quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:59 schreef PietPrak het volgende:
Ik vreet kilo mais en daarna een elektrische deken om. Wachten tot het gaat poppen!
Zonde van die dure auto!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:30 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontopic, met 300 km/h tegen betonnen muur aanrijden. Lijkt me wel een mooie dood..
Een kopje is genoeg om je zelf klein te krijgen. Alleen kots je het na een flinke eetlepel alweer uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:42 schreef pandinus het volgende:
10 kilo zout eten en dan sterven aan uitdroging!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Geen idee, maar ik liep vrijdagmiddag in de Piazza(winkelcentrum) in Eindhoven en toen wilde er een vrouw van de 2de verdieping af springen.Ze hadden de begane grond helemaal afgezet en bij de balustrades stonden beveiligingsmensen om te voorkomen dat mensen gingen kijken. Ze stond zelf aan de buitenkant van de balustrade terwijl mensen van de politie op haar in zaten te praten. Uiteindelijk is ze niet gesprongen, maar toch, áls je zelfmoord pleegt waarom dat voor het oog van zoveel mensen? In een druk winkelcentrum. Er stonden beneden zelfs mensen foto's en filmpjes te maken met hun mobieltjes.
![]()
1 sigaret in de bloedbaan brengen is toch al genoeg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 03:37 schreef Arthur.Spooner het volgende:
20 builen zware import shag kopen, en ze allemaal leegkieperen in een bak met een paar liter water.
Dat zooitje een week of twee laten trekken, de overgebleven drap eruit zeven, en dan zoveel mogelijk van het bruine water opdrinken
Nicotine-overdosis, zal de pathaloog-anatoom verbaasd doen kijken
Dan denk je vredig te gaan, neemt een berg pillen en wordt me daar toch kotsziek, al brakend je dood tegemoet, dat lijkt mij dan weer echt minderquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef Noodly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Onto: Pillen, denk ik. Iets minder pijnlijks en vredigers kan ik even niet bedenken.
edit: Of bevriezing .
jawel hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef gias het volgende:
,maar verder is het niet aan jezelf om te beslissen om wel of niet verder te leven.
Who's holding my leash?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef gias het volgende:
maar verder is het niet aan jezelf om te beslissen om wel of niet verder te leven.
hoezo niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:17 schreef gias het volgende:
ik zou iig "verdwijnen" naar een land waar je niet zo snel wordt gevonden.
middle of nowhere.
tja en dan een overdosis ofzo, zodat je er weinig van merkt zelf.
,maar verder is het niet aan jezelf om te beslissen om wel of niet verder te leven.
je hebt zelf niet het recht om te beslissen over leven en dood.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hoezo niet?
ik zou zelfmoord trouwens nooooit doen ook al ben ik hopeloos of wat dan ook,ik ben bang voor de dood![]()
Omg ga ff dood met je stomme gelovige uitsprakenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef gias het volgende:
[..]
je hebt zelf niet het recht om te beslissen over leven en dood.
dus ook niet over je eigen leven.
je komt vanzelf een keer aan de beurd als het jou tijd is.
Ja maar van fouten moet je leren, en dood is dood. Geen 2e kans.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
"je hebt zelf niet het recht om te beslissen over leven en dood."
ohnee niet god he?
En daarom is het een goeie uitweg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja maar van fouten moet je leren, en dood is dood. Geen 2e kans.![]()
Leg uit, waarom niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef gias het volgende:
[..]
je hebt zelf niet het recht om te beslissen over leven en dood.
dus ook niet over je eigen leven.
je komt vanzelf een keer aan de beurd als het jou tijd is.
Als het aan mij lag dan hadden we nu geen dood meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja maar van fouten moet je leren, en dood is dood. Geen 2e kans.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |