gristus wat ben jij vroeg zeg! Goedemorgen!quote:
*op knopje druktquote:Ik zet de koffie vast klaar, maar nog niet aan, druk zelf maar op het knopje straks als je wakker wordt...Anders is ie oud voordat de rest van de wereld begint te leven...
Maedel, kom je koffie drinken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:06 schreef maedel het volgende:
[..]
gristus wat ben jij vroeg zeg! Goedemorgen!
[..]
*op knopje drukt
*laat alles uit handen vallenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maedel, kom je koffie drinken?
de koffie is doorgelopen![]()
Ja nu kan ik hier weer opnieuw gaan dweilen als je je aangereikte kopje koffie laat vallenquote:
wist ik tochquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:24 schreef maedel het volgende:
ik liet alles uit m'n handen vallen om die koffie aan te pakken hoor![]()
![]()
bospop ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:40 schreef maedel het volgende:
pfff, bijna weekend![]()
Morgen naar Blondie en Kim Wilde
en Ilse de Lange komt ook
quote:
en ondertussen is het stadium gepasseerd waarop je nog kon ontkennen dat je er iets mee te maken had ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:54 schreef maedel het volgende:
volgens mij heb ik werk-wise gezien iets in de vernieling gedraaid![]()
Aangezien ik de enige ben die er verstand van heeft.... inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ondertussen is het stadium gepasseerd waarop je nog kon ontkennen dat je er iets mee te maken had ?
nou dan gaan we dat gewoon negerenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Aangezien ik de enige ben die er verstand van heeft.... inderdaad.![]()
maar het is alweer gefixt![]()
Zo wou ik het ook maar benaderenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan gaan we dat gewoon negerenen net doen alsof het niet heeft plaats gevonden
![]()
Hoi Erikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
Eej!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
Ok, ja, euh, daar kan ik dan wel overheen komenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was oppassen op mijn neefje toen mijn tante in het ziekenhuis een nichtje kreeg.
Oh, daar heb ik er wel eentje van een jaar of 2 van gehad... Niks om je zorgen over te makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik had even een FOK!dip.
Can't LIIIIIIIIIIIIIIIVE LIVIN' WITHOUT YOUHOU *huilt mee*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef maedel het volgende:
*swingt op Gloria Estefan*
buitengaats, of op 's lands meren, plassen vaarten en tochten ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
pfff, 'k ruik nu helemaal naar chloor. Even de roef van 't schip ontsmet, waar we komende 2 weken op gaan varen.
He, fijn! problem solved!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
Ik zweet me de pleurisDruppels echt.
Bij een andere opticien kan ik as maandag al terecht
Wat kunnen jullie mooi synchroon knikken!quote:
dat laatstequote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
buitengaats, of op 's lands meren, plassen vaarten en tochten ?
wonderer!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef wonderer het volgende:
Dromertje!
Ik had vannacht leuke dromen maar ondanks dat ik ze heb geprobeerd te onthouden, is het allemaal weggezaktHet was een successiedroom (op verschillende lokaties maar wel een doorlopend verhaal).
Ja, ik las het, zonde.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wonderer!
Wat jammer... had graag weer wat droomverhalen gehoord (lees: gelezen) van je.
Had vanaaf mee uit eten gemogen met Ang3l en Tante_V, maar had al andere plannen.. Jammer, maar binnenkort een vervolg hoop ik
Je las het? Waar dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik las het, zonde.
Ik heb tussen mijn snoozes in nog geprobeerd ze te herhalen en te onthouden, maar het is niet gelukt
Ik realiseerde me wel dat ik meestal droom over een bepaalde lokatie, bijvoorbeeld een gebouw, of een straat. Niet van hot naar her echt.
In HOMO? Gisteren of zo, dat je niet meekon vandaag.quote:
O ja... dat heb ik zelf gepost he...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
In HOMO? Gisteren of zo, dat je niet meekon vandaag.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja... dat heb ik zelf gepost he...
sorry.. ben niet helemaal helder momenteel
Kort samengevat... Roséquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kort samengevat... Rosé
Mijn zusje was terug van vakantie en was vanaaf ook bij ons mam.. Ik en mijn zusje hebben allebei (afhankelijk van hoe je het bekijkt) een beetje of genoeg gedronken... Anderhalve glas p.p. Valt mee he... Maar het komt wel neer op een hele fles met tweetjes...
Ik geloof dat we morgen maar eens gaan informeren hoe het doen van een bod in zijn werk gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
Morgen weer een afspraak met de makelaar zag ik? Zijn er nieuwe ontwikkelingen?
Prima.quote:
ben ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gezellig
Je komt in ieder geval vrolijk over, da's goed
Dus het duurt nog lang voor je weer dagelijks gaat posten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ben ik ookondanks het feit dat de vakantie begonnen is vandaag
![]()
spannendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof dat we morgen maar eens gaan informeren hoe het doen van een bod in zijn werk gaat.
Ik hoop dat het met het geld allemaal uitkomt. Als ze per se de vraagprijs willen, gaat het echt niet doorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
spannendIk hoop dat je het voor elkaar krijgt. Maar eigenlijk weet ik wel zeker dat het je gaat lukken
Echt niet! Ik ben er nu toch ook iedere dagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus het duurt nog lang voor je weer dagelijks gaat posten?
Dat lijkt me wel ja... welverdiend.. Ik heb je de laatste tijd nauwelijks gezien hierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Prima.
ben 'n beetje bezig met de komende twee weken; dan ga'k op m'n welverdiende vakantie.
Vast niet. Ik weet niet hoe het daar gaat, maar hier gaan ze er gewoon vanuit dat je afdingt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het met het geld allemaal uitkomt. Als ze per se de vraagprijs willen, gaat het echt niet door
We gaan iets onder de werkelijke waarde zitten om te beginnen. Dan zien we wel verder.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vast niet. Ik weet niet hoe het daar gaat, maar hier gaan ze er gewoon vanuit dat je afdingt.
20% van de vraagprijs af?
Tof!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:55 schreef wonderer het volgende:
Heb wel nieuwe plattegrondjes getekend trouwens![]()
http://www.xs4all.nl/~shy(...)ewater/first_new.png
http://www.xs4all.nl/~shy(...)water/second_new.png
Yep, een voor ons en een voor de gastenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof!
zie ik dat goed? 2 badkamers?![]()
Heel mooi hoor!
Handig, wanneer kan ik er gebruik van komen maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, een voor ons en een voor de gastenDa's normaal hier. Privacy.
Tuurlijk is hier nog leven. Is de rest van fok uitgestorven dan? enneh... wie ben jij?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ja, hier is nog een drup leven:-)
GoeieTeVroegMorgen allemaal:-))))
ASAP?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Handig, wanneer kan ik er gebruik van komen maken?
Ik ken hem van zijn naaktfoto'squote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk is hier nog leven. Is de rest van fok uitgestorven dan? enneh... wie ben jij?
Zag dat hier nog leven was, de rest leek me te stilquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tuurlijk is hier nog leven. Is de rest van fok uitgestorven dan? enneh... wie ben jij?
Ja, jij post(te) toch regelmatig in het S&G topic?quote:
toch niet in zijn foboquote:
Pfff ..dat was niet naakt, wel geinig en heeeeeel lang geledenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, jij post(te) toch regelmatig in het S&G topic?
Anyway, Brad kwam net hongerig thuis dus ik ben pleite, doei.
*kusje voor Dromer achterlaat*
wat jammer... nou ja, tot morgen maar wonderer *kusje terug*quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, jij post(te) toch regelmatig in het S&G topic?
Anyway, Brad kwam net hongerig thuis dus ik ben pleite, doei.
*kusje voor Dromer achterlaat*
Nope, die ik geplaatst had destijds, stonden er wel in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
toch niet in zijn fobo
enne.. PW, ik ben idd gewoon ik. Niets meer, niets minder.
Tja, het lijkt erop dat we nog maar met z'n tweetjes zijn nu. Je zult het even met mij moeten doen, maar ik ga zo ook naar bed ben ik bangquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nope, die ik geplaatst had destijds, stonden er wel in.![]()
Goed IK, ik ben ook ik en hoe nu verder?![]()
Toch rustig hiero en .... rust is boring![]()
Nouja, ik ben altijd wel bezig, hetzij m'n hobby, werk of school...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja... welverdiend.. Ik heb je de laatste tijd nauwelijks gezien hier![]()
ja 'k ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, het lijkt erop dat we nog maar met z'n tweetjes zijn nu. Je zult het even met mij moeten doen, maar ik ga zo ook naar bed ben ik bang
correctie, drietjesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, ik ben altijd wel bezig, hetzij m'n hobby, werk of school...
Eh.... nu ja...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
correctie, drietjes
vani, zeg dat wij je hobby zijn? *fleem*
erg overtuigend kom je niet over nu...quote:
Tsssssss ...lekker dan met jequote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tja, het lijkt erop dat we nog maar met z'n tweetjes zijn nu. Je zult het even met mij moeten doen, maar ik ga zo ook naar bed ben ik bang
Hoi Vanitas.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja zeg!
Ehm, trouwens, hallo PDJ, ik ben Vanitas.
internetten, ok.. maar de kennissen c.q. vrienden die je ermee op kunt doen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja god, ik zie internetten niet echt als hobby in principe.
Dan zie ik je monologen morgen toch? Ben benieuwd wat je tegen jezelf te vertellen hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tsssssss ...lekker dan met je![]()
Zit ik hier strax tegen me zelf te lullen![]()
Proesssssst...steek zo hele verhalen afquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zie ik je monologen morgen toch? Ben benieuwd wat je tegen jezelf te vertellen hebt
Dank je. Gaat vast lukken hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Proesssssst...steek zo hele verhalen af![]()
Truste en slaap lekker strax![]()
![]()
Eg nie, sms je gewoon wakkerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dank je. Gaat vast lukken hoor
Enneh... denk eraan om een nieuw topic te openen als je deze vol hebt![]()
Daar ben ik mij nog in 't geheel niet van bewust. Hoewel ik al wel vrienden heb gemaakt op 't internet, en ook in real-life als vriend heb (nee, niet ZO'N soort vriend helaasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
internetten, ok.. maar de kennissen c.q. vrienden die je ermee op kunt doen?
gaat niet lukken.. silent-modequote:
Al weer?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:33 schreef DR34M3R het volgende:
*wenst iedereen nu en straks hier een goede nacht*
Waarom niet? Sta je er zelf niet voor open, of gewoon nog niemand tegengekomen waar je ZO'N soort vriendschap mee wilt opbouwen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar ben ik mij nog in 't geheel niet van bewust. Hoewel ik al wel vrienden heb gemaakt op 't internet, en ook in real-life als vriend heb (nee, niet ZO'N soort vriend helaas)
Je mag zulks niet afroepenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffff ...bel 112 ..je huis staat in de hens![]()
ik zou haast gaan denken...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:35 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pfffff ...bel 112 ..je huis staat in de hens![]()
Dat wordt dus niet slapen vanachtquote:
Ik zie 't internet toch meer als een extraatje voor de computer. Een handigheidje. Onmisbaar, dat wel, maar toch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom niet? Sta je er zelf niet voor open, of gewoon nog niemand tegengekomen waar je ZO'N soort vriendschap mee wilt opbouwen?
Mijn mening...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom niet? Sta je er zelf niet voor open, of gewoon nog niemand tegengekomen waar je ZO'N soort vriendschap mee wilt opbouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |