quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef TC03 het volgende:
Voor de trein springen. Al is het maar omdat er dan hoogstwaarschijnlijk weer een KLB-topic over geopend wordt.
En dan ook op vrijdagmiddag om 5 uur bij Station Amersfoort ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef TC03 het volgende:
Voor de trein springen. Al is het maar omdat er dan hoogstwaarschijnlijk weer een KLB-topic over geopend wordt.
Ik zou idd iets nuttigs gaan doen. Op Bin Laden jacht gaan. Stel dat je hem vangt, wil je toch niet meer dood.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:26 schreef jaspah het volgende:
als je dan toch dood wil ga naar afganistan en ren met een bom om je pens een terror kamp binnen..
maak jejezelf nog nuttig
Nee, Naarden-Bussum bij Sloterdijk. Dan mag Razor21 hem openen. Mijn held.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
En dan ook op vrijdagmiddag om 5 uur bij Station Amersfoort ofzo![]()
Of derde. Weet ik veel. Die verdieping met de brug naar de Mediamarkt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De 2e verdieping. Dan breek je hoogstens een poot. Deze telt dus niet.
Zou ik ook niet doen, stel je voor dat je tijdens de val spijt krijgt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Paramnesia het volgende:
- Van het Dak springen: Ja dat zou een optie kunnen zijn hoewel dat weer schokkend is voor mensen die je neer zien komen
Yup, when monkeys fly out of your butt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik zou idd iets nuttigs gaan doen. Op Bin Laden jacht gaan. Stel dat je hem vangt, wil je toch niet meer dood.
Dan krijg je miljoenen dollars![]()
Dan is er ieder ieder geval geen machinist lastig gevallen omdat er iemand zonodig zelfmoord moest plegen. Of zoals Herman van een gebouw afsprong. Leuk voor al die mensen daarzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Yup, when monkeys fly out of your butt.
Wat er wel gebeurt is dat je gepakt wordt in Afghanistan, je buik opengesneden wordt door een stel Al Qaeda'ers en je met je darmpjes in je hand wordt achtergelaten op een verdorde vlakte met 40graden celsius en geen mobieltje om je moeder te bellen.
En dan vinden ze jou slapend in de woonkamer met je auto stationair draaiend in de garage ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:41 schreef EdPowers het volgende:
Ik zou mijn auto in de garage aanzetten en dan wat slaappilletjes innemen. Muziekie aan, zorgen dat je gepiest hebt. Voila.
WTF, een trein is niet hoger dan een meter of 4.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:17 schreef jesselyn het volgende:
Ik zou voor een gebouw springen of van een hoge trein....
Je hoort echt iedereen zeggen dat het vredig isquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef erodome het volgende:
Op vakantie gaan naar de zee, beter gezegd een hele koude zee en daar verdrinken, dat schijnt niet zo heel onprettig te zijn, dus dan dat maar....
Dus dat wordt naar het poolgebied gaan als ik het echt beu ben, maar ik zie het niet snel gebeuren.
De kou maakt dat je verdoofd, er wordt gezegd dat het heel vredig is na heel even naar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je hoort echt iedereen zeggen dat het vredig is![]()
als het water je longen instormt is het echt niet vredig....en stikken is geen fijn gevoel.
Dat lijkt me 1 van de mooiste. Naar een land gaan met een heel mooi natuurgebied. Bij een enorme waterval mis springen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |