocht. Wilde ik net maar eens in de magnetron gooien. Bleek dat 'ie een dag na aankoop al over datum was. Kuttent..
neequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:24 schreef TheThirdMark het volgende:
Mensen moeten gewaarschuwd worden voor mensen die te dom zijn om op de datum te kijken.
Jullie zijn nu precies de reden waarom er winkels zijn.
Hij doelde op de post van Mikkie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
hij was gewoon nog goed hoor![]()
dit spul smaakt van nature gewoon slecht![]()
Ze proberen wat, het slaat niet aan en gevolg is wat je noemt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:19 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik de laatste tijd wel vaker bij de Appie...oude zut in de schappen.
die jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:45 schreef Terpentin07 het volgende:
Bedoel je de bapao shoarma?Die heb ik vandaag gekocht.Ik ben benieuwd.
![]()
Bapao is nou het enige wat nog best te eten is uit de magnetron, wat betreft kant-en-klaar broodjes. Waarschijnlijk omdat het de bedoeling is dat het gestoomd wordt, wat met de magnetron goed lukt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:45 schreef Terpentin07 het volgende:
Bedoel je de bapao shoarma?Die heb ik vandaag gekocht.Ik ben benieuwd.
![]()
Ik persoonlijk ben 't na 2 grote happen al zat dat spulquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bedankt.Ik schrijf alvast mijn testament en haal de emmer van de zolder.![]()
omdat jij je vriendin de boodschapppen laat doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef Camplo het volgende:
Waarom heb ik die nog nooit gezien?
Ik heb geen vriendin at the momentquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
omdat jij je vriendin de boodschapppen laat doen?
Sterker nog; Ik heb sinds het weekend geen magnetron meerquote:
Het is goed dat je een zorgvuldig gebalanceerd en afwisselend eetpatroon nastreeft!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja,ik lk leef voor mijn gezondheidquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het is goed dat je een zorgvuldig gebalanceerd en afwisselend eetpatroon nastreeft!![]()
dan ben je ook geen echte!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sterker nog; Ik heb sinds het weekend geen magnetron meer![]()
dat denk ik niet, je geeft hiermee alleen wel aan dat je hardleers bentquote:Op zondag 8 juli 2007 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb er gister in een koopzieke bui weer 2 gekocht![]()
ga ik nu dood?![]()
quote:Op Vrijdag 6 juli 2007 16:06 schreeft Gert het volgende:
Ik ben net bij de Albert Heijn hier op de hoek geweest. Ik heb niks gekocht, maar wel een zak borrelnootjes opengescheurd en half leeggestrooid (ik wilde de héle zak doen, maar er kwam net iemand aan).
Morgen ga ik mijn duim in gebakjes drukken, en wat pakken met koek vermorzelen zodat ze onverkoopbaar worden.
Zondag zullen er ineens diepvriesproducten "op onverklaarbare wijze" tussen de wasmiddelen liggen.
En zo zal er elke dag een aktie zijn, net zolang tot de boycot wordt opgeheven.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga morgen met m'n vingers de letters DGK in taarten drukken, dan zal het belletje wel gaan rinkelen.![]()
Ik roep hierbij iedereen die deze boycot ondersteunt, op om hetzelfde te doen, of om op een andere manier de letters DGK ergens achter te laten in de winkels van Albert fokking Heijn.
Dan zullen ze zich wel achter de oren gaan krabben!![]()
dat hoor ik wel vakerquote:Op zondag 8 juli 2007 12:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat denk ik niet, je geeft hiermee alleen wel aan dat je hardleers bent
Volgens mij gebeurt dat vanwege het aanbod dat er op dat tijdstip is, en niet omdat het zo lekker is, Sjakie86.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef Edie86 het volgende:
Kneuzige studentjes die na het 'op stap gaan' altijd een broodje shoarma moeten hebben![]()
ik ben geen studentquote:Op zondag 8 juli 2007 12:23 schreef Edie86 het volgende:
Kneuzige studentjes die na het 'op stap gaan' altijd een broodje shoarma moeten hebben![]()
Hmm oke, maar ik pak altijd n broodje kipquote:Op zondag 8 juli 2007 12:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat vanwege het aanbod dat er op dat tijdstip is, en niet omdat het zo lekker is, Sjakie86.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |