quote:
Dan kan ik wel begrijpen dat er geen fatsoenlijke shoarmatent in de buurt is. Hier in Utrecht kun je 24/7 shoarma halen. Je kunt zo kiezen uit de 20 tentjes op de Amsterdamsestraatweg.quote:Woonplaats: leunen
hier is een hele goeie tent in de buurtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef CySt het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik wel begrijpen dat er geen fatsoenlijke shoarmatent in de buurt is. Hier in Utrecht kun je 24/7 shoarma halen. Je kunt zo kiezen uit de 20 tentjes op de Amsterdamsestraatweg. [afbeelding]
dus neem je maar magnetron-shoarma... jij spoort niet helemaal....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hier is een hele goeie tent in de buurt![]()
ik hoef zelfs alleen mijn naam te zeggen,en dan weten ze wat ik wil hebben en waar het heen moet![]()
maar daar heb ik vrijdag en zondag ook al besteld,dus vandaag wou ik eens iets anders![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
gewoon je kwakkie erin spuiten en dan bakken!
![]()
Dus je dacht, ik heb zin in wat anders, laat ik eens geen lekkere net gebakken shoarma eten. Ik doe een broodje magnetronshoarma.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:33 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hier is een hele goeie tent in de buurt![]()
ik hoef zelfs alleen mijn naam te zeggen,en dan weten ze wat ik wil hebben en waar het heen moet![]()
maar daar heb ik vrijdag en zondag ook al besteld,dus vandaag wou ik eens iets anders![]()
ik ben luiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef CySt het volgende:
[..]
Dus je dacht, ik heb zin in wat anders, laat ik eens geen lekkere net gebakken shoarma eten. Ik doe een broodje magnetronshoarma..
Koop dan shoarma die je nog moet bakken en een pita in de oven, dan smaakt het nog fatsoenlijk..
In de broodrooster werkt ook prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:42 schreef CySt het volgende:
een pita in de oven, dan smaakt het nog fatsoenlijk..
Sandalen die krakenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:45 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
In de broodrooster werkt ook prima.![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:56 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Mensen die achter zich moeten kijken van anderen.
Dan mag ik hopen dat er een 35% korting sticker op zat. Indien ja, dan had je kunnen weten dat wanneer je het broodje kocht, je het officieel dezelfde dag nog diende te nuttigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
Waardeloos inderdaad. Ik had er vorige week ook eentje gekocht. Wilde ik net maar eens in de magnetron gooien. Bleek dat 'ie een dag na aankoop al over datum was. Kuttent..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |