Je post lijkt wel een cliffhangerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda doet nu wel vrij normaal tegen Lieke. Zal Lieke gewoon doorgaan met de actie tegen haar?
Sommige mensen sabbelen aan tenen. Anderen laten zich elke dag anaal nemen, zonder condoom, zonder te wassen achteraf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nog viezer, het beeld al, maar huub was regelmatig op de streams te zien terwijl hij vrolijk aan voeten likte, hoer of niet
Heeft ze die nog steeds?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ook had ze een hersenschudding.
[afbeelding]
Verdomd ja, dat is waar. Ik was vergeten hoe genuanceerd die zaken bij jou liggen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stropdas![]()
De minnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssss![]()
Ja, Japio zit te fitnessen met een bak chips voor zijn neus .......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef wolferl het volgende:
Natasia en Jaap zijn aan het fitnessen.
Ik hoop echt op flink wat terror vannacht.
Hebben Amanda en Lieke het nou over huub?
Hè, ik had net zin in een stukje kaasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen sabbelen aan tenen. Anderen laten zich elke dag anaal nemen, zonder condoom, zonder te wassen achteraf.
Ik kan niet 24/7 kijken, maar wordt dat bed ook wel eens verschoond na zo'n achterdeurexcursie?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen sabbelen aan tenen. Anderen laten zich elke dag anaal nemen, zonder condoom, zonder te wassen achteraf.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef demins het volgende:
[..]
Verdomd ja, dat is waar. Ik was vergeten hoe genuanceerd die zaken bij jou liggen...
Kleinkusje![]()
Laat me weten als de terror op Amanda begint? Nu trek ik het even niet meer...![]()
als het Palma belieftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan niet 24/7 kijken, maar wordt dat bed ook wel eens verschoond na zo'n achterdeurexcursie?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan niet 24/7 kijken, maar wordt dat bed ook wel eens verschoond na zo'n achterdeurexcursie?
Beetje pijpen naderhand doet ook wonderenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:
Na het sabbelen of dat laatste ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje pijpen naderhand doet ook wonderen
De opmerkingen in die richting van Nadia liegen er ook niet om. Ik zie haar best wel een stevige pot vrijen met Lieke. Huub vroeg het zelfs aan Lieke (gesprek in kantoor) en Lieke zei alleen maar "Zou best kunnen".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |