Nouquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:19 schreef Aneurism het volgende:
Minder zeiken, meer flirten... En gedraag je eens normaal met je ThAhaMsterSLaYah... Vrouwen willen geen jongetjes, ze willen een man...
Vooral het vetgedrukte...hij ziet in meisjes meteen een potentiele echtgenotequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij moet allereerst handelen (zorgen dat hij in contact komt met meisjes, liefst op een beetje natuurlijke manier), en dan proberen zichzelf een beetje leuk te verkopen. Uiteraard vooral niet meteen verwachten een levenspartner op te doen; volgens mij legt TS er zelf een beetje teveel druk op, en dat is uiteraard niet bevorderlijk voor een soepele omgang.
Hij is waarschijnlijk ook vaak slachtoffer van die rozenverkopers die je veel in Zuid Europese landen treftquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vooral het vetgedrukte...hij ziet in meisjes meteen een potentiele echtgenote
Dat heb ik nou nooit...quote:[quote] En dan bedoel ik ECHT een vrouw waarop je instant verliefd bent zonder ook meer 1 conversatie gehad te hebben.
Of je bent zèlf veel te passief en grijpt al dat andere (je lengte, je afkomst, geen vrouwen op het werk, blablabla) aan om dat vooral zo te kunnen houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
......of dat vrouwen hier in NL veel te PASSIEF zijn......
Selectieve quotert!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou![]()
Lerares geeft seks met 14-jarige toe
Lerares berecht voor seks met leerling
quote:Tenzij je op perverse freaks valt.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Nog een kleine anekdote: ik heb ook een tijd een heel knap vriendje gehad (als persoon was het in dit geval niet veel, maar hij was wel knap!). Ik ging met wat vriendinnen op stap en hij kwam met een ander groepje mee. Ik vond hem direct heel knap, maar was er van overtuigd dat hij mij, gewoon meisje, vast niet zou willen, hij kon veel knapper krijgen. Dus bleef ik maar de hele avond m'n gewone, gezellige zelf, maakte lol (ook met hem), danste en lachte...en wat bleek: mijn gewone zelf was goed genoeg, want hij werd verliefd op mij, ondanks dat ik niet bloedmooi was.
Mijn waffel ruikt naar aardbei in de morgenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Een vrouw poept ook en stinkt s'morgens ook uit d'r waffel. Tja, het zijn net mensen.
Precies! Andere eMule/youTube keywords zijn "The game", "Mystery Method", "Style", "PAU", "Neil Strauss", en vooral "Stylelife challenge".quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:53 schreef jorgentol het volgende:
@TS
Goed Zo, David DeAngelo heeft erg goede E-Books. Maar lees je ze nou serieus al actief een jaar? Ik was zo ongeveer helemaal veranderd na zeven maanden. Tip: Download eens een dvd serie van hem. Dat vond ik persoonlijk veel lekkerder leren doordat je ook over lichaamstaal enzo leert. Ook zie je daar verschillende gastsprekers die het allemaal net even anders weten te brengen.
Ik wordt trouwens juist altijd blij als ik een mooie vrouw zie. Ik merk zelfs aan mezelf dat ik bij gebrek eraan er chagrijnig wordt.
Ga eens uit. En probeer echt gewoon zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken. Hoe vaker je op je bek gaat hoe beter.
Even een lijstje wat ik heb veranderd aan mezelf:
1.Meer zelfvertrouwen gekregen
2.Lenzen i.p.v. bril genomen
3.2 keer per week naar sportschool
4.betere kleren gekocht
5.Band gestart met wat vrienden
6.Betere lichaamstaal
7.Langer haar
En vast nog wel meer wat ik me niet eens meer herinner.
Ik ben ook gewoon veel gaan oefenen.
Maar je 'Inner game' is zoveel belangrijker dan je 'outer game'
En herinner je je niet eens wat David zei over je uiterlijk.
'It doesn't matter how you look, how tall you are, or how much youw weight.'
Verder denk ik dat ik je niets kan vertellen wat de pua's niet weten.
Ik wou je gewoon even laten weten dat je hier niet alleen voor staat en dat het zeker wel mogelijk is.
Ik ben echt een ander persoon geworden en het is zoveel beter dan eerst.
Doe je best.
Ja? Kom maar een keer langs dan, kun je gelijk blijven slapenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:22 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Mijn waffel ruikt naar aardbei in de morgen![]()
De expert wat betreft vrouwenzaken is een man?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoe dan ook, ik heb afgelopen jaar in gedownloade boeken van David DeAngelo gelezen (dat is de Expert als het om vrouwen gaat), om vrouwen te "leren" benaderen.
Persoonlijk zie ik het nut van dat soort boeken/dvd's voor mensen als TS niet echt in.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:36 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Precies! Andere eMule/youTube keywords zijn "The game", "Mystery Method", "Style", "PAU", "Neil Strauss", en vooral "Stylelife challenge".
Deze informatie moet je genoeg handvatten geven waarmee je aan de slag kan en je inzicht kan geven tot zelfverbetering in casu het contact met (fraaie) vrouwen
(persoonlijk vind ik David DeAngelo een saaie druif...)
Slotje!![]()
Ja, volgens mij durft TS het gewoon niet toe te passen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik het nut van dat soort boeken/dvd's voor mensen als TS niet echt in.
Wat heb je aan theorie als je niet in staat bent het in de praktijk toe te passen?
Al lees je al die boeken, kijk je alle dvd's en ben je in theorie een professor in de versierkunst...in de praktijk sta je nog steeds waar je voor het lezen van al die boeken ook al stond; onderaan de ladder.
Die inzichten waar jij het over hebt komen in werkelijkheid niet uit een boek, maar uit persoonlijke ervaringen die je in de praktijk hebt opgedaan.
Helaas voor TS gaan de eerste praktijklessen waarschijnlijk vooral over hoe het níet moet.
Hoe eerder hij echter begint met het opdoen van praktijkervaring, hoe eerder hij door dat stadium heen is.
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker je het jezelf uiteindelijk maakt, omdat de te overbruggen achterstand simpelweg groter wordt.
Verder zou het TS misschien kunnen helpen om een evt. toekomstige vriendin niet te zien als een statussymbool, maar als iemand die ook daadwerkelijk inhoudelijk iets toevoegt aan je leven.
Vrouwen poepen toch niet lees ik hier vakerquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef djenneke het volgende:
Het is gewoon een mens hoor, schijten doet ook zij moet je maar denken
Ssst, zeg dat nou niet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:51 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Vrouwen poepen toch niet lees ik hier vaker![]()
Zo van, ik zal Nelson Mandela eens lekker op de trein zetten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:47 schreef djenneke het volgende:
Het is gewoon een mens hoor, schijten doet ook zij moet je maar denken
De theorie is voor het kader, je moet het natuurlijk wel in de praktijk brengen. Zelfde als met auto leren rijden, daaar is theorie ook onmisbaar....quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik het nut van dat soort boeken/dvd's voor mensen als TS niet echt in.
Wat heb je aan theorie als je niet in staat bent het in de praktijk toe te passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |